Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Jag har planer på att filma mycket av småttingarnas vallningsutbildning i vinter/vår, och börjar nu kika på olika kameralösningar. Är...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Googlar och googlar och får så många bra träffar i det här forumet så nu gör jag en egen tråd då jag inte får de svar jag behöver av att...
Svar
6
· Visningar
712
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Vad bör man tänka på när man skriver en annons ? När man annonsera ut en blandrashund ska man då skriva blandras eller mammans +pappans... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 479
Senast: Viva
·
Hundhälsa Efter att Aysu splittrade knäskålen i våras så är risken för artros i knät stor. Eller ja, veterinären säger att hon kommer få artros...
Svar
11
· Visningar
2 185
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Mina föräldrar står inför det jobbiga beslutet att ta bort sin hund, han är nu 13,5 och hans cancer har försämrats :cry::cry:. Jag och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 837
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Min boxerhund kan till och från börja dregla ovanligt mycket. Det började för 2-3 år sen. Han brukar vara i hundburen under dagtid när...
Svar
7
· Visningar
3 716
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Sitter i den förmånliga men svåra situationen att ha valmöjligheter på valp. Och vet inte hur/om/varför jag ska välja! Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Sambon och jag har haft heta diskussioner kring rasval av nästa hund. Det är inte aktuellt just nu, utan längre fram. Idag har vi en...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Acto
·
Övr. Hund Skall ev flytta till hus i sommar och är då väldigt sugen på att skaffa hund, är uppvuxen med hundar. Men undrar lite nu hur gör ni som... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
35 689
Hundhälsa Tipsa gärna om det finns äldre trådar om ämnet - själv lyckas jag inte hitta något när jag söker. För att inte sväva iväg i någon lång...
Svar
16
· Visningar
3 264
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Nån här som kan rasen bra exteriört? Nej jag ska inte ha en själv ;)
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Lenis
·
  • Låst
Övr. Hund Ja den förra blev full så vi kör i en ny tråd :) 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
117 782
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hej! Jag vet inte vad jag ska göra, eller om det ens går att göra något.. Vår tax har alltid haft väldigt dålig andedräkt. Nu det...
Svar
14
· Visningar
3 071
Hundhälsa Min hund har en hälta som ortopeden inte kan hitta en orsak bakom, har hållit på i över ett halvår. Försäkringsbolaget vill göra en CT...
Svar
11
· Visningar
19 658
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras En vän till mig har tankar på att köpa hund så småningom och valet har fallit på en pudel. Jag som nyss varit inne i hela "leta bra...
Svar
19
· Visningar
2 110
Senast: Filbunke
·
Hundhälsa Idag kom röntgenresultatet på min ettårs goldentik. ED ua men HD grad c. Vad ska man tänka på för att minska risken för framtida... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 847
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Vill höra vad ni har för erfarenheter av Beauceron uppfödare
Svar
6
· Visningar
1 475
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Finns många sådana trådar men tänkte starta en egen då tankar virvlar runt i huvudet. Jag vill leva med hund och känner att jag skulle... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 507
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Mötte ett par med en lös, jättestor hund, såg ut som en schäfer men mer grå och större. När de närmar sig utan att koppla hunden ropar...
Svar
18
· Visningar
1 811
Senast: Lipperta
·
Hundhälsa Hej, Min hund (Lhasa Apso, 9 år) har problem med patellaluxation på höger bakknä och behöver opereras. Han har medial patellaluxation...
Svar
13
· Visningar
10 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka