Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Jag tycker mig ha fått till en hyfsat gos lydnad på min hund, speciellt nu sedan vi "kom igång" med träningen tillsammans med andra...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: beda
·
K
Övr. Hund Är det någon som vet "standard" måtten på Jack Russel?
Svar
10
· Visningar
876
Senast: Kristin80
·
Övr. Hund Inte för att jag tänkt ta valpar efter lagotton, hon är ju bara 6 månader än och jag vet inte om hon utvecklas och blir fin ens!! Mycket...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag och min pojkvän har bestämt oss för att snart skaffa hund, efter mkt letande, läsande och sökande har vi blivit lite intresserade av...
2
Svar
21
· Visningar
12 059
Senast: J3O
·
Övr. Hund Carmenzita ville se mera Beardis-bilder. Hon får som hon vill ! :p
2
Svar
23
· Visningar
2 195
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Syrrans lillpojke har betett dig lite underligt sista dagarna. Kvällstid blir han så konstigt, flämtar och skakar i hela kroppen. Men...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Är det någon som har tips om vad man ska tänka på när man köper flytväst till hund? Vi ska ut på kanottur, har en 20-kilos hund - tips...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: zesel
·
Övr. Hund och när man har mer intresserade köpare än valpar? :crazy: Jag tycker det är svårt, ännu svårare blir det när de intresserade bor minst...
Svar
12
· Visningar
1 051
Senast: marieka
·
Övr. Hund Hej! Jag är väldigt intresserad av rasen Chihuahua. Om någon har bilder på sin hund så skulle det vara jätte roligt att se!! :) Från...
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Vaccan
·
E
Övr. Hund Konstiga och blandade symptom, vad kan detta vara nu då? :confused: Nu är det något konstigt med vår ena hund. Han är 8,5 år gammal...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Rottweilern är vår, lillen är kusinens ;) :D http://groups.msn.com/SiggeSlugger/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=26...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Min lilla söta lagotto åt en sork (så nu kallas hon pestig, odräglig, sorkfia mm. :angel: ) i lördags :eek: .......Nu funderar jag på...
Svar
5
· Visningar
2 100
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag behöver hjälp med riktigt kluriga hundfrågor till ett läger, så hjälp nu till!!!!! Det är allt från elitförare till nybörjare, dock...
Svar
2
· Visningar
2 541
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Måste bara visa denna bilden jag knäppte förut idag på en av våra hundar... Ibland blir dom inte så fina på kort! :angel: ;)...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Evergreen
·
Övr. Hund När kan man tidigast göra det? Hunden är 10 månader nu, är det alldeles för tidigt för att få ett ärligt svar? Hur mycket brukar det...
Svar
3
· Visningar
1 442
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund hello.... min lille djävul :love: BUZIFER, lyfter på benet ibland när han kissar och han är bara 13 veckor... har läst nånstans att...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Bopplan
·
G
Övr. Hund Måste dalmatinervalpar gå igenom "hörseltest" innan de levereras för att se om de är döva? Eller är det bara vissa uppfödare som gör...
Svar
12
· Visningar
1 599
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Nu är jag återigen fruktansvärt sugen på att skaffa hund, och även om ingenting är bestämt ännu så har jag ändå börjat fundera på ras...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: glee
·
T
Övr. Hund Hjälp! Vovven har varit ute och rullat sej i fiskrens och han stinker verkligen. :crazy: Jag har badat honom med schampoo 2 gånger...
Svar
2
· Visningar
635
Senast: Tofflan
·
Övr. Hund Har starka funderingar på att skaffa hund nästa sommar och börjar redan nu fundera på lämpliga raser! Hoppas på hjälp och tips från alla...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 274
Senast: Carmenzita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp