Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det ett bra foder? Kan det mäta sig med RC? Vilka är de ungefärliga priserna på Nutra Nuggets Maintenance och Performance Formula?
Svar
1
· Visningar
726
Övr. Hund Är hosta de enda/första tecknena på Kennelhosta? Birk kom hem igår från sin "semester" med fyra dagars agilitytävlingar och...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Under vilken ålder är det vanligast att tikar löper första gången? Jag har en golden retiever som är dryga året nu och jag har inte...
Svar
8
· Visningar
804
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Någon med erfarenhet av dom här? Högst troligen kommer det att anlända en 6 år gammal hane hem till mig om ett tag. Han är en s.k... 2
Svar
20
· Visningar
2 698
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Idag märkte vi att vår lilla Arne´s svans var krokig liksom en liten extra sväng längre ut på svansen. :( Han har inte ont verkar det...
Svar
6
· Visningar
5 467
Senast: potion
·
S
Övr. Hund Har ni några bra tips mot tandsten. Min ena vovva tuggar inte så mycket på ben. Jag har hört om något pulver man lägger på maten. Men...
Svar
10
· Visningar
917
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Min hund och en annan hund rök ihop igår men jag anser att det inte är mitt eller sambons fel. Vi var ute i trädgården och hörde att det...
Svar
2
· Visningar
993
Övr. Hund när jag såg denna hund! Och det var av rädsla.. jag skulle aldrig våga ha denna hund... 2
Svar
22
· Visningar
1 847
H
Övr. Hund Är lite nyfiken på att höra vid vilken ålder ni slutat blötlägga torrfodret åt era valpar? 2
Svar
29
· Visningar
27 108
Senast: J3O
·
V
Övr. Hund Hejsan! Har två äldre hundar som har blivit lite stela. Just nu ger jag dom ARTROFLEX som vi har köpt hos vetrinären. Men nu såg jag at...
Svar
2
· Visningar
1 687
Senast: vivianhegre
·
Övr. Hund Visa era snyggaste/gulligaste/vackraste/tokigaste hundbilder! Varför valde du just den/dom? Har två fina på Diva. Båda är med hennes...
Svar
17
· Visningar
1 675
Senast: bananabambi
·
J
Övr. Hund Någon som har erfarenhet om vart man kan hitta omhändetagna djur som är till salu? För jag skulle vilja hjälpa en hund som ha blivit...
Svar
1
· Visningar
1 432
Senast: Dean
·
Övr. Hund Någon som har ställt idag? Hur gick det? Någon mer än jag som ställer imorgon? I såna fall ett stort lycka till! Jag och Julie...
Svar
7
· Visningar
988
Senast: Aningsfull
·
R
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667455,00.html :eek: Jag som hatar att kalla djur för fula.. Han kanske är mer... 2
Svar
23
· Visningar
1 637
Senast: Tviggy1081
·
I
Övr. Hund ...såhär ser han ut :D : :p
Svar
4
· Visningar
911
Senast: _Ishästen_
·
T
Övr. Hund jaa,var ute på en skritt tur,blev lite trav o en kort galopp men men... :love: uppför första backen sen kommer man till en...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: tokfia_z
·
Övr. Hund Jaha jaha, då var det dags för löp nr. 2 *suck*... När hon löpte första gången fattade hon ingenting. "Storebror" (för övrigt kastrerad)...
Svar
2
· Visningar
1 362
Senast: Dean
·
J
Övr. Hund Min hund blev som ni kanske vet jättedåligt, och orsaken var de sår han fick när han höll på att bli uppäten av en schäfer :crazy...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Hera
·
A
Övr. Hund Jag hoppas det finns någon på Buke som har något bra förslag till mig. Har fått ett akut problem, min pappa ligger på sjukhuset och...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Snurrfian
·
S
Övr. Hund Lika gammla, syns de?! ;) Donna o Shakira Mr Baloo... så stolt! :p
Svar
4
· Visningar
790