Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Tänkte bara visa en kul bild på Tobbe.... han är med på sin första båttur! :)
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Aningsfull
·
J
Övr. Hund måste bara skriva av mig lite....... För någon timme sedan var jag ute och gick på promenad med min bearded collie, världens... 2
Svar
33
· Visningar
2 671
Senast: krambanan
·
O
Övr. Hund I tisdags tog jag det svåra beslutet att avliva min älskade goldenhane. Hans kropp orkade inte längre. :cry: Underbar personal såg... 2
Svar
27
· Visningar
3 219
Senast: Onnie
·
M
Övr. Hund råkade gå förbi en hund idag. en helt vanlig hund förutom att den såg ut som någonting från yttre rymden :eek: - nosen såg ut att...
Svar
19
· Visningar
1 278
Senast: Majjijann
·
C
Övr. Hund Hej på er! I går var det ett år sen vi misste våran älskade Mozart! I går var en tuff dag, men det håller även i sig i dag (hoppas att...
Svar
18
· Visningar
1 178
Senast: Linabebis
·
Övr. Hund Planerat avsked.... -------------------------------------------------------------------------------- Mn gamla blandrastik Jaffa... 2
Svar
30
· Visningar
2 238
Senast: martha
·
M
Övr. Hund :love: :love: :love: (ursäkta om bilderna är stora/små) :love: :love: Han ligger alltid där när jag...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: cano
·
S
Övr. Hund .. nån som har nån erfarenhet av hund med dålig lever... måste få veta....
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: Sanne:L
·
Övr. Hund Nu i kväll när jag och min sambo hade kollat på film, var det dags att gå ut med Arne, så vi gick en liten runda. Vi kommer på att ingen...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: gosebus
·
Övr. Hund Egentligen ska man ju studsa och tjoa. Och visst, hade jag fått ta valpen nästa vecka, efter att jag flyttat färdigt, då hade jag haft...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Bopplan
·
Övr. Hund När ska man anmäla? :devil: Hundstackaren har suttit i över 2.5 timmar nu och andra än hundägaren har varit dit med mat och vatten åt...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Min hund älskar att vara ute i luften och brukar få sitta i långkoppel ute på gården någon timme om dagarna då vädret tillåter.. Hon...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Shettisar
·
D
Övr. Hund Behöver inköpa en ny hundtrimmer till mina småhundar. Har tidigare haft en Oster, Mark 1, men denna har nu gjort sitt. Undrar om man...
Svar
5
· Visningar
6 895
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Eller? Ibland kan jag komma igång och fundera lite kring det här med hundar och hundskötsel, och varje gång får jag lika dåligt samvete...
Svar
11
· Visningar
1 472
Senast: IndianaJones
·
C
Övr. Hund Tjingeling! På fredagen den 9juli hämtar jag hem mitt tillskott till min flock. En liten pojke. Vad han ska heta vet jag inte riktigt...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Ferrari
·
S
Övr. Hund Fick idag reda på att min 14-åriga Jack russel har kraftigt förhöjda levervärden, det ena är 10x normalt och den andra ligger på 5x...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: TurboDevil
·
Övr. Hund Började avmaska hunden i måndags med Axilur. Han ska ha en tablett om dagen i 3 dagar. Så första fick han i måndags. Han var då som...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: Seabaz
·
E
Övr. Hund ... är i ett sådant läge att jag måste få råd från andra. För 1 år sedan fick jag ta bort min labrador pga meningit. Han ligger... 2
Svar
33
· Visningar
2 936
Senast: Casper
·
D
Övr. Hund Japp, nu vill jag och stooora pudeln åka och visa upp oss :D Hur är det där egentligen med utställnigar och så ?! Vart börjar man...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund hej hopp allt väl med allesammans? Jo nu är de såhär va , att ja har börjat fundera på hund liksom. jag har alltid varit en...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka