Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund och kan berätta om de är bra? Första täcket är täcket Skall från Börjes, och det andra är täcket Voff från samma försäljare.
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: panaccea
·
Svar
6
· Visningar
1 409
Övr. Hund här har jag stått ett bra tag och lagat pannkakor, åt några stycken själv och lät resten stå på bordet för att svalna. sedan sprang jag...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Kira håller sig ju alltid i min närhet när vi är ensamma hemma. Detta är ju kanon, jag behöver inte be henne om hjälp, hon bara är där...
Svar
2
· Visningar
813
·
T
Övr. Hund Vet ni vad den hundrasen heter? De är små och ser ut som små lamm, jätte söta! Tror inte den rasen är så jätte vanlig i sverige?
Svar
11
· Visningar
9 352
Senast: Poxz
·
G
Övr. Hund Hundordbok: Koppel: Ett rep som sitter fast i ditt halsband och gört det möjligt att leda din person dit du vill att han/hon ska gå...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Kilauea
·
G
Övr. Hund Blev det några valpar eller var hon tom? Är nyfiken på hur det gått! :)
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Maggan_p
·
C
Övr. Hund Jag tänkte göra eget hundgodis med hjälp av blodpudding. Vad jag vet så går det ju att torka den i mindre "kuber". Och godiset lär vara...
Svar
9
· Visningar
7 150
Senast: gosebus
·
I
Övr. Hund vad ska man göra så nosen blir fuktig igen ?
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: gosebus
·
K
Övr. Hund Jag har tidigare haft Golden Retriever, men efter att hon togs ifrån mig (smärtande historia) vet jag inte om jag klarar av att äga en... 2
Svar
21
· Visningar
2 079
Senast: TCJ
·
Övr. Hund Min vovve fick sin första vaccinationspruta (parvo&valpsjuka) när han var 16 v, när ska han då ha nästa? Jag vet att de i vanliga... 2
Svar
25
· Visningar
2 187
Senast: Toudi
·
G
Övr. Hund Våran tik fick nio valpar i förmiddags och alla mår bra..... :banana: Sju hanar och två tikar, fem svarta och fyra fläckiga i svart...
Svar
6
· Visningar
950
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Hund Skulle vilja ställa Pricken någongång i sommar.. Problemet är att jag inte bad veterinären som gjorde det att skriva i hans stamtavla...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: Grana
·
G
Övr. Hund Har precis kommit upp ur badet och ska snart slå mig ner framför en underbar middag framför tv. :d Hundarna ligger utslagna på golvet...
Svar
5
· Visningar
796
Senast: EmelieR
·
Svar
3
· Visningar
706
·
F
Övr. Hund Eftersom ämnet togs upp i en annan tråd, så blev jag lite nyfiken på vad ni själv föredrar; en hund eller två? Vilka är fördelarna och...
Svar
6
· Visningar
2 313
Senast: tuaphua
·
C
Övr. Hund Hur länge kan man vara ute i kylan med sin hund utan att den fryser? Vi har ju hand om en liten JR-kille som snart kommer hit, å det är...
Svar
4
· Visningar
1 272
·
C
Övr. Hund Varför har inte folk reflexer på sig, å sina hundar! Jag har tänkt på detta länge, hela vinter halvåret. Där jag bor är det många som...
Svar
16
· Visningar
1 444
W
Övr. Hund Vet inte vad jag ska göra med min undebara golden hane. Han äter så himmla lite och är sååå kräsen. Han får en pizza varje fredag och...
Svar
11
· Visningar
1 140
·
S
Övr. Hund Min ena hund har ett beteende som jag funderat lite över. Få se om jag kan förklara så ni förstår: Om jag kommer gående i huset...
Svar
4
· Visningar
754
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka