Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Våra NIO valpar är sex veckor imorgon och äter vanlig mat jättebra. Tiken är inte hos dom hela tiden för hon vill inte, varje gång jag...
Svar
2
· Visningar
8 455
Senast: Lupin
·
S
Övr. Hund Jag undrar om man kan ha så kallade utställningsburar i bilen. Vi har en bil som det är svårt att sätta in bilbur i. Har letat å det...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Kilauea
·
L
Övr. Hund Vet nagon hur man kan hitta en hund att ha pa foder i ett ar eller sa? Vill inte kopa nagon hund eftersom jag inte vet hur mitt liv...
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund När har ni låtit valparna vistas ute första gången?
Svar
2
· Visningar
686
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund OK, jag erkänner att jag är desperat! ;) MEN finns det möjligtvis någon som hört talas om att ens hem/bil/drulleförsäkring täcker...
Svar
15
· Visningar
7 973
Senast: mimmipigg
·
V
Övr. Hund Hur kommer det sig egentligen att man inte kastrerar hanhundar som inte kommer användas till avel/utställning? Är inte det...
2
Svar
34
· Visningar
4 436
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har en Italiensk vinthundstik på 11 år. Igår kväll när vi satt på tåget så fick hon ett konstigt anfall. Det började med att hon...
Svar
6
· Visningar
1 312
Senast: martha
·
Övr. Hund Är så att jag nu äntligen har planerat att inföskaffa en hund :bump: men då är ju frågan lite om milken ras man ska ha.. Har ju lite...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: lady_vip
·
B
Övr. Hund Jag var nyss ute med tiken på promenad och då hon kissat såg jag att det hängde litev gult slem från henne. Har aldrig sett nåt...
Svar
6
· Visningar
2 325
Senast: blindmelon
·
G
Övr. Hund Läste lite på ett annat hundforum. Där diskuterades om hunden alltid ska var ranglägst inför människor. Vad anser Ni? Ska en hund...
Svar
9
· Visningar
961
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Har för mig att hunden måste ha en viss vikt för att kunna bli blodgivare, inte för liten alltså. Och då menar jag inte att man ska göda...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Vår gamle (15 år) har ont i ett ben eller kanske ryggen efter att ha rymt från hundvakten när vi var på semester. Vi tror inte att det...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Milosari
·
Övr. Hund hur man får valpen att lära sig var tomtgränsen går..... Hittills har det varit läskigt att gå för långt ifrån matte när vi är ute på...
Svar
6
· Visningar
891
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Hur många ger uppblött resp. torrt foder? Jag har testat nu nån vecka att ge fodret torrt. De första dagarna så lade sig min äldre...
2
Svar
32
· Visningar
1 853
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Min hund är sjuk! blod i urinen, han har haft lunginflammation, ganska så onödigt egentligen! för han fick en toncillinflamation och 41...
Svar
15
· Visningar
2 539
Senast: Niki
·
Övr. Hund Ngn här som har en el flera Salukis och kan berätta lite om hur dom är? Skulle så gärna vilja ha en sen när jag får tid, men vet inte...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Niki
·
B
Övr. Hund Detta är en spinoff på "Kommando" tråden och jag undrar vad era hundar kan för roliga tricks och hur ni lärde in det. Min tik kan inte...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Följande händelse har ägt rum: Bosse ser grannflickan komma förbi. kutar ut från trädgården för att hälsa.Kul med folk. ;) Dessväre...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 403
Senast: älgen
·
Övr. Hund som familjehund? Hur krävande är de eg? Träffade en kompis som har en tollare, och jag smälte direkt. Den var verkligen jättefin och...
Svar
12
· Visningar
1 468
Senast: whalan
·
G
Övr. Hund Läste på ett annat forum om att de kommit ut kattsand för hund. Nu kan vi strunta i leriga hundpromenader och ägna oss helt åt...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp