Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hej.. Jag vill skaffa hund, men vilken ras..... :crazy: Jag bor i lägenhet, en 2:a, har haft en japansk spets men skulle gärna... 2
Svar
30
· Visningar
2 442
Senast: fcuking_fabulous
·
Svar
0
· Visningar
166
Senast: mimus
·
A
Övr. Hund Svärfar har skaffat hubdvalp på gamla dar, under många år med ex.frun så hade dem Boxer och uppfödning. Nu har han då skaffat en...
Svar
5
· Visningar
2 780
Senast: Dean
·
Övr. Hund Vi fick prova på ett spår i höstas och min hund spårade jättebra. Sedan har vi gått lydnadskurs osv, så vi har inte spårat något utan...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: Mysgrisen
·
T
Övr. Hund den förra tråden blev överfull utav annat än den skulle :smirk: NI som har blandraser va är den för blandnig mellan? Hur kom de... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 439
Senast: Ferrari
·
A
Övr. Hund Våran boxer (10år) går passgång när han går/skrittar (om man nu kan kalla det för de?) Men när han joggar, så slutar han. Han har...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Har 3 hundar varav ena tiken är nu 4år. Hon var svår att få rumsren som valp, tog säkert 8 månader. Nu har hon börjat kissa inne igen...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Welsh
·
T
Övr. Hund Har precis fått hem en 8 veckors gammal valp här..så otroligt söt så man kan gråta=) Nu var det nästan 3 år sedan jag hade valp sist och...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: GaurdianAngel
·
M
Övr. Hund Om några veckor ska jag ställa ut min hund för andra gången. Förra gången blev han rätt stressad och okoncentrerad i ringen. Hur ska jag...
Svar
6
· Visningar
3 183
Senast: Ia*
·
M
Övr. Hund Här är lite goa bilder på min DIVA..nu är hon 5 månader gammal så här och så här såg hon ut när hon kom första dagen.. SÅ HÄR ser...
Svar
18
· Visningar
1 299
Senast: Zara
·
M
Övr. Hund ... eller är alla hundar såhär kelsjuka ? har aldrig mött en hund förut som vill gosa så mkt som hon vill ... var man än sätter sig...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: fcuking_fabulous
·
M
Övr. Hund Nu är valpen lite över 5 mån och riktigt mycket energi har han fått. Han springer här runt runt som en dåre och han verkar outtröttlig...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund alla antiskällhalsband och tips mot hundar som skäller - är det bara jag som tycker att det är jätte bra att min hund ger ifrån sig...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund :cry: snart får hundhimlen en till ängel :cry: Var ut med honom för en stund sen och han reagerade knappt förräns jag tog fram...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Han var helt konstig på morgonen igår. Han låg och skakade, hade ingen feber men tandköttet var helt vitt. Våran veterinär var inte i...
Svar
12
· Visningar
1 434
Senast: Favina
·
Övr. Hund Jag håller på och försöker hjälpa en vän med sin schäfertik på hoppmomentet. Vi har nu lyckats få henne att tycka att det är roligt, hon...
Svar
5
· Visningar
1 780
E
Övr. Hund Jag skulle helst inte vilja ha hunden i sovrummet. Dels pga praktiken, vi har sovloft med liten trapp upp och jag har ingen lust att... 2
Svar
20
· Visningar
2 996
Senast: Silly
·
Övr. Hund Just nu känner jag för att borra näsan djupt ner i Izors valppäls och bara snusa, men jag kan inte för han är bortrest med mina...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: minna_mook
·
Övr. Hund Har garageträningarna kommit igång ännu i Flemmingsberg resp. Rissne? Vilka dagar och tider är det som gäller nu? Någon som vet? Någon...
Svar
1
· Visningar
804
V
Övr. Hund Min nästa hund kommer at bli en Jack Russel eller Parson Russel då detta verkligen är min drömhund. Men nu i senare tid har jag fått mer...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Raven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Att lämna i smyg
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur