Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min dalmatiner är typ GUL! :wtf: Har försökt tvätta honom med ett vanligt schampo utan bra resultat. Inför vår första utställning ska...
Svar
4
· Visningar
1 753
Senast: isafore
·
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, hur mycket tid får varje hund själv med husse eller matte? Jag har tänkt på det senaste veckan och kommit...
Svar
16
· Visningar
1 500
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hur gör ni för att hunden ska förstå om den ska hitta människor eller om det handlar om ett uppletande? I dag insåg jag att min hund...
Svar
16
· Visningar
1 693
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag ger nu Vom till mina två små hundar (under 10kg), men jag har inte råd att fortsätta ge dem det då särbo-livet tär på plånboken.. ;)...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 396
Senast: isafore
·
Övr. Hund Finn fem fel............... http://www.expressen.se/allt-om-resor/fodde-valpar-precis-innan-flyget-skulle-lyfta/ :eek:
2
Svar
23
· Visningar
2 324
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 481
Övr. Hund Vår 12 veckors valp kissar både i sovplatsen bredvid sängen och inhägnaden med kompostgaller på dagarna. Alltså inga problem att göra...
Svar
10
· Visningar
2 946
Senast: malllle
·
Övr. Hund Jag har letat ett tag på youtube efter en film som visar ett riktigt bra framåtsändande. Helst ett som visar hela ekipaget under hela...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Dorro
·
Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen...
2
Svar
37
· Visningar
6 645
Övr. Hund Jag går numera en utbildning i Arbete med hund. Igår fick vi pröva på K9 Nosework av en nyutbildad instruktör inom detta som finns på...
Svar
7
· Visningar
1 128
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Min hund fick sprickor/skärsår i två trampdynor när vi var ute nu ikväll och jag sitter och funderar om man behöver åka till veterinären...
Svar
16
· Visningar
34 122
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Har varit och hälsar på potentiell mamma till potentiell valp nu i veckan. Hundarna var trevliga men lite reserverade, aktiva och pigga...
2
Svar
22
· Visningar
3 246
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Vår sheltievalp är nu snart fyra månader och vi går på valpkurs med honom sedan några veckor, vilket är jättekul! Nu är min fundering...
Svar
9
· Visningar
885
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Behöver hjälp, jag har en japanse chin på 12år som lider av ett förstorat hjärta. Hon var inne hos veterinären förra veckan där man...
Svar
19
· Visningar
7 878
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Jag har fått en ny lägenhet, och igår kom kontraktet hem till mig i brevlådan för påskrift. Det följde även med ett papper om...
2
Svar
21
· Visningar
3 659
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Hur noga är ni med vila efter mat? Jag brukar tänka att det iallafall ska gå 30-60 minuter mellan mat och lite mer livlig...
2
Svar
26
· Visningar
9 727
Senast: bigwig
·
Hundhälsa Min lilla tik på 9 år har börjat producera mjölk. Hon har inte löpt på väldigt länge. Flera år då. Hade valpar när hon va 3 år gammal...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: 1887
·
Hundhälsa Jaha mitt tredje inlägg om min stackars hund jag försöker hjälpa. I somras började min hund slicka sina tassar och gnaga på klorna. Vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 069
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Oh, nu har jag precis haft ett riktigt kärleksmöte:love::love:. En promenad med den allra finaste hunden. Vår älskade lille skrutt som...
Svar
0
· Visningar
805
Senast: LiZH
·
Övr. Hund En etologisk fråga, kan hunden förstå principen av en missad chans och välja annorlunda nästa gång? Exempel: matte ropar in sina båda...
Svar
6
· Visningar
1 005
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp