Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som är intresserad av att träffas, med eller utan hund!? För tillfället studerar jag på halvtid och distans, mitt enda sällskap...
Svar
5
· Visningar
960
P
Övr. Hund iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september. 5 veckor
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Nala9
·
U
Övr. Hund Hej! Jag fick frågan om jag visste något om viltspårprov eftersom jag är jägare. Skrev ett svar i P.M men det kanske blev för långt...
Svar
2
· Visningar
1 216
Senast: UrsusRex
·
R
Övr. Hund ny här så hoppas att ni inte svarat på det här 100 ggr förut men ... min vovve kommer på sön ! och jag har ingen aning om vad hon ska...
Svar
6
· Visningar
841
Senast: thea
·
Övr. Hund Jag funderar på att prova på agility med min vovve och undrar om någon vet någon klubb där man kan få träna agility nära Jakobsberg i...
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Här kommer en liten ordbok för er som behöver öka er förståelse för vad ord betyder för hunden ;): KOPPEL: Ett rep som sitter fast i...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Vad är skillnaden mellan Coton de Tuléar och Bichon Havanais? Har letat här och på andra forum och så.. men inget direkt så.. De verkar...
Svar
5
· Visningar
1 532
Senast: Mischmasch
·
M
Övr. Hund Fick hem våran lilla valp för en vecka sedan, men !!! Har en äldre (10 år) tik sedan innan och hon är det snällaste som finns . Hon...
Svar
11
· Visningar
3 658
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Vid vilken ålder fick era valpar börja följa med till stallet? Och hur gjorde ni första tíden valpen fick följa med? Tog ni med er...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: skogsflicka
·
Övr. Hund Hur mycket jobb ska man lägga ner på att välja uppfödare tycker ni, om man inte är utställningsintresserad? Hur noggrann tycker ni att...
2
Svar
34
· Visningar
2 092
Senast: Åckra
·
Övr. Hund vad tror ni? ska skaffa mig en hund nu, en valp, eftersom jag har alldeles för mkt dötid och vill bara ha en liten trevlig, blandras...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 917
Senast: tuaphua
·
Z
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått upp en bild på min älskade Nadja på nätet. :) Hon fyller 7 år i februari.
Svar
8
· Visningar
879
Övr. Hund min hund har ÄNTLIGEN fått sina kulor! efter 6 mån :) alla trodde ju att dom inte skulle ramla ner (vet. + privatpersoner) men tji...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Calazirya
·
J
Övr. Hund Hur har era hundar det? Har de egna kompisar som de träffar regelbundet och leker med? Leker de med olika kön? Kan din hund...
Svar
12
· Visningar
1 727
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vad är det? :confused: Jag har förstått att det är något fel på ögat, men hur allvarligt är det och vad är det? Nån som vet? Om det...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Förlåt att jag tjatar om mina frågor och problem men jag har fått så många bra svar här och då leder det ena till det andra... Jag...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: maxxxime
·
Övr. Hund Jag är lite nyfiken på vad ni ger era hundar för ben att tugga på.
2
Svar
27
· Visningar
1 684
Senast: wtf
·
K
Övr. Hund Jag har en schäfertik på drygt 2½ år å jag har haft en hel del problem med henne... hotspots, magproblem, å nu har hon kronisk plasmom...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: beda
·
Övr. Hund Vi har två hundar i familjen. En äldre stövartik som är rent ut sagt knepig i huvudet. Hon kan utan förvarning dyka på hanhunden som...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Snurrfian
·
T
Övr. Hund Har läst lite i den andra tråden där detta ämne tas upp.... Hur är det egentligen. Om man köper en 2 månaders valp och kan vara hemma...
Svar
11
· Visningar
10 124
Senast: TjejTjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp