Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tanken slog mig igår när jag och min mor var ute och gick med deras gråhund. Givetvis hade vi vår hund kopplad! Vi passerar en grusväg... 2
Svar
21
· Visningar
1 650
Senast: Enya
·
Övr. Hund Tänkte skriva en tråd om hur man får bukt med diarré hos valp, men orkade inte i går. I morse upptäckte jag att båda mina barn har ont i...
Svar
10
· Visningar
23 728
Senast: Enya
·
Övr. Hund Har en broken haired JRT och hon borjar nu bli lite val harig. Har bara haft slatharig innan, sa jag vet inte hur jag ska rycka. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 339
Senast: Wishes
·
M
Övr. Hund Jag blir så less... Vi har nu fått hem vår nya valp och är jätteglada. men det verkar som att vissa människor bara vill göra allt för...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: GaurdianAngel
·
O
Övr. Hund Jag har varit väldigt förkyld sista veckan och har inte haft möjlighet att gå ut med hunden. Nu har jag ju turen att ha en liten hund...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Orzon
·
P
Övr. Hund Vi fick i dag reda på att vår 11 åriga Dobermantik troligtvis har cancer. :cry: I lördags hoppade hon omkring och var som vanligt men...
Svar
10
· Visningar
9 516
Senast: PeRosa
·
C
Övr. Hund Är det någon här som använt sej av fryst semin på hund?Vad ligger omkostnaderna på för seminering osv??Vad har ni fått betala för...
Svar
12
· Visningar
1 876
Senast: crazy
·
Övr. Hund Nu vill jag se roliga bilder på era hundar, när de har riktigt kul, vid tex. träning, lek osv. Såhär får mina vovvar ha det ibland på... 2
Svar
30
· Visningar
2 570
Senast: Hera
·
I
Övr. Hund Till midsommar kommer vårat lilla nyförärv hem! :bump: Det är ju uppfödaren som döper hundarna, men oftast blir det ju lite lustiga... 2
Svar
21
· Visningar
8 947
Senast: antiloop8
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag går och funderar på om jag ska ta och skaffa hund om något år eller så lagom till att jag flyttar hemifrån. Eftersom jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 216
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag och min pojkvän fundera på att skaffa hund. :banana: Vi har äntligen lyckats komma överens om en ras nämligen...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Hejsan! Jag är mitt i ett dilemma med olika hundraser. Jag hittar en ras men så hittar jag väldigt mycket negativt och går vidare... 2
Svar
30
· Visningar
3 180
Senast: Mynta2
·
J
Övr. Hund Vi har anmält Leo till korning nu i sommar, han ska testas både mentalt och exteriört. Det hela ska bli väldigt kul, men jag är lite...
Svar
11
· Visningar
1 441
Senast: julia_v
·
G
Övr. Hund Ja, hur fungerar det. Enligt vet. så får jag inte vaccinera tiken nu, då hon ska gå på antibiotika i 10 dagar. Under dessa dagar så går...
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Var ju till vet. med hunden i fredags pga av diffus hälta som hoppar mellan fram och bak. Ökad törst bla. Misstänkte borrelia eller...
Svar
14
· Visningar
1 081
·
Övr. Hund Jag har inte hållt hus på forumet så himla länge, nåt år sådär. Men det är nog mer tjaffs här än på hästsidorna ändå :angel: Är... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 164
·
Övr. Hund Nu har något hänt som fått mig att fundera. Min hund har kissat inne och vi har varit ute flera ggr som vanligt idag på kissrundor...
Svar
10
· Visningar
994
Övr. Hund Jag brukar rasta en kompis hundar och skulle idag gå två vändor med dem. Under den andra vändan beslöt jag mig för att gå lite längre än...
Svar
18
· Visningar
1 872
Senast: Kaiten
·
C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita...
Svar
9
· Visningar
1 372
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Nu är jag argare än argast!! :mad: Bor för första gången i mitt liv mitt i stan med mina hundar. Har bott här sen 3 januari i...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka