Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Är det någon som har några tips på hur man får en hund att tugga på allt när man inte är hemma? Min 15 månaders tik plockar grejor från...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Marre.N
·
B
Övr. Hund Vad kostar det ungefär att kastrera en hanhund ? Någon som gjort det och isåfall, blev din hund förändrad i personligheten efter det ?
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Min vovve är nu ca 7 1/2 månad. En amerikans cockerspaniel. Han har alltid varit duktig att komma på inkallning, ibland har han tagit...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vår lilla (kräsna) pointertik vill inte alltid äta sin mat. Frukosten är oftast mest kinkig, och ibland vägrar hon även middagen. Förra...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: BuenoBull
·
P
Övr. Hund Ja, det kanske blir en till i huset igen. Den här gången blev jag uppringd från en omplaceringsverksamhet. Jag har pratat och mailat...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund ....hur gör ni??? Alla tips och erfarenheter mottages tacksamt. Vi har två valpar som har bott inne med oss i tre dygn nu och det...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 421
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag började spåra med Jason för en månad sen ungefär och har hunnit med att lägga ett par enkla spår. Saken är den att han älskar att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 924
Senast: linafina
·
T
Övr. Hund Jag sitter bara här och lullar utan att ta mig för något. Hundarna var ute 6-7 timmar igår, så jag känner ingen panik att de måste göra...
2
Svar
33
· Visningar
1 611
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu är valpträffen spikad den 22:e maj 13:00 i Bokskogen i Torup. Alla är välkomna, främst valpar och unghundar. Det kommer även närvara...
Svar
14
· Visningar
1 010
Senast: Tiggertjejen
·
S
Övr. Hund idag avslutades vår agilitykurs med stafett och tävlingar. så nu tänkte jag bara skryta och säga att laget vann stafetten. min voffe...
Svar
2
· Visningar
729
Senast: sucka
·
Övr. Hund Jag ska göra MH:et i höst på Jason och det ska bli himla intressant. Han ska även röntgas i armbågar och höftleder. Blir han fri på...
Svar
5
· Visningar
939
Senast: linafina
·
B
Övr. Hund och jag skulle verkligen vilja sluta! :( Min hund är valpig och bufflig men när han väl koncentrerar sig är han riktigt rolig att...
Svar
17
· Visningar
1 075
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Som de flesta vet så har jag en Grand Danois hane på 10 månader hemma ( mer vild än tam just nu ;) ) En tung ras och jag har aldrig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 591
Senast: mosaik
·
O
Övr. Hund Min lilla valp blev mycke mindre än jag hade tänkt mej. Typ som en chihuahua :o Hon är 8 veckor på Onsdag och jag har börjat...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Hur länge kan man gå med en 9 månaders hund av mellanstor ras? Det är rask takt som gäller.
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: Tiggertjejen
·
C
Övr. Hund Jag brukar ju ibland vara hundvakt åt den här lilla krabaten, Perro . Det är jätteskojjigt. Och hunden tycker det oxå :) Nu ska jag ha...
Svar
13
· Visningar
1 043
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Sitter här och funderar redan över vilken ras som det kan tänkas bli trots att det är år kvar .. Förberedning och rasletning är ju en...
2
Svar
26
· Visningar
1 885
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Hej hej! Fick tabletter utskrivna av veterinären att ha med på promenaderna ute om plutten blir biten av en orm. Tabletterna skall...
2
Svar
26
· Visningar
3 319
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Har hamnat i ett litet dilema :crazy: ska försöka göra en lång historia kort.. jag bor i hyreshus och i vårat område så är det ett...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 231
Senast: Vaccan
·
F
Övr. Hund Jag har en tervuerentik på 14 månader som inte travar , bara passar. Kan hon få skador av passgången och hur (fan) får jag bort det...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp