Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en kompis som har en Huntaway blandning (stavning?) hanhund, 3år gammal. Den hunden har fått några ep anfall, inte ofta, nu var...
Svar
12
· Visningar
2 894
Senast: Luleå
·
Övr. Hund Som en avknoppning på "Trendras-tråden" så kommer här en tråd om vilka hundsporter ni tror är på väg upp (och vilka är på väg ner)? Vad...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Is
·
Hundhälsa Hur vanligt är det? Är inte alls så påläst på rasen men har inte hört om det mer från än vän som haft det på båda sina. Typ som om...
Svar
11
· Visningar
6 704
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp att tänka. Jag har idag en skadad BC på 3,5 år som jag tävlar (tävlade?) inom brukset. Det är osäkert om hon...
Svar
9
· Visningar
1 077
Hundavel & Ras Jag har länge längtat efter hund. Nu kanske det är möjligt? Jag har ett nytt jobb som innebär att jag kan ta med hunden (kontorsjobb)...
Svar
15
· Visningar
1 023
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag behöver någon att lufta lite tankar med. Jag är uppvuxen med hund, men inte haft någon egen när jag flyttat hemifrån, men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 026
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Lite flummig rubrik. Min fråga är kring tandvisning och lydnadstävling. Någon med riktigt osäker hund som kommit på något bra sätt att...
2
Svar
32
· Visningar
1 774
Senast: Ginger840
·
Övr. Hund DOGGIE HARVEST SOUP The fall harvest makes this an inexpensive treat, and it's packed with antioxidants and phytonutrients. 4 cups...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min ena hund är en 6,5 årig brukshund som jag tog över för ca 3,5 år sedan som omplacering. Hon har haft en stressproblematik som hos...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 299
Senast: Viva
·
Hundhälsa Har en en jätte känslig och allergisk liten chihuahuahane på 5 år som ibland får hudutslag. Vi har lyckats hålla dessa hudutslag i...
Svar
2
· Visningar
4 537
Senast: super
·
Övr. Hund Ja precis som rubriken säger så verkar det bara bli mer och mer problem med min hund.. Har haft han i ca två månader nu, och han spyr i...
2
Svar
29
· Visningar
48 599
Övr. Hund Ska till fysioterapeut för hälsokontroll av Fridolf på tisdag. Antar att det är lite god stil att komma med en renbadad hund? Man blir...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Beställde hem ett nytt skär som damp ner hemma idag. Herr pudel var ren och genomborstad, men skäret bara fastnade i pälsen hela tiden...
Svar
0
· Visningar
688
Senast: pepp
·
Hundhälsa Vägde herr pudel igår och fick en chock: 5,7 kg :eek: Han brukar väga runt 5 kg eller lägre när han är i bra form. Har gett han fri...
2
Svar
25
· Visningar
2 074
Senast: Dandylinn
·
Hundavel & Ras Hej! Har en snart 3 årig tik, av större ras, på foder (Helfoder 3 kullar har uppfödaren rätt till enligt avtal) Nu är det så att tiken...
2
Svar
37
· Visningar
3 154
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet undrar jag hur ni uppfödare tänker när ni väljer eller avvisar potentiella valpköpare? :)Vad ser ni som positiva och...
2
Svar
24
· Visningar
3 472
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Är det någon som har förstått de nya lydnadsreglerna - hur övergången ska se ut för dem som tävlar i dagens system? Det är ju ganska...
2
Svar
21
· Visningar
2 874
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan en göra det? Jag går nu en kurs genom Medborgarskolan Beskrivningen av kursen är att testa på olika aktivering, 7 tillfällen, ca 2...
2
Svar
27
· Visningar
2 960
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Jag har läst på Buke i många år, men inte reggat mig förrän idag. Nu behöver jag hjälp med att tänka! Jag har ofta tänkt att det inte...
Svar
17
· Visningar
1 633
Senast: fetange
·
Hundavel & Ras önskar tips om hund max 40 cm. Träningsvillig och aktiv till lydnad agility och rallylydnad. Hälsan är viktig och gå ihop med andra...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 930
Senast: kossankaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp