Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Är det någon som vet hur lång tid det kan gå mellan doserna för Axilur? Avmaskade Filimon mot envis spolmask i Juni i år då han dragits...
Svar
8
· Visningar
628
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hejsan alla Har läst runt här i ett par år men aldrig skrivit något förrän nu. Tänkte fråga er om ni har några tips på hur man får en...
Svar
19
· Visningar
2 596
Senast: Octavius
·
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund som jag känner att jag börjar tappa 'greppet' om. Jag har ångest över att jag inte reagerade när vi kollade på...
2
Svar
27
· Visningar
3 724
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag använder ju torrfoder som träningsgodis. Smidigt att ha liggande i fickan, de får i sig rätt "bas" av näring osv de dagar en större...
Svar
7
· Visningar
652
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag vet att gul och röd flatcoated retriever inte är tillåtna färger men såg en röd i senaste numret av Apportören (SSRKs klubbtidning)...
2
Svar
37
· Visningar
13 462
Senast: holymary
·
Hundavel & Ras Frågar för en av min mammas bekantas räkning. Personen i fråga är pensionerad och då hennes förra hund (jack russel terrier) gått ur...
Svar
15
· Visningar
2 144
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Varför i helvetes druttar man på fyrverkerier, raketer o smällare nu? Leon klättrar på väggarna o jag vill inte zonka honom med...
Svar
14
· Visningar
1 160
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Är ni med och stödjer? Jag har lagt ut lockbete att jag skänker bort lektionstimmar när mina elever skänker pengar och hittills har vi...
Svar
5
· Visningar
569
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/tog-vargen-bade-drevdjur-och-hund--20151215/ Inget batteri i pejlen o började leta efter...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 319
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tik har i två dagar haft något problem med magen och innan dess var hanen lite halvdålig så har trott att de fått någon magsjuka...
Svar
5
· Visningar
3 154
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa En dum incident har lett till att min yngsta hund gick från att ha patella ua på båda knäna till att ha patella medial grad 3 på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 546
Senast: Migo
·
Hundhälsa En litet fråga från en ny hundägare. Hur gör ni med kvällsmat när ni har någon aktivitet på kvällen? Just nu ger jag mat vid ca sju både...
Svar
14
· Visningar
1 395
Senast: Jadzia
·
Hundavel & Ras Är hundvakt, åt en bc grabb, 8 mån, och jag är kär. Helt överväldigad och vill inte lämna tillbaka honom! :love: Men, jag har hela...
2
Svar
24
· Visningar
1 747
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Återigen har jag börjat fantisera om att jag kanske någon gång skulle kunna få bli hundägare. För några år sedan slog jag det ur hågen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 273
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hej. Undrar bara om man brukar ha stödbandage på det brutna benet om det är "lagat" med platta och skruv? Lednära fraktur om det har...
Svar
10
· Visningar
1 923
Senast: Nirvana
·
Hundavel & Ras Sprang över rasen idag i min ständiga jakt på potentiell valp. Har aldrig hört talas om den innan men efter det jag läst verkar rasen...
Svar
18
· Visningar
2 785
Senast: sillysinta
·
Övr. Hund Idag har min hund dragit hästarnas lunchhö på pulka. Han fattar snabbt och gillar att ha uppgifter. Vi värmer upp huset med tre kaminer...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag gillar att stoppa in diverse aktivering i våra vanliga promenader; till exempel stadgeträning, parkour, upplet, tricks eller vad som...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Det har ju varit schäfer, dobermann,dalmatin, chiuhaua , muskelhundar osv. Vad tror ni kommer bli populärt härnäst?och vilka raser har...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 212
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Jag har en malamute hane som lyckats skada sig på höger fram (mitt på betet) vi har varit hos veterinär och fått behandling och så klart...
2
Svar
22
· Visningar
4 074
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp