Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej! Vi har en valp på 4 månader. Misstänker att han är förstoppad. För att när han bajsar kommer det bara lite och det är löst. Och...
Svar
2
· Visningar
456
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag behöver lite tips och råd i hur vi ska tänka. Absolut sista utväg är omplacering, men det är som sagt den absolut sista utvägen. Vi...
Svar
18
· Visningar
1 636
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Ena hunden är lite rödaktig i pälsen mellan tårna och trampdynorna. Han verkar inte besvärad av det, slickar inte eller liknande men jag...
Svar
7
· Visningar
5 661
Senast: Elementary
·
Hundhälsa Har en 9 år gammal tik som är väldigt skotträdd, det började för några år sedan med fyrverkerier och smällare men det har bara blivit...
Svar
7
· Visningar
1 106
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Inte mycket till diskussionstråd men jag vill kolla om någon kan råda mig till hur jag ska göra. Jag har en shetland sheepdog på 8...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Jag har länge planerat att skaffa hund, men har dock haft svårt att hitta rätt ras. Den ras som jag fastnat mest för är Vit herdehund...
Svar
8
· Visningar
2 157
Senast: Tingeling84
·
Övr. Hund Idag, för två år sen, åkte jag och skulle titta på en hund som skulle skänkas bort för ägaren skulle flytta till Norge. Det var akut...
Svar
5
· Visningar
1 233
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Gör du något roligt eller ovanligt med din hund, eller har du hört om något annorlunda som verkar spännande? :) Jag försöker komma på...
Svar
0
· Visningar
447
Senast: Mirilya
·
Hundhälsa Min sheltie har massor av hår (massor!) och skitar ner sig något kopiöst nu i vårt fantastiska vinterväder med 6 grader plus , regn och... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 682
Senast: LillaMy84
·
Övr. Hund Min familj ska snart skaffa en riesenschnauzer tik, tycker att det är lättare att komma på namn till hanar, så har någon tips på tuffa/...
Svar
13
· Visningar
1 961
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter ett regntäcke med bra passform och som ska finnas i större storlek (hunden ligger nånstans 65-70 beroende på modell... 2
Svar
21
· Visningar
1 090
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Hur skulle du hantera det om din/a hund/ar inte var välkomna i olika familjesammanhang? Eller om släktingar/vänner gjorde klart att de... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
14 392
Senast: Sezziyanen
·
Hundavel & Ras Jag googlar men får så skiftande svar.... En person importerar en "vakttränad" Dobermann från England. Den har kuperade öron. Hur...
Svar
13
· Visningar
2 650
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Någon med erfarenheter som man kan bolla lite med?
Svar
4
· Visningar
5 014
Övr. Hund Som rubriken lyder, tik eller hane? Jag har haft båda kön, funderar på skaffa en till hund till nästa år. Först var de klart att jag... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 718
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund ... lilla Ale blir tre år ida´! Liten som en fis <3 En vecka kvar innan flytt från mamma Efter nån vecka hos oss :rofl: Hänga...
Svar
13
· Visningar
1 728
Senast: Migo
·
Övr. Hund Det är så sjukt. Fick nyligen svar på allergiprovet och det visade allergi mot främst mina husdjur. Nu förstår man de symptom man...
Svar
16
· Visningar
2 978
Senast: Cocos
·
Hundhälsa För två månader sedan fick Ceasar för första rejält med exem över bröstkorg och buk. Uppstod vd ett foderbyte. Det värsta lade sig... 2
Svar
25
· Visningar
1 711
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Så, dags att skicka ut julkorten ;) 2
Svar
26
· Visningar
1 784
Senast: nordingran
·
Övr. Hund Nu är det väldigt snart dags för i princip alla att fira allt, och jag är lite nyfiken på hur ni gör med era hundar och varför :)... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 394
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka