Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
12 097
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Jag letar trimmer som inte kostar skjortan men som ändå gör sitt jobb för acceptabel vardagsfrisyr. Det handlar om öron, ben, hals och...
Svar
11
· Visningar
1 134
Hundhälsa Läste den andra hund och nyårs-tråden och kom då att tänka på nyår och hur jobbigt det blivit för vår ena hund. Min hane har alltid...
Svar
13
· Visningar
1 095
Senast: Tora
·
Hundavel & Ras Sitter lite och drömmer om en ny hund.. Främst för att träna apportering och gå jaktprov (och förhoppningsvis praktiskt jakt) och då är... 2
Svar
24
· Visningar
2 756
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Med tanke på att "planer för 2016-tråden" kommit fram igen tänkte jag att det är lika bra med en ny tråd för nästa år. Vad har ni för... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 102
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Stora Stockholm närmar sig med stormsteg! Är det några bukemänniskor som ska dit? Jag och Tinja kommer vara där. Vi kanske till och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 752
Hundavel & Ras Jahapp. Alla ni som har en Kelpie, känner en Kelpie och kanske har en i er träningsgrupp för gärna komma med input! Har en Bedlington i...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Om allt går som det ska kommer jag antagligen äntligen skaffa hund under nästa år, så har suttit i höst och kollat på olika raser. Det... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 730
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras När man köper en valp så besiktigas dom först och det intyget får inte vara äldre än 7 dagar, så långt är jag med. Men varför får det... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 009
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos och skulle behöva hjälp med vilken ras jag ska välja! Jag har redan en hund och söker en bästa vän till... 2
Svar
26
· Visningar
1 937
Senast: almitra
·
Hundavel & Ras Efter att läst på massor om grupp 9 så har vi nu kommit fram till att nästa hund nog blir en Griffon. Finns det folk här inne som kan...
Svar
5
· Visningar
1 406
Senast: Kringlan78
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är en riktigt hundintresserad tjej som nu letar efter min allra första egna hund. Min familj har två hundar, en labradoodle... 2
Svar
23
· Visningar
3 089
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Är i desperat behov av tips på vad jag kan prova på min hund med kronisk gastrit. Det känns som det är sista chansen nu och det gör mig... 2
Svar
26
· Visningar
19 372
Hundavel & Ras Kort sagt, är det korkat att skaffa två hundar med rätt olika behov av stimulans och motion? Jag och sambon går i hundköpartankar men...
Svar
8
· Visningar
951
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Det största beslutet i mitt liv!!! Lite så känns det :laugh::nailbiting: Det är väl mer eller mindre bestämt, kanske, eventuellt... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
14 062
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Jag provar här för att se om någon har tips på tuggben till hund som räcker länge. Jag har upptäckt att min hund, en labbe, är en...
Svar
4
· Visningar
2 782
Senast: lulski
·
Övr. Hund Jag såg ett veterinärprogram där en hund skadats vid inbrott. Hunden hade upprepade gånger blivit huggen med en skruvmejsel i ansiktet... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 808
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Hej! Behöver hjälp från er smarta hundägare! Vi funderar på en ny hund. Vår Norfolkterrier gick bort för ett tag sedan och vill nu...
Svar
8
· Visningar
981
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag tror det var @Migo som i någon tråd skrev om sina hundar som autister. Det ligger så himla mycket i den tanken. Att de svårigheter... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 102
Senast: Tonto
·
Övr. Hund http://www.blt.se/olofstrom/doms-for-att-ha-plagat-90-djur/ Vet någon något mer om den här kvinnan? Det måste ju ligga en sjukdom bakom...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka