Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bara av nyfikenhet: svart labrador med flera partier med vita hårstrån på olika delar av kroppen samt rikligt med "blonda" strån på alla...
Svar
13
· Visningar
3 912
Senast: blizz
·
Hundträning Jag har fått en omplacering på 1.5 år. Han lyssnar inte jätteduktigt när jag ropar på honom och idag drog han iväg. Han vet ju vad jag...
Svar
10
· Visningar
6 074
Senast: Sonic76
·
Hundavel & Ras Jag hade lite dötid så kikade på blocket bland annat i natt (har nog inget liv :o). Så jag började kolla lite på de olika kullar som...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 175
Övr. Hund Någon som ska till Mydog? Ska dit och kika på mässan och på Rallyuppvisningen. Något mer man borde kolla lite extra på?
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 269
Senast: Human
·
Övr. Hund Visste inte riktigt hur jag skulle sätta rubriken. Fler härinne som springer med sina vovvar? Någon som tävlar med hunden? Jag är inte...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: Is
·
Hundhälsa Hej! Jag är hundvakt till en Rhodesian Ridgeback som blir 14 månader 23:e januari. (Jag har aldrig haft hund själv och ägarna är...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: Lona
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet? :) Jag har blivit himla sugen på att resa på sistone, lite längre utlandsresor på några veckor...
Svar
8
· Visningar
1 175
Övr. Hund Tänkte överraska en släktings hund med att köpa ett halsband och koppel. De har ju givetvis redan båda sakerna, men hittade ett "set" på...
Svar
12
· Visningar
3 214
Övr. Hund När man reser utomlands med hund måste man anmäla till Tullverket när man kommer tillbaka till Sverige. Det gör man idag genom att hitta...
Svar
3
· Visningar
416
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag åker till Göteborg imorgon och är framme 15.20 men min kille slutar nog inte förrens tidigast 16.00 så jag undrar om det finns någon...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Jag tänkte bara dela med mig av intressant forskning gällande färskfoder. Har ni vetat om det där med att inte ge färskfoder i samband...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 819
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Ja alltså, hur gör ni? De där vantarna gör ju allt ungefär en miljard gånger jobbigare :( Jag behöver vantar ute för att inte få...
2
Svar
33
· Visningar
2 010
Senast: snorp
·
Övr. Hund Jag funderar fortfarande på det här med att skaffa hund. Jag vill och tycker att jag har möjlighet att ha hund, men hur ska jag tänka...
Svar
13
· Visningar
793
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Usch jag känner mig väldigt upprörd över sättet SBK/UG lydnad (utvecklignsgruppen för lydnad) hanterar arbetat med de nya...
Svar
11
· Visningar
1 234
Senast: Kattla
·
Övr. Hund Relativt ny här på buke, men får hem min första hund om ca 3 veckor och har därför börjat kika lite på bilburar. Har försökt googla lite...
Svar
19
· Visningar
2 937
Senast: nordingran
·
Hundhälsa Min hund är skendräktig. Hon bäddar, är orolig på nätterna, vill gärna krypa in under skinnet på en. Hon har tack och lov inte adopterat...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag skriver åt en kompis som har en hanhund som är 3,5år gammal, en liten blandras. Hunden har börjat få det jobbigare och jobbigare när...
Svar
4
· Visningar
839
Senast: Milosari
·
H
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på bukefalos, så jag ber om ursäkt om det här är en vanligt förekommande fråga/tråd. Jag har en schäfer/husky...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
19 170
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Ja, hur gör ni hundägare? Kommer ni göra något speciellt? Hur reagerar era hundar på att det smäller? Bor ni i områden där det inte går...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
17 355
Senast: Viva
·
Hundhälsa Just nu går det lite av ett drev bland mina facebookvänner där följande "öppna ögonen och låt dig frälsas"-paragraf delas runt lika...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 638
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp