Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej allihopa! Har lite frågor om att ha två hundar. Jag har just nu en hund på 2,5 år, och är sugen på en till hund, som jag förmodligen...
Svar
5
· Visningar
742
Övr. Hund Jag behöver lite tips på vilken sele vi ska införskaffa då hon växt ur sin Y-sele. Vi är inte riktigt nöjda med Y-selen då den rör på...
Svar
5
· Visningar
1 677
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras En familj med två yngre tonåringar och en snart 1 åring funderar över hundval. JAG älskar småhundar, skulle gärna ha en långhårig...
2
Svar
25
· Visningar
3 548
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej igen, Ni hjälpte mig förut med hur jag skulle hantera mina nära och kära när det gällde min halta hund och hundvakt osv, det här var...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Erikaa
·
Hundhälsa Detta ämne har väl egentligen tjatats om många gånger, men det var ett tag sedan nu, och nya medlemmar kommer ju hela tiden, så skulle...
2
Svar
24
· Visningar
3 564
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras precis skapat profil här, läst här tidigare bara. Säg till om något blir fel ! :) Något jag alltid lärt hundar är skall, tycker det är...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi ska gå anlagsprov med Frank nästa vecka men spårdomaren har ingen chipläsare utan bad oss ordna fram en. Vart får man tag i en sån...
Svar
12
· Visningar
3 517
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Hej! Min 10-veckors valp är mer eller mindre rumsren, det har bara hänt några olyckor under de veckor vi haft honom. Jag undrar dock...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Jag har en tvåårig kastrerad Aussie som jag tränar aktivt med, snart är tanken att vi ska komma ut på tävlingsbanorna. Vårt problem...
Svar
19
· Visningar
2 667
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Nu grinar jag. Plötsligt har Prinsessan (schäfer, 11 år plus) börjat blöda nosblod. Det är mycket blod och skvätter och droppar...
Svar
8
· Visningar
3 897
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ibland går det inte som man har planerat, ibland kör livet över en och ens planer förvandlas till kaos. Idag har Caoimhe fått somna in...
2
Svar
38
· Visningar
2 981
Senast: Bri
·
Övr. Hund Idag hittade jag en slow motion-funktion på mobilen. Var tvungen att leka lite... Här en stilstudiejämförelse mellan Boss och Fridolf i...
Svar
0
· Visningar
632
Senast: Migo
·
Hundhälsa fast bara sommarlöpet av nån anledning. Hur ska jag bemöta det? Jag har börjat ge en dl mitt på dagen för att det inte ska bli så långt...
Svar
3
· Visningar
3 252
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Har en liten tik på 6 år som senaste månaden har haft lite problem med att ögonen rinner, bara lite och hon är inte röd/svullen...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag kan ju börja den här tråden med att jag känner mig förföljd av problem med mina djur. :arghh: Valp, nu 22 veckor. Det börjar med...
2
Svar
34
· Visningar
3 421
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag funderar på nästa hund men känner mig lite rådvill. Jag vill ha en hund att träna mycket med, framför allt lydnad, sök, spår men jag...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 792
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Hade anmält Doris till utställning och blev då medlem i SKK för första gången i mitt liv (Har tidigare bara ställt jakthundar eller...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: Is
·
Hundavel & Ras För några år sedan skaffade jag kennel namn, men av olika anledningar har det aldrig blivit att jag avlat och planerna på det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 178
Senast: Lona
·
Övr. Hund hej! Har nyligen köpt min första egna hund, en liten Golden! Han är snart 5 månader! Han är supergo och tycker att vi förstår varandra...
Svar
4
· Visningar
1 484
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp