Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vad har ni för träningsupplägg för era hundar? Är intresserad av allt från aktivitet, tid, sträckor osv :)
Svar
2
· Visningar
704
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 425
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Jag vet att jag inte är ensam om att vara fascinerad av röntgenbilder, så Boss hemska tassar får en egen tråd :D 9 år gammal och ganska...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: Unafraid
·
Hundavel & Ras En ursöt valp är på samma fest som jag. Dvärgtax i färgen merle. Det visste jag inte ens fanns. Vad vet ni om den rasen+färgen? Finns... 2
Svar
26
· Visningar
9 398
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Är det nån här som har erfarenhet av selar från Dog Copenhagen? Vad är er erfarenhet av dem? Hur är de i passform, hållbarhet, stadga...
Svar
1
· Visningar
642
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott... 2
Svar
20
· Visningar
7 741
Övr. Hund Har tyvärr fått dela på mina två tikar, 1 respektive 2 år. De har alltid varit bästa vänner, men den yngsta blev ett monster vid sitt...
Svar
0
· Visningar
751
Senast: Midlingur
·
Hundhälsa Igår så var vi iväg med vår dryga 1-åriga schäfertik till klinik för höft- och armbågdsledsröntgen. Det togs helt gäng bilder på...
Svar
10
· Visningar
2 741
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag vill börja med Do as I do men det finns ingen kurs nu. Hur börjar man?
Svar
11
· Visningar
1 875
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En boende i mitt område släpper ut sina hundar på den instängslade tomten där de ofta är hela/ stor del av dagen och de skäller då... 2
Svar
27
· Visningar
4 722
Senast: mackan
·
Övr. Hund Om jag uppfattar det rätt så skärper man reglerna för att bli av med importen av gathundar och minska risken för sjukdomar...
Svar
11
· Visningar
1 539
Senast: Sol
·
Övr. Hund Tommy Wilson besökte Letterman med sina hundar 1990. Intressant att se hur hundarna är inställda på arbete när de kommer in i studion...
Svar
16
· Visningar
2 025
Senast: MJLee
·
Övr. Hund Nu när hund nr 2 ska införskaffas och om allt går som det ska flyttar hit i mitten på september vill jag vara så påläst jag bara kan...
Svar
15
· Visningar
1 803
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 896
Senast: Sampi
·
Hundhälsa Jag vill köpa en ny kloslip! Den jag har är en urgammal, batteridriven modell som helt enkelt inte håller måttet... oftast klipper jag...
Svar
15
· Visningar
5 182
Senast: Sel
·
Övr. Hund Ja vad gör man när man hittar en lös hund på riksvägen? Jag stannade och försökte locka den till mig men den var bara intresserad av... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 338
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej alla bukefalister! Är det någon här inne som har erfarenhet av att reklamera en veterinärundersökning? Jag har varit och gjort en... 2
Svar
31
· Visningar
4 546
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jussi har börjat läcka urin droppvis när han reser sig eller vilat, misstänker att det kanske är prostatan som spökar. Vi ska till...
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Halfrek
·
Övr. Hund Hunden har börjat med resursförsvar gentemot ena katten, M, när vi är inomhus. Han gör utfall och biter mot henne när hon går förbi/går...
Svar
16
· Visningar
2 706
Senast: Egonson_
·
F
Övr. Hund Vårt medlemsantal går stadigt uppåt och vi ropar gärna om mer engagemang, funktionärer och liknande för att föra klubben framåt. Jag är...
Svar
13
· Visningar
1 373
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka