Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur tänker ni när ni planerar tävlingssäsongen inom den/de sport/er ni håller på med? Tänker ni ut allt i förväg? Kollar utbudet...
Svar
7
· Visningar
644
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har bekymmer med sin äldsta tik, hon har 2st Jack Russel tikar. 5 & 3 år om jag minns rätt. Den äldsta Lisa, är en jycke som...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Sablar22
·
Hundavel & Ras Nja, någon hund blir det väll inte än på ett tag. Men skulle kännas bra att få lite vägledning! :) Undrar vad folk menar när de säger...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 038
Senast: Eda
·
Hundhälsa Ja, vad har ni för lösningar för att hålla svalt för hunden i bilen? Kylfiltar, kylklampar, kyltäcke? Själv har jag en reflekterande...
2
Svar
39
· Visningar
7 115
Övr. Hund Känner mer och mer att jag gärna vill ha en ny hund, min gamla har varit borta nu ett tag och ensamheten och tomheten är ju enorm. Men...
Svar
10
· Visningar
1 586
Hundhälsa Har en hane på 1½ år som har blivit lite konstig. Häromdagen försökte han rida på mitt ben och när han träffar nya människor, vilket han...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Så var Aysu rabiesvaccinerad och båtresa bokad. Nu sitter jag här och funderar på hur resten fungerar. Att jag ska avmaska hos veterinär...
Svar
16
· Visningar
2 305
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hur funkar det där med uppflyttning? Många tävlingar blir fulltecknade och man måste anmäla i god tid, vad händer om man skulle råka bli...
Svar
8
· Visningar
1 657
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ärligt talat, jag är ingen vidare sök-figge. Känner mig ofta tafatt och undrar om jag gör rätt när vi är ute med träningsgruppen. Alla...
2
Svar
36
· Visningar
2 562
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/tv/galna-klipp/den-har-jycken-hade-en-riktigt-dalig-ide-1/ :angel:
Svar
3
· Visningar
620
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Någon som vet om man måste göra en hälsoundersökning på hunden för att få höja maxnivån på sin försäkring? Har folksam 50 000 och vill...
Svar
5
· Visningar
744
Senast: bollen__
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort, min ena hund (Goldenhane, 7 år) vårdas sedan i torsdags på ett djursjukhus. Anledningen till den...
Svar
1
· Visningar
6 633
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Ramlade över den här artikeln och inser att jag för första gången ifrågasätter strikt hundägaransvar...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 402
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Hej våran hund har börjat att halta igen det har ett tag sedan han gjorde det men det har kommit igen. Han ska röntgats nån gång vet ej...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Vi har ett lass med rådjursben i frysen som vi i ett ambitiöst ögonblick tänkte koka buljong på. Nu inser vi att det kommer aldrig att...
Svar
3
· Visningar
1 694
Senast: Turali
·
Hundhälsa Jag och min sambo har en tik som precis genomgått sitt första löp. Hon är en blandras av Amstaff och Bordercollie. Helt utan anledning...
Svar
18
· Visningar
7 455
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag klippte mina hundar igår. Eller ja, nakenfisen fick klippt ansikte så hon inte ser ut som en lodis längre. Min stora hund klipper...
Svar
11
· Visningar
2 070
Senast: Charlottee
·
Hundhälsa Hej, jag har en Lundehund som plötsligt fått svårt att andas i ca 1 min, sen blir det bra igen. Har inträffat kanske 5-8 ggr under 10-14...
2
Svar
26
· Visningar
26 614
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Lite nya reaktioner från Monster på träning häromdagen, gjorde mig lite förvirrad vilket i sin tur fick mig lite illa till mods (jag...
Svar
16
· Visningar
1 050
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns det någon som har gjort agilityhinder och skulle vilja dela med sig av bilder?
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Rebeckah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp