Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig... 2
Svar
23
· Visningar
4 176
Senast: Nirvana
·
Hundhälsa Hej! Postar en fråga åt en vän som frågat mig om råd, men jag har ingen erfarenhet av kastrering av tik så jag vänder mig till er...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min 9 månaders blandras har nu blivit diagnosticerad med OCD i bogleden. Så nu ska jag bestämma om det ska bli operation eller...
Svar
14
· Visningar
8 164
Hundhälsa Lite kvällsångest. Jag oroar mig lite över att jag kommer att ta med mig hundarna till jobbet när sambon avslutar sin "hundledighet" i...
Svar
14
· Visningar
2 313
Hundhälsa En skadad klo som inte ser så rolig ut.. syns bilden? Det hände sent igår kväll, misstänker att han fastnade han i hönsnät. Lite orolig...
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Nikko
·
Övr. Hund Hej! Jag är ny på hundforumet men med en valp på ingång är det dags för min första tråd på hund :banana::D Valpen i fråga är en hane av... 2
Svar
27
· Visningar
2 523
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lite funderingar såhär på kvällskvisten... Jag har börjat använda smeller "för smellerns skull" med Monster på sista tiden, alltså...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Snubblade in på en hemsida för ett företag som erbjuder diverse rehabtjänster inom hundsektorn, hen som driver företaget kallar sig för...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: isafore
·
Hundhälsa Min labradorhane som är tre har tråkig päls och har egentligen alltid haft. Matt och livlös. Pälsen är glansig och fin på huvudet och en...
Svar
14
· Visningar
5 563
Senast: Sissa
·
Övr. Hund Det är väldigt gott om huggorm i mina hemtrakter, har alltid varit, men nu i sommar var det vääääldigt gott om dem... Antagligen är det...
Svar
15
· Visningar
1 299
Hundavel & Ras Hej där, Jag och min sambo har länge haft funderingar på att skaffa hund och det lutar mycket åt en labbe. Sambon vill ha en liten... 2
Svar
37
· Visningar
22 225
Svar
0
· Visningar
130
·
Svar
0
· Visningar
199
·
Övr. Hund Tänkte bara som en kul grej, att vi kunde berätta vilka hundraser som gjort starkast intryck på oss/fastnat för! Skulle vara kul att... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 400
Senast: Monstermom
·
Svar
0
· Visningar
152
Senast: ekvall
·
Svar
0
· Visningar
159
·
Svar
0
· Visningar
149
·
Svar
0
· Visningar
189
·
Hundavel & Ras Vilken ras skulle ni föreslå den som vill ha en lugn och snäll promenadkompis, som vill vara nära och kela men ändå klarar sig lite... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 241
Hundhälsa Jag har använt Feliway till mina katter med mycket gott resultat. Vad har ni för erfarenheter av Adaptil till hunden? /coop
Svar
3
· Visningar
6 423
Senast: Coop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka