Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Valpen har ätit bravo vom bas hos uppföljaren, fått med mat för ca en vecka. Skulle kolla upp vart det säljs i närheten men finns visst...
2
Svar
24
· Visningar
1 512
Hundhälsa Som några kanske uppmärksammat tidigare så nämnde jag i uppdateringstråden att min hund slickat en hel del på sin ena hasspets så att...
Svar
7
· Visningar
800
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hej alla! Jag har en 3-månaders schäfer tik valp. Vi bor på en gård mitt ute på landet där vi aldrig ser hundar eller människor...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min fyraåriga labbetik var ungefär på löpdag 10 förra helgen när hon fick någon form av förstoppningsrelaterad kolik (jättekäckt att...
Svar
2
· Visningar
1 715
Senast: Lona
·
Övr. Hund Var står ni och vad anser ni är rätt? Ibland ( försöker oftast skita i andra), så får jag otroligt mycket skit för att jag inte vill...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 742
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min kära sambo har knappt haft någon som helst hundkontakt innan han träffade mig. Han har alltid tyckt om hundar men med en mamma som...
Svar
9
· Visningar
1 589
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenhet av detta? Jag har provar Scalibor, Ceresto, expot mm mm. men jag är inte nöjd med något av dessa...
2
Svar
20
· Visningar
4 182
Senast: mazariin
·
Övr. Hund Det står helt still när jag ska berätta vad jag just tränade med mina hundar.. Fick förklara hela momentet istället. När jag hade min...
Svar
5
· Visningar
983
Övr. Hund Jag har ju blivit med valp och det är fantastiskt roligt, och vi har egentligen bara ett enda problem. Det är att det är en mycket...
Svar
13
· Visningar
1 186
Hundhälsa Hej allihopa! Behöver lite hjälp. Jag ska skriva en uppsats om de vanligaste hundsjukdomarna, eller vanliga hundsjukdomar kanske man ska...
Svar
15
· Visningar
1 103
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Hur fixar ni hundägandet med ekonomin, tid och allt vad det heter? Jag ska börja plugga till hösten och därmed flytta hemifrån och in i...
Svar
16
· Visningar
4 622
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Frågar åt en kompis. Tycker inte ni att knäna ser avskalade, platta ut? Ska dom inte vara runda?
Svar
2
· Visningar
748
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Hej hopp! Minns ni mig? Jag har inte varit inloggad på ett gäng år så jag fick onekligen skapa nytt konto nu, men mitt gamla...
Svar
12
· Visningar
1 456
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Sitter och skrattar för mig själv. I höstas anmälde jag mig till en kurs i longering med hund och de skulle höra av sig när de funnit...
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: eldhroka
·
Övr. Hund Börjar nu bli dags för utställningar för mig och min ett åriga flatcoated retriever. På tidigare utställning i vintras fick vi omdömet...
Svar
3
· Visningar
2 728
Senast: isafore
·
Hundhälsa Jag har en 3 månaders valp hemma som börjar visa symptom på allergi. Han äter idag vom puppy och uppfödaren gav inte det från början men...
Svar
3
· Visningar
727
Övr. Hund Jag hyr ett hus på landet med egen trädgård och har en granne som har sin hund lös, problemet är att ägaren verkar ha dålig pli på...
2
Svar
34
· Visningar
3 212
Senast: tanten
·
Hundhälsa Alltså, jag blir tokig! :( Jag har tidigare skrivit en tråd om min tik som blev inkontinent efter sin magomvridningsoperation förra...
2
Svar
29
· Visningar
4 070
Övr. Hund vår lilla jack Russel igår när vi var ute på promenad. Vår lilla Alice var kopplad och de två hundar som gick till attack var lösa. Vad...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 902
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vi ska ut på fjälltur om några dagar, och har vant hunden vid att bära sin väska. Mestadels har sambon skött detta, så idag när jag gick...
2
Svar
24
· Visningar
4 926
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp