Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vill först meddela att veterinärer har undersökt men ingen har kommit fram till vad det kan vara. Min vän har en engelsk cocker spaniel...
Svar
15
· Visningar
3 489
Hundhälsa Jag ger min hund Pondus färskfoder men gillar att ge henne ben eller vingar mm för att hon ska få lite ombyte. Om jag byter ut ca två...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en Jack Russell, dryga året gammal. Hane. Han är riktigt aggressiv vid hundmöte. Har huggit mig i arm/händer flera gånger. Blir... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
13 845
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Nu har vi varit sugna på hund väldigt länge, men avvaktat pga småbarn och två heltidsjobbande vuxna i familjen. Har varit inne på många... 2
Svar
34
· Visningar
4 344
Övr. Hund Jag har alltid haft Bia bäddar till mina hundar. De har alltid varit överlägset hållbarast och har klarat av i princip det mesta förutom...
Svar
16
· Visningar
4 280
Senast: Duplo
·
Övr. Hund ...apportera gör hon med fast fint grepp men så är det dessa förba...de avslut. Hon springer ut, hämtar fint, kommer tillbaka, men där... 2
Svar
20
· Visningar
1 982
Hundhälsa Var på utställning med min hund i helgen och fick med mig en säck med foder som jag aldrig sett innan. Det kommer från Alg Gutten. Någon...
Svar
3
· Visningar
702
Hundhälsa tänkte kolla här lite ifall ngn varit med om liknande. Min hund, 6 månaders Berner sennen är inte kry! Han ligger bara och sover, drar...
Svar
18
· Visningar
2 473
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag vänder mig nu till er och hoppas att någon har lite kunskap som jag inte har.. Min valp på 4,5 mån har haft en mycket långdragen UVI... 2
Svar
21
· Visningar
4 177
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Min kompis hade en samojedhane på prov ett tag. Hon har själv en Malamutetik. Nu ska det visst bli valpar och hanens ägare har sagt att... 2
Svar
21
· Visningar
2 487
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi planerar hundgårdsbygge med syftet att hundarna ska vara i hundgård när vi inte är hemma (dvs främst dagtid när vi jobbar). Jag har... 2
Svar
24
· Visningar
3 783
Övr. Hund Någon som ska dit? Ska ni ställa ut eller bara titta? Vad har ni för ras ? Ska dit och titta när brorsan och hans tjej ställer ut sin...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: isafore
·
Hundhälsa Det har öppnat en ganska ny veterinärklinik i min stad och efter allt gott jag hört om dem vill jag förstås pröva denna också. Då de...
Svar
4
· Visningar
2 227
Övr. Hund I dag har det regnat. Det vill saga lite mindre an duggat, men har i Californien raknas det som regn.:cautious: I alla handleser, det... 2
Svar
32
· Visningar
1 702
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Måste man göra det? Jag tycker att Schäferns klor är litet väl långa men de blir inte längre med tiden utan håller sig som de är. För... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 374
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Under den senaste tiden har jag märkt att min hund har börjat få en typ av inbuktningar (eller vad man nu ska kalla det) på undersidan...
Svar
5
· Visningar
1 667
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Inser att det är väldigt individuellt men när klarade era hundar att vara ensamma ett längre tag? 1 timme? 3-4 timmar? Jag har två...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: Tonto
·
Hundhälsa I mars la jag upp den här bilden på Monsters tänder: Idag tog jag den här: Så nu har jag bokat tid för munsanering, det känns... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 341
Senast: Sleepy
·
Hundavel & Ras Jag har en västgötaspets som jag är otroligt glad för. Rolig, kaxig, alert, personlig - jag hade inte kunnat önska mig en bättre hund... 2
Svar
21
· Visningar
2 930
Senast: Lona
·
Övr. Hund Tråden för alla som tränar viltspår, som hobby eller inför tävling/eftersök! Här kan vi diskutera och ge råd om allt som har med... 21 22 23
Svar
447
· Visningar
36 779

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka