Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Vi ska snart flytta till hus och då det är svårt att sätta ner stolp till staketet såhär års så tänkte vi skaffa löplina åt hundarna...
Svar
7
· Visningar
4 224
Senast: UrsusRex
·
U
Övr. Hund Är det någon mer som hört talas om det här testet eller andra liknande? (Ska erkänna att jag inte gått in på SKK och kollat efter den än...
Svar
18
· Visningar
12 936
Senast: CA
·
Övr. Hund Vacker Nallo Trötter *fler på g*
Svar
6
· Visningar
742
Senast: Möller
·
Övr. Hund Jag har väntat på detta! :smirk: Frågan från min sambo alltså! Om vad jag tycker om att han tänkte köpa en hund till! Han har tittat på...
Svar
3
· Visningar
2 766
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund En kompis har tänkt skaffa en hundgård att ha på tomten när hon är i skolan. Behöver tips på bra material osv, och gärna ritningar på...
Svar
5
· Visningar
3 897
Senast: Duvan
·
Övr. Hund ...när man behöver dem?! De ska väl ändå inte få ha ledigt över helgerna som vanliga människor? :devil: Min lilla har fått...
Svar
11
· Visningar
873
Senast: Tippan
·
B
Övr. Hund vilka vitaminer och mineraler behöver en hund som bara käkar nötkött, pasta och ris? ha har fått dogevit och nån äggula ibland.. men...
Svar
11
· Visningar
1 465
Senast: Rose
·
Övr. Hund ... där hundslagsmål på buss togs upp i tråden. Någon skrev att "ingen frisk hund ger sig på en valp". Varför börjar hundar bråka...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Ni som har hundar av dessa raser... kan inte ni berätta lite om dem? Hur de är i psyket? Är (el ska man säga "var") de lätta eller...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Måste få dela med mig av en riktigt rolig bild vi fick på vår piraya idag. Har inte ni några tuffa bilder på era hundar...
2
Svar
24
· Visningar
2 032
Senast: Mysgrisen
·
Z
Övr. Hund Våran 2 åriga schäfer har idag varit hos veterinären, och där har man konstaterat att han har förändringar på magsäcken!! Förmodligen...
2
Svar
27
· Visningar
3 506
Senast: -Stella-
·
Övr. Hund Måste bara ge ett tips, som underlättat mitt liv med pälshund i tovåldern väldigt mycket, till alla som har en hund med mycket underull...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund tv-dosan har dem snott också. (vill bara visa att jag kan lägga in bilder direkt) okdå, sambon fixade :angel:
Svar
6
· Visningar
709
Senast: amalia
·
Övr. Hund av Mickie Gustafson. Någon som har läst den boken? Vad tyckte ni?
Svar
9
· Visningar
1 114
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund Hur mkt äter de i månaden (kostnaden)? står fortf i kvalen mellan olika hundraser, men nu ahr de minskat till två st, Rottweiler och...
Svar
14
· Visningar
1 585
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Jag har en bc-blandning, en tik på ett år. Hon har börjat uppföra sig lite konstigt nu på senare tid. Hon kan helt plötsligt börja...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: Jadzia
·
T
Övr. Hund Hej! Är det någon är inne som har dobermann?? Var kommer den ifrån isåfall?
Svar
5
· Visningar
848
Senast: Ebine
·
S
Övr. Hund Shakira... :) va bara tvungen o vissa hur söt hon är... :)
2
Svar
35
· Visningar
2 026
Senast: SweetOlivia
·
Övr. Hund jag har problem med att min hund drar och skäller på andra hundar när vi är ute. Har försökt träna efter diverse tips. Men igår läste...
Svar
7
· Visningar
701
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej allesammans! Behöver man/vi verkligen gå valpkurs? Jag har en 10 1/2 veckors Ridgeback som kan sitt, ligg och inkallning (även...
Svar
12
· Visningar
9 354

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Uppdateringstråd 29
  • 1-årsvaccination

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp