Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.blt.se/olofstrom/doms-for-att-ha-plagat-90-djur/ Vet någon något mer om den här kvinnan? Det måste ju ligga en sjukdom bakom...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Mauen
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på ett eller två roliga trix som är relativt lätta att lära en unghund. Jag ska resa bort i drygt två veckor och...
Svar
5
· Visningar
762
Övr. Hund Upplever ett så enormt bakslag med allt vad gäller min hund just nu. Tidigare har han alltid lyst upp när jag kommer på en kul aktivitet... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 415
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 291
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag såg en video där en uppfödare(inte SKK-uppfödare utan en glad amatör som haft ett par kullar, vet ej vad de har för erfarenhet sen...
Svar
6
· Visningar
892
Senast: Kimmya
·
Hundhälsa Har en dvärgschnauzer, drygt 2 år och han har ansträngd andning. Låter väldigt ansträngt när han ligger på rygg, sover eller ibland när...
Svar
3
· Visningar
774
Hundhälsa Hur länge klarar sig en hund utan mat? När jag söker så står det alltifrån 7-14 dagar och gäller oftast hundar som är kräsna och... 2
Svar
31
· Visningar
4 923
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har börjat prata om att skaffa hund. Inte direkt nu, men inom något år. Det vi då tänker på är vilken ras vi ska köpa... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 311
Senast: Raderad medlem 94602
·
F
Övr. Hund Gibbs
Svar
0
· Visningar
1 601
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Kanske lite konstig fråga men någon kanske har någon ide som jag inte tänkt på. Våran ena hund (chihuahua) ylar/skäller så fort vår...
Svar
0
· Visningar
948
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Jag har ju insett hur lite jag faktiskt kan om hundars beteende och psykologi efter att ha hängt här i hundforumet, trots att jag har... 2
Svar
35
· Visningar
3 447
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har ju haft en ganska kostsam veterinärhöst, och är så makalöst glad att min lilla veterinärmottagning finns. De är superba :love... 2
Svar
35
· Visningar
3 352
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter nya burar till mina hundar, med tanke på att schäfern växer i rasande fart och cockern behöver något nytt. Vad har... 2
Svar
26
· Visningar
3 860
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund På förekommen anledning känns det som att det är dags för en tråd för det nya årets utställningar! 45 46 47
Svar
932
· Visningar
58 734
Senast: Preussen
·
R
Övr. Hund Ponera att du måste byta ras. Din ras finns inte mer. Vad är ditt andrahandsval? Eller du kanske tom har lekt med tanken att byta till... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
12 279
Senast: Lavine
·
Hundhälsa Någon här som har erfarenhet? Är ju inte så många vettar som kan sånt här så får bli besök efter årsskiftet tydligen men jag kan ju...
Svar
5
· Visningar
1 394
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag står inte ut. Någon som donerat till den här organisationen? Ska vi strunta i julklappar i år och istället försöka få stopp på...
Svar
19
· Visningar
1 664
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Frågar för en bekant. Hens hund har nyligen fått en sjukdom som gör att den inte får ansträngas för hårt och inte ska t.ex. gå...
Svar
7
· Visningar
554
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Spinner vidare från min egna tråd om tankar kring en soffpotatis till hund och hur den hunden inte uppfyller mina behov. Hund nummer två... 2 3
Svar
46
· Visningar
8 142
Övr. Hund Jag är ny här och vet inte hur allt fungerar här, men jag testar att skicka en tråd. Jag har 3 Cockerpoo hundar. Den första har jag...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka