Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Våran hanhund på 13 ½ vecka rymmer från trädgården så fort han får chansen! Våran trädgård är kantat av en häck men har en öppning...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: moe
·
C
Övr. Hund Jämförelsevis dessa Bravo,Nordic och Klass... ...vilken har ni tyckt varit bäst rent kvalitétsmässigt och vilket kilopris respektive...
Svar
12
· Visningar
2 953
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej! Bevittnade idag en tråkig sak. Var på stan och handlade med min sambo. När vi gick på gågatan så noterade jag att det satt en...
Svar
13
· Visningar
1 233
Senast: lizan
·
Övr. Hund Min hund blir alltid överlycklig vid möte, och ett av mina mål har varit att vi ska klara av ett hundmöte med slakt koppel och idag gick...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: timotei
·
B
Övr. Hund Min hund totalvägrar att äta sitt torrfoder, har provat olika. Så nu tänkte jag pröva ge honom våt foder. Något som ger det? Vilket...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: SusanneO
·
K
Övr. Hund Fick höra ett underligt påstående idag om att hundar (valpar) inte "tål" ben från djur som börjar på F. Hon som berättade detta var helt... 2
Svar
23
· Visningar
3 266
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Ja, rubriken säger väl allt. Har hört så mycket om det men aldrig fått reda på HUR MAN TRÄNAR.....nån vänlig själ som vill hjälpa till...
Svar
3
· Visningar
2 490
Senast: beda
·
Övr. Hund Hur är de? Har ingen hund idag men kommer kanske vilja skaffa om några år. Vill ha en hund som är ganska rejäl till storleken men som...
Svar
1
· Visningar
789
Senast: Javan
·
H
Övr. Hund Jag har en vovve på 4 mån som jag går med både lös o i koppel men nu har jag märkt att om jag låter henne gå lös halva rundan o sen övar...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Enya
·
Övr. Hund på min 2 åriga tik!! Varje dag i sommar så har hon gått en runda ner i skogen för att bada och svalka av sig sommarsolen... helt ok...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: aldente
·
C
Övr. Hund Jag har en omplaceringstik sen några måpnader tillbaka. Vad jag vet så är det här det 4e hemmet. Hon är otroligt lätt att ha o göra med...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Caspian
·
Övr. Hund Nu behöver jag lite hjälp. Våran 12-veckors boxertik har börjat dra något oerhört när vi är ute och går. Hon ligger på och drar så... 2
Svar
25
· Visningar
2 101
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund När jag skulle avmaska valpen (5 månader) för en vecka sedan så visade det sig att han blev dålig efter andra tabletten (Axilur, 1...
Svar
17
· Visningar
6 890
Senast: beda
·
Övr. Hund Är det nån som vet nån bra hemsida för fästingsjukdomar? Eller om d e nån som kan mkt om det? Jag vill gärna har reda på fakta om dom...
Svar
1
· Visningar
4 961
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund mitt i eländet måst jag bara få visa dessa bilder som gör mig glad i alla fall!! Han är för go, min hund. :love:
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Vi har en långhårig schäfer som e hur gudasnäll som helst och totalt ofarlig. Och grannarna (eller hela byn) är livrädda för honom och... 2 3
Svar
52
· Visningar
8 399
Senast: eerie
·
Övr. Hund Nån med tips på vad man kan göra? :crazy:
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: svart arabhingst
·
B
Övr. Hund Hörde just från en kompis att hennes familj varit hundvakt åt deras vänners två hundar, (terrier blandningar).. Familjen har själv 5... 2
Svar
30
· Visningar
1 927
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund En kvinna som regelbundet återkommer på den annonssidan har återigen blandrasvalpar till salu. Hon har flera kullar varje år, avlar...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: moe
·
Övr. Hund Jag blir lika bedrövad och förbaskad när jag så ofta på hundforum och IRL träffar på folk som inte har koll på vad det finns för öagar...
Svar
9
· Visningar
1 239
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka