Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi ska på lördag köra från Uppsala till Linköping och skulle gärna stanna och bada någonstans längs vägen och helst ha med hundarna...
Svar
6
· Visningar
888
Hundträning Min fantasi är slut, vilket innebär att pensionärens träning blir slarvig, oinspirerad och oengagerad. Nån som har tips på något roligt...
Svar
1
· Visningar
572
Hundavel & Ras Ni som har Vizsla/erfarenhet av Vizsla, hur aktiverar ni era hundar? Kan ni ha dom lösa?
Svar
8
· Visningar
4 450
Senast: Roxer
·
Övr. Hund Jag försöker lära in handtarget (när jag hållet fram handflatan ska hunden trycka nosen mot den). Jag ska ha det till avlämningar vid...
Svar
8
· Visningar
1 666
Övr. Hund Hunden snart 2 år är en omplacering, varit hos oss ca 2mån. Väldigt livlig och ivrig, dock svår att få stopp på i vissa lägen. Behöver...
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Vår tik började löpa idag = hon ska paras för första gången :nailbiting: Vad kan man förvänta sig? Hur förändras energin och när? När...
Svar
9
· Visningar
1 234
Hundhälsa Tikens "tumme" hoppade ut led efter en häftig inbromsning för en vecka sedan. Jag såg att tummen/klon pekade rakt ut åt sidan, rusade in...
Svar
2
· Visningar
1 340
Senast: em-pirre
·
Hundträning Hur ser det ut för alla med Bukehundar som tränar (inför någon form av tävlande, alltså inte motion/fysträning), vad tränar ni, och är... 2
Svar
30
· Visningar
2 452
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Finns det någon form av träning att få bort lite av hängjuver (dom bakre)? Nästan så juvren hänger längre ner än bröstkorgen. Hon har...
Svar
1
· Visningar
991
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Så har vi kommit till det beslut som inte går att undvika när man har ansvar över ett annat liv. När ens hund är så gammal att det inte... 2
Svar
29
· Visningar
2 224
Senast: Flavor
·
Hundhälsa Har en 11 årig snart 12 årig rottis hane som jag misstänker borrelia på. För ca en o halv månad sedan fick han konstiga symtom han blev...
Svar
18
· Visningar
2 309
Hundträning Jag vet ju eg att alla hundar inte direkt är några experter på simning från början, men har faktiskt inte stött på någon så dålig som...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: Vassi
·
Övr. Hund Fysioterapeuten rekommenderade flytväst. Vilka har ni? På vilken hund? Är ni nöjda?
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Alltså detta är så olyckligt. =( och jag har smått panik. Vi hade över några grannbarn i helgen som fick kasta freesbee och boll med...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Visst fanns det någon / några här som hade australisk terrier? Jag har plötsligt börjat fundera på sådana igen. Vill veta allt som är... 2
Svar
23
· Visningar
4 894
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Jag är i tankarna att skaffa en till hund men vet inte vilken ras jag bör skaffa. Jag har just nu en blandras hane som är... 2
Svar
27
· Visningar
2 197
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Jag vet inte vad det egentligen heter men jag är ute efter ett bälte med fickor. Kommer börja med apportering och då räcker inte en... 2
Svar
22
· Visningar
3 005
Senast: Viva
·
Övr. Hund Varje gång jag ser Svarnsson gnaga på ben slås jag av hans stil - han gör verkligen allt för att undvika att få tassarna i närheten av... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 850
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag har en fundering som tangerar en tråd jag skapade i höstas. Valde ändå att starta en ny tråd då jag tror rubriken på den gamoa blir...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej! För att gå rakt på sak. Jag har en 6årig hanhund modell 35 kg och min pojkvän har en kattunge på 4 mån. Min hund har aldrig...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka