Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu behöver jag hjälp! Letar hund och har beslutsångest om vilken ras. Har idag en rottis tik på 1 ½ år som min sambo tränar. Nu...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Kristin80
·
R
Övr. Hund billy lära prova å lägga in en bild på min sötnos nu när jag har lärt mej :)
Svar
7
· Visningar
1 056
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Snart skjuter jag hundkräken!!!! :mad: Vad ska jag göra åt dem? Vi kan inte lämna dem ensamma inomhus längre utan att de "straffar"...
Svar
11
· Visningar
1 202
Senast: marieka
·
Övr. Hund Överallt står det att valpar helst håller sig till sin matte/husse och inte springer för långt bort från "tryggheten". Tyvärr har inte...
Svar
13
· Visningar
3 547
Senast: cassiopeja
·
B
Övr. Hund :( Jag är så i valet o kvalet... För ca. 6 månader sen köpte jag en stövarkorsning. Hade hoppats på att vovven skulle funka som...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund När började era tikar löpa? Och hur märkte ni det? Är lite fundersam på lagotton, 5 månader. Hon har börjat småskvätta mer, labben...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har precis haft kontakt med en tant & ska vara hundvakt åt hennes 2 ½ åriga schäfer tik i 11dagar framöver. Hade hunden på "prov" i...
Svar
12
· Visningar
870
Senast: Snobben
·
Övr. Hund Hjälp! Jag vet inte vad vi ska göra med vår två åriga tik. Något är fel hunden mår inte bra. Så fort vi vänder ryggen till kissar...
Svar
0
· Visningar
1 683
Senast: corvette
·
B
Övr. Hund Höromdagen då jag var ute med tiken mötte vi två hundar (med ägare såklart :D ) och jag kan inte erinra mig om vad rasen heter. Dom är...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: Nenne1
·
R
Övr. Hund vad det är för skillnad på eng. staff och am. staff?
Svar
7
· Visningar
859
Senast: glee
·
R
Övr. Hund Mitt ex hade en beagle hane som var ca fyra år när vi träffades. Han var så j*vla otäck rent ut sagt, fruktansvärt aggressiv, speciellt...
Svar
6
· Visningar
1 544
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Nu måste jag höra lite vad ni säger här. Jag är uppväxt med hund och för mig har det alltid varit självklart att hunden åkt antingen...
Svar
10
· Visningar
934
Senast: escodobe
·
S
Övr. Hund Nu blir jag så irriterad nu när snön har försvunnit så ser man hur många hundägare som skiter att plocka upp bajset varför? på varje...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: Madde85
·
K
Övr. Hund Vår prinsessa har fått cancer, i tre bröstvårtor. Jag har försökt att intala mig att det här är det bästa för henne (hon är nio år). Men...
Svar
16
· Visningar
2 906
Senast: mallan
·
U
Övr. Hund Jag insåg precis en sak när jag läste Guardian Angels tråd om den hårda metoden; Dels är det väldigt luddigt vad som är den hårda...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Min Boxertik äter normalt Lone Star Lamm & Ris, men har haft lite problem med att hon varit lös i magen på sistone. Jag har valt ett...
Svar
10
· Visningar
1 287
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Vad är det för typ av hjärtfel som brukar drabba vissa hundraser? Hur kommer det sig att det ofta är småhundar som drabbas? (för det är...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: GaurdianAngel
·
J
Övr. Hund Tjena! efter att ha gått arbetslös ganska länge har funderingarna runt att starta ett hunddagis blivit allvarligare. I staden som...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: Madde85
·
Övr. Hund Jag har fått en förfrågan ang om jag vill para min Bearded colliehane med en annan beardis...men nu är det så att han är 10 år...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: tott
·
S
Övr. Hund min lilla Buzifer är idag 10 veckor. vi kan sitt och ligg och hopp (bordercollie blandis och oerhört smart och lättlärd) vad kan man...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: shallowxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp