Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag misstänker vad svaret blir, men frågar ändå. Skulle ni köpa en labrador vars mor har HD B, och denne har tre helsyskon med C, en med...
Hundavel & Ras
Jag totalälskar min terriergubbe och planerar att ha fler sånna i framtiden, dock känner jag att han är lite väl liten (cairnterrier)...
Hundavel & Ras
Så som jag tolkar foderavtalet så är det överlåtaren (uppfödaren) av fodertiken som står för kostnaden för MH.
Finns det någon oskriven...
Hundavel & Ras
Typ jättesvårt :) Jag har i dagsläget en släthårig foxterriertik som är smartaste, roligaste och sötaste hunden jag någonsin träffat. Vi...
Hundavel & Ras
Funderar på att ge mig ut på djupt vatten och välja en ras som jag inte alls har någon nuvarande koppling till eller kontakter inom. Så...
Hundavel & Ras
Jag kikar en del på adoptionshundar (från t ex Hundstallet) och majoriteten är ju blandraser. Det finns dock en del renrasiga men de är...
Juridik & Ekonomi Du kan chatta med kvinnojouren!
Det finns några olika, bla. denna som jag fick upp när jag googlade "chatta med kvinnojour".
Där kan du...