Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Jag har hört många säga "jamen det där kan man ju träna upp" i frågan, och jag undrar hur man gör? *nyfiken* En annan sak som jag...
Svar
5
· Visningar
4 803
Senast: beda
·
G
Övr. Hund Konstigt, skrev en tråd nyss men den är spårlöst försvunnen. Jaja. Hur har ni lärt er hund läggande under gång? Vi tränade inte alls... 2
Svar
25
· Visningar
2 480
Senast: glee
·
Övr. Hund var på en liten fest (3 pers) i fredags. tjejen som bodde där hade 2 hundar, en am mastiff, tik och nån pittbullblandning, hane. hanen... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 471
Senast: simpan
·
Övr. Hund Har en dobberman-hane på snart 6 år och varit ägare till honom sedan mars månad. En jättego hund på alla sätt och vis, MEN han fiser...
Svar
14
· Visningar
1 366
T
Övr. Hund men ja undrar vad skillnaden mellan Pitbull och Amstaff är..?! om det är någon skillnad.? har aldrig tänkt på det innan men nu blev...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Mynta2
·
C
Övr. Hund Är det fler än jag som har det problemet? Vad man än säger så ska de lik förbannat hälsa på ens hund. Många gånger blir de förbannade... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 381
Senast: westernqueen
·
R
Övr. Hund Håller på att försöka klura ut vad min nya hund är för ras/er. Bild kommer.... På ett sätt påminner huvudet om en am-staff, men ändå... 2
Svar
23
· Visningar
2 193
·
L
Övr. Hund Nu är det ju den tiden på året då alla hundar ska vara kopplade, men hur är det, får hunden vara lös ute på den egna tomten (under...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: GaurdianAngel
·
S
Övr. Hund Jag har haft en diskussion med en kompis om vilken typ av halsband som är "snällast". Vad tycker ni, är det bäst med ett brett eller...
Svar
13
· Visningar
5 099
·
Övr. Hund Hej! Hunden får liksom skavsår på armbågarna efter att hon ligger på dem. Kan man smörja in skavsåren med Helosansalva? SKavsåren är som...
Svar
15
· Visningar
5 002
Senast: BuenoBull
·
H
Övr. Hund Jag har en långhårig schäfer hane som blir 9månader nu i juni, vi har gått valpkursen på brukshundklubben. Vi ska även gå...
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Petra.
·
E
Övr. Hund Funderar på att skaffa en islänsk fårhund, men känner att jag vet lite för lite om dem för att bestämma mig helt. Är det ngn som har en...
Svar
6
· Visningar
1 451
Senast: Dorro
·
Övr. Hund För tredje gången denna vecka har morgonprommenaden slutat med att hunden blivit skurad om nosen. Anledning? Nån äcklig människa har...
Svar
19
· Visningar
1 398
Senast: linafina
·
Övr. Hund ...som för dagbok över hundens aktiviteter? Ända sedan han var valp har jag fört dagbok (varje dag) med anteckningar över vad vi...
Svar
7
· Visningar
817
Senast: scesar
·
Övr. Hund Varför måste just HAN dö. våran lille Ville :cry: kunde itne våran nya hund dö istället. han är 14½ år nu..har varit med mig hela...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: enjes
·
Övr. Hund Eller hur var det nu. Det är inte alltid så lätt om man är liten... Man kan försöka på alla håll och kanter men nej, farliga är dom...
Svar
10
· Visningar
935
Senast: Seabaz
·
C
Övr. Hund en sån där pinne (en silver färgad grejj) som man tjudrar fast i backen å sen kan sätta fast hunden i? Hoppas ni fattar va jag...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: Albert
·
Övr. Hund Izor! :love: Åtta veckor och en dag är han vår svarta dvärgschnauzer - och nu utforskar han sitt nya hem. Vi har väl varit hemma i...
Svar
9
· Visningar
976
Senast: Ämelie
·
M
Övr. Hund Vad är era synpunkter på att ha två tikar tillsammans? Jag vet att det är en del som har en av varje (hane, tik) men finns det någon som...
Svar
17
· Visningar
8 876
Senast: Enya
·
Övr. Hund måste bara visa hur stora mina pluttisar har blivit. söta som socker :love:
Svar
4
· Visningar
772
Senast: marieka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka