Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund "Lilla" vovven på 28 kg är ruskigt stark när vi är ute och går Han drar lätt iväg med mig om han vill, som tur är händer det inte ofta... 2
Svar
26
· Visningar
1 982
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Jag blev nyfiken efter en tråd om elhalsband här på buke, så jag sitter och kollar lite på blocket. Jag hittar en del annonser på...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: Bebben
·
F
Övr. Hund Nu står det helt still i huvudet på mig...och jag hittar inte nåt i mina böcker...men när brukar man räkna med att höglöpet gått över...
Svar
6
· Visningar
9 594
Senast: Francess
·
S
Övr. Hund Hon var mkt sjuk och jag hade tillbringa helgen tillsammans med henne, vår sista helg tillsammans. Jag höll om hennes sjuka kropp som...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: Juvelflickan
·
Övr. Hund Sambon och jag funderar lite på att skaffa hund. Har en kattpojke på 2 år och jag är rädd att han ska bli rädd/sur om vi kommer...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vad ska man träna på inför en utställning? Både förare och hund är nybörjare.Hunden är av medelstor ras.
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Shettisar
·
K
Övr. Hund Vad har ni för ras/ålder? Vad betalar ni per år för era hundar i försäkring? Är hunden försäkrad med både vet.vård och liv? Har... 2
Svar
25
· Visningar
2 202
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Vi har en omplacering han hund på 5 år som är så jätte gullig och snäll. Men han skäller så fort vi skall gå ut och det går inte att få...
Svar
19
· Visningar
1 280
Senast: Francess
·
H
Övr. Hund Jag har en tollare/bordercollie tik på 13 månader, och i mitten av april blir det tillökning i familjen i form av en liten bebis. Min...
Svar
4
· Visningar
1 234
Senast: Heira
·
Övr. Hund Hejj! vad ger ni era valpar (8veckor +) för mat?? :d
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Bammy
·
C
Övr. Hund ...detta kanske kan ge en hint! Ras-test Lita inte blint på testet men det kan ju få dig att tänka igenom din situation samt få upp... 2
Svar
28
· Visningar
2 364
Senast: Dean
·
Övr. Hund nu blir jag snart vansinnig... jag och min lilla labbe har stått i kö till en nybörjarkurs sedan i somras, och när vi gjorde en ny...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: Fritte
·
R
Övr. Hund Jag planerar att skaffa en hund, men har inte bestämt mej för ras än. Jag har några krav som är: *Liten till mellanstor *Kort päls... 2
Svar
23
· Visningar
3 750
Senast: Bri
·
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att det snart e dax att skaffa vovve o valet kommer förmodligen att stanna på en Skåneterrier, eller...
Svar
7
· Visningar
3 229
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej! Vår hund gjorde illa klon så veterinären fick lov att ta bort den, hur lång tid tar det för en klo att växa ut? MVH Sanna
Svar
1
· Visningar
903
Senast: JennyF
·
Övr. Hund Är på g till vet. med systers hund snart.. vi misstänker livmodersinflammation på henne.. Hon är i slutet på löpet, jätteslö, har...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: villi
·
Övr. Hund Vilket tycker ni är bäst? Att chippa eller tatuera hunden? Mysgrisen 2
Svar
27
· Visningar
2 808
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Igår var jag och hundarna ute i det vackra vintervädret och tränade och här kommer ett gäng bilder från träningen. Det är Tasse som gör...
Svar
19
· Visningar
1 500
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vi köpte för ca en månad sedan en omplaceringshund, en kastrerad 6-årig blandrashanne. Det är en jättetrevlig hund på de allra flesta...
Svar
5
· Visningar
1 515
Senast: KaZa
·
R
Övr. Hund Klippte labbens klor idag igen UTAN att kapa pulpan på en endaste klo! :D Jag var förövrigt mer nervös än hon..... :smirk: Kan ju...
Svar
8
· Visningar
1 066
Senast: Tviggy1081
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka