Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skrev om det här för länge sedan, men den här gången skulle jag behöva lite konkreta tips. Jag går rakt på sak - Bruce är inte van... 2
Svar
24
· Visningar
4 146
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Efter som att jag aldrig kommer på rätsida med Bettys födointag och jag börjar bli trött på det. Jag känner att det är taskigt av mig... 2
Svar
38
· Visningar
2 726
Övr. Hund Hej! Jag har en underbar vit herdehund (tik) på 14 månader. Hon är en livlig, glad och underbar hund. Men hon visar stor osäkerhet mot...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har 2 hundar, hovawart, en tik på 5 år o en hane på 8 år. Nu har vi fått in en kattunge i huset o behöver tips för hur vi vänjer...
Svar
6
· Visningar
824
Senast: Alexandra_W
·
F
Hundavel & Ras ...hade ni föreslagit för följande? Det är ju ingen hemlighet att jag letar valp och även om jag är inne på att det blir ännu en corgi... 2
Svar
26
· Visningar
2 142
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Vi brukar erbjuda frukost och middag till hunden (17 månader) Ofta vill han inte ha så mycket frukost. Tittar på oss, gnyr, springer... 2
Svar
39
· Visningar
2 685
Senast: Coop
·
Övr. Hund Ett par månaddr sedan nu som vi var hundvakt åt en taxvalp i en vecka. Den var 13 veckor då. Nu har ägaren frågat om vi kan vara...
Svar
16
· Visningar
1 794
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Jag jobbar med problemhundar, jag skulle säga att 70% av dem som söker hjälp hos mig har problem med hundmöten. Just nu så har jag även... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 907
Senast: linnsan
·
Hundhälsa hej Jag ligger i separation och jag äger två hundar En tik som jag skaffade innan samboskapet och så köpte "sambon" en hane till min... 2
Svar
24
· Visningar
1 986
Senast: Jissa
·
Hundhälsa Hej alla, nu har vi fått svar från Evies röntgen, och hon har allvarlig HD :cry: Hon är bara 3,5 år, men vet sa att hon börjar visa...
Svar
19
· Visningar
3 010
Senast: Raderad medlem 94602
·
O
Övr. Hund Jag undrar om någon här inne kastrerat sin hanhund, även kemisk kastrering är intressant. Vad blev nackdelarna? Vi har en blandrashane... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 848
Senast: Liran
·
Hundhälsa Har över en natt blivit full av loppbett, har katt som ibland sover på sängen men alltid på överkastet. Han har inga loppor vad vi...
Svar
8
· Visningar
2 957
Hundavel & Ras Hej, Jag sitter redan i förtid och sitter och planerar inför en andrahund som jag planerar att skaffa om kanske sisådär tre-fyra år, en...
Svar
12
· Visningar
2 382
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Har en valp hemma på 5 månader och tanken är att ta hem en till på 17 månader inom en snar framtid. Funderar på hur man smidigast...
Svar
5
· Visningar
774
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Jag behöver lite tips på skor/tasskydd lämpliga för att vandra i fjällen under sommartid när det är varmt och fuktigt. Så svår kombo...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Tänkte vara lite kreativ med trådnamnet för det lät lite mer spännande än alla rasvalsnamn som är tagna :D Som flera vet är jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 980
Senast: Preussen
·
Hundhälsa Idag ramlade jag över ett påstående från en uppfödare. Hon påstod att man riskerade att skapa allergier hos sin hund om man byter foder... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 227
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Hejsan alla kloka människor! Jag blir inte riktigt klok på vilken av dessa raserna som kräver mest? Jag vill ha en hund som jag ska... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
11 195
Hundavel & Ras Har personlig erfarenhet av alla raser men man blir aldrig fullärd, jag vill nu höra från er som själva äger rasen/raserna eller känner...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Wellcraft
·
Övr. Hund Blev inspirerad av trådarna om buketräffar så tyckte det behövdes en för oss smålänningar också. Finns här några sådana och finns det... 2
Svar
37
· Visningar
1 955
Senast: LittleJohn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Torra ögonlock
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur