Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det möjligtvis någon av era hundar som haft den? Vårt lilla troll ligger alldeles livlös och däckad under soffbordet och spyr i...
Svar
8
· Visningar
818
Senast: cherie
·
Övr. Hund Buddz är ingen festprisse precis :crazy:
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Smillan
·
S
Övr. Hund Hej har alltid undrat hur många det är som borstar tänderna på sin hund? själv borstar jag det när jag kommer ihåg att göra det blir så...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Sannis
·
S
Övr. Hund Hej jag har en stor leonberger som fryser om sinna tassar det började igår när vi va ute och gick vi hade gått ca en kvart när han...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Plötsligt blev jag med valp. Det är sambons men han jobbar och är borta minst tolv timmar per dag. Jag har jullov och är därmed hemma...
Svar
9
· Visningar
2 173
Senast: Smillan
·
C
Övr. Hund Jo, som en del kanske vet så har jag ju hand om en liten Jack Russel. Ägaren har åkt hem till England över jul-nyår. Jag är jätte glad...
Svar
11
· Visningar
1 021
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Gör ni det till era hundar? Kastar pinnar alltså? Jag blir livrädd när Jason får tag på pinnar vilket han får ibland eftersom han...
Svar
17
· Visningar
2 161
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund (nu bara haglar det trådar från mig...) Vad betyder det egentligen när hunden slickar på människor? Jag har hört att det dels beror...
Svar
6
· Visningar
25 780
C
Övr. Hund Vet inte om man får fråga här, men jag testar. Detta skall alltså absolut inte ses som en annons! Var hos en bekant idag, dom har en...
Svar
8
· Visningar
1 302
Senast: Geezer
·
G
Övr. Hund jag funderar på att skaffa hund om sisådär 1-2 år... men jag tänkte att man kan ju inte vara ute i för god tid och fråga saker, eller...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: glee
·
F
Övr. Hund tänkte bara att ni skulle få se min alldeles egna lilla ögonsten;) :bump: :love...
Svar
7
· Visningar
902
Senast: thea
·
F
Övr. Hund Någon som gått en av hans kurser? Vad tyckte ni? Jag såg att han skulle komma till både Malmö och Helsingborg, så jag funderar på att...
Svar
5
· Visningar
2 983
Senast: ChristinA
·
T
Övr. Hund För att inte förstöra hela "läggande under..." tråden så gör jag en ny. Är det nån form av skyddsarbete under platsen eller är det...
Svar
11
· Visningar
890
Senast: Dean
·
M
Övr. Hund är de agressiva mot andra hundar, kända eller okända. jag hävdar att det beror på uppfostran, medan en annan hävdar att det ligger i...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Hur funkar det? Vad gör ni med hundarna när ni har lektioner och så? *nyfiken*
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Reykur
·
N
Övr. Hund Någon som känner till Doberdrott'z kennel?? dom föder upp doberman.., det är allt jag vet
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Hejsan! Vår blandiskille på tre år har väldigt sköra klor. Spricker/ flisar sig & börjar blöda om han drar ett rejs på åkern tex. Har...
Svar
1
· Visningar
1 097
Senast: Rose
·
Övr. Hund Vad ska man göra när man har en hund som mest bara blir förtvivlad av att få saker? Ger man henne ett ben så lägger hon sig och äter...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: Kassiopeja
·
Övr. Hund God morgon! Jag hoppas ni alla hade en trevlig julafton! Jag är "ingift" i en julgalen familj, julklappar i mass och traditioner...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Hittade dessa hundar på internet, genom en annons, har sett den ett par ggr. Men jag tycker inte att hundarna ser ut som schäfer, dom...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Toudi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår