Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi hade en kennelaktivitet i helgen och hade besök av en tjej från Norge som informerade om den växande norska sporten Smeller, som...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Hur löser ni det när andras hundar ska åka med i er bil? Jag har enkelbur till Minn bak i min Skoda Yeti och behöver lite inspiration...
Svar
12
· Visningar
847
Senast: snorp
·
Svar
1
· Visningar
1 444
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag är väldigt hundsjuk... Tänker på min underbara schäfer, som tyvärr fick somna in alldeles för tidigt, varje dag. Har två små barn...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: Petronilla
·
Övr. Hund Idag när jag la min dotter för middagsluren hörde jag plötsligt ett morr och sen ett illtjut. Min son som är fem år hade blivit biten... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 605
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Igår åkte jag akut in till Ultuna med en av hundarna med vad jag misstänkte var en förstoppning/främmande föremål i tarmen men efter...
Svar
16
· Visningar
1 319
Senast: pepp
·
Hundhälsa Veterinären idag: ett troligt diskbråck. Vi tänkte först att det kunde vara bukspottskörteln igen, men nej. Hon tyckte inte vi behövde... 2
Svar
23
· Visningar
3 362
Senast: pepp
·
Övr. Hund Har börjat kolla lite på olika hundförarbälten men det finns ju så många olika märken och modeller. Hur ska man tänka när man ska...
Svar
15
· Visningar
2 501
Senast: snorp
·
Övr. Hund Det börjar bli kallt och min lillpinne fullkomligt avskyr kläder. Han springer och gömmer sig så fort man tar fram en kofta eller ett...
Svar
17
· Visningar
1 949
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Kanske en märklig tråd... Men, många här inne verkar vara väldigt framgångsrika inom hundträning/sport och harmoniska med livet som... 2
Svar
27
· Visningar
1 883
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Ja då verkar det efter många om och men som att jag och sambon har en passande valp inom räckhåll :nailbiting: Eftersom jag pluggar så...
Svar
11
· Visningar
1 001
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Hej! Jo, jag har kollat på en hund som jag eventuellt, antagligen skaffar. Men, då kommer ju bilturen. Är det värt att åka åtta timmar...
Svar
14
· Visningar
1 211
Övr. Hund Ja, det finns ju trådar för så många andra, så varför inte en jakthundstråd? För de känsliga är den kanske inte till för, med tanke... 28 29 30
Svar
582
· Visningar
52 472
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hejsan! Börjar bli orolig över min 6 månaders Goldenvalp. Hon har sedan i lördags dreglat extremt mycket så att det är helt blött runt...
Svar
4
· Visningar
811
Övr. Hund Säger ni till bekanta/vänner/släktingar när de umgås med er hund/hundar på "fel" sätt från vad ni vill? T ex barn som ska "hålla på... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 488
Senast: Bri
·
Hundhälsa Arla morgon här & skitnervös/nervig. Min tik som är 4 år & för tillfället är gravid dag 40. Slickade i sig en sål med yoghurt med mosad...
Svar
12
· Visningar
1 487
Senast: Raderad medlem 94602
·
  • Låst
Övr. Hund Jag vill shoppa mera, så jag skapar en ny tråd! :D 98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
125 136
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Eller? Jag upplever att min tik attraherar hanhundar mer än vad andra tikar gör. Senast häromdagen var det en hane som glatt lekte med...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: almitra
·
Hundavel & Ras Vi håller fortfarande på och funderar lite på hundraser och känner mer och mer att en Labrador kanske är en vettig ras för oss. Delvis... 2
Svar
21
· Visningar
21 453
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Från Google rekommenderar Hundhälsa - Hur ofta är igentligen rimligt att rasta? Ser ut som en torpdlimpa, eller hur @Gnist ?
Svar
1
· Visningar
571
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner
  • Valp 2025