Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund ......... för första gången nu i sommar *glp* Skit nervös. Ska ner till Tvååker den 9/7 men min vovva. Har aldrig ställt ut innan men...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: giowanna
·
B
Övr. Hund Hej, har lite funderingar gällande val av skydd mot fästingar på min hund. Här finns de inte än så länge, men ska ju ner till Skåne...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: Clintan
·
P
Övr. Hund Ja, så var han ju då här på besök igår, bc-hannen. Vad ska jag säga, det var lite svårt att bilda sig en uppfattning om honom för han...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Calazirya
·
C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita hästen...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Zlatan
·
Övr. Hund Ångest! Min valp åt upp mitt örhänge igår, och jag är så orolig att det skall bli något fel på honom! Det är en dobermannvalp snart 4...
Svar
3
· Visningar
7 157
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Som ni kanske kommer ihåg har min ögonsten titt som tätt haft lite problem med kliande öron. Nu misstänker jag att han fått någon slags...
Svar
6
· Visningar
1 105
Övr. Hund Lillen somnade igår kväll vid ca 23-tiden efter att ha varit ute och kissat, bajsat och busat en del! I morse väckte jag honom vid...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Aningsfull
·
W
Övr. Hund Vilken är den bästa åldern på en tik att få valpar? Hur gammal ska hunden vara innan man tar valpar på tiken som yngst och äldst...
Svar
8
· Visningar
20 034
Senast: SusanneO
·
Övr. Hund Enya som är 5 år i sommar är försäkrad i Agria sedan länge och Flappi som vi haft i två månader står ännu på förra ägaren, tills alla...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ni som har lite mer krävande raser, och som är väldigt aktiva med era hundar.. Hur mkt tid lägger ni ner på träning,tävling och...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: lady_vip
·
G
Övr. Hund ....på nätet, jag vill inte ha såna där id-tuber utan graverade brickor med telefonnummer på. "Någon" brukar ju stå på eurohorse och...
Svar
4
· Visningar
1 651
Senast: Sassy
·
W
Övr. Hund Nu behöver jag alla råd jag kan få av er.... Har en 11 veckors schäfervalp hemma, kom för 4 dagar sedan. Från att aldrig ha fått kissa...
Svar
7
· Visningar
2 543
Senast: escodobe
·
N
Övr. Hund Jag har den senaste tiden funderat på att skaffa hund, uppvuxen med hundar runt mig så det känns som det hör till att ha en liten(stor)...
Svar
8
· Visningar
1 022
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Nu ska våran Duki, eller ja; Duke Vom Deipen Brook som hans hela riktiga namn är, para sig med en tik och få en sista kull. Sen så...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Någon som vet någon bra leverantör till en bra bur? Vi ska byta bil och behöver en ny bur. Någon bra hemsida vore fint. Någon som kan...
Svar
1
· Visningar
1 050
Senast: minoogolden
·
M
Övr. Hund Hej! Jag har inte skrivit på hund förrut men har varit här inne och tjyvläst en hel det. Nu känner jag at jag behöver råd från er...
Svar
6
· Visningar
1 375
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Gång på gång brukar jag påtala att min hund uppför sig så värdigt, så förnämt och kanske lite arrogant ibland... Idag var vi och... 2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag har lite dåligt med hundkompisar här, nu när jag flyttat. Finns det några här som bor i närheten och vill träffas för att träna...
Svar
7
· Visningar
963
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hej alla glada! :D Hoppas Ni är sugna på ännu en fråga! :crazy: Jag har många bekanta som ofta sagt att de ger/har gett ägg till...
Svar
17
· Visningar
24 769
Senast: Rose
·
Övr. Hund .. går ni ut med era hundar och hur långa blir promenaderna? Bara en nyfikenfråga! :p 2
Svar
25
· Visningar
1 903
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka