Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund är nu snart 3 år och löper inte riktigt "normalt" med de vanliga ca 2 gånger per år. Jag är egentligen inte orolig, det är ju...
Svar
3
· Visningar
2 545
Övr. Hund Hur i hela världen ska man klara av att gå vidare när ens allra bästa vän har fått somna in? Snart är det två veckor sedan min älskade...
Svar
8
· Visningar
2 332
Hundavel & Ras Hej! Jag har en fundering när det gäller rasgruppen terrier. Hur lika eller olika är de olika hundarna inom rasgruppen, alltså hur...
Svar
7
· Visningar
1 449
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras vår lilla vove börjar bli till åren nu, och även om hon är pigg och glad så är hon 12 år. har tidigare haft 2 schäfrar och nuvarande är...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: tanten
·
Övr. Hund Har lite drygt två veckor kvar på semestern och undrar nu vad vi ska hitta på .. Vi har tänkt på en roadtrip inom sverige (söderut) med...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: ponilover
·
Övr. Hund http://nyheter24.se/debatt/798990-cesar-millan-borde-inte-fa-plaga-hundar-i-svensk-tv Håller ni med artikeln? 57 58 59
Svar
1 164
· Visningar
67 451
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Hej! I min familj har vi en tollare som är ganska precis 11 år och 5 månader. Hon är alltså ganska gammal men jag hoppas att hon ska...
Svar
0
· Visningar
618
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hej, Nu när familjen bestämt sig för att skaffa hund är vi nu ute på rasjakt, vilket jag upplever som nästintill omöjligt! Så jag...
Svar
11
· Visningar
2 038
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund En "dokumentär" i två delar som jag snubblade över på svtplay...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Hej allihopa! Har lite frågor om att ha två hundar. Jag har just nu en hund på 2,5 år, och är sugen på en till hund, som jag förmodligen...
Svar
5
· Visningar
770
Övr. Hund Jag behöver lite tips på vilken sele vi ska införskaffa då hon växt ur sin Y-sele. Vi är inte riktigt nöjda med Y-selen då den rör på...
Svar
5
· Visningar
1 737
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras En familj med två yngre tonåringar och en snart 1 åring funderar över hundval. JAG älskar småhundar, skulle gärna ha en långhårig... 2
Svar
25
· Visningar
3 681
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Hej igen, Ni hjälpte mig förut med hur jag skulle hantera mina nära och kära när det gällde min halta hund och hundvakt osv, det här var...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Erikaa
·
Hundhälsa Detta ämne har väl egentligen tjatats om många gånger, men det var ett tag sedan nu, och nya medlemmar kommer ju hela tiden, så skulle... 2
Svar
24
· Visningar
3 848
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras precis skapat profil här, läst här tidigare bara. Säg till om något blir fel ! :) Något jag alltid lärt hundar är skall, tycker det är...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag ska till malmö på kurs i slutet av augusti, och är en aning trött på att tälta ;) Någon som har tips på hundvänligt vandrarhem /B&B...
Svar
2
· Visningar
601
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi ska gå anlagsprov med Frank nästa vecka men spårdomaren har ingen chipläsare utan bad oss ordna fram en. Vart får man tag i en sån...
Svar
12
· Visningar
3 589
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Hej! Min 10-veckors valp är mer eller mindre rumsren, det har bara hänt några olyckor under de veckor vi haft honom. Jag undrar dock...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Jag har en tvåårig kastrerad Aussie som jag tränar aktivt med, snart är tanken att vi ska komma ut på tävlingsbanorna. Vårt problem...
Svar
19
· Visningar
2 959
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Nu grinar jag. Plötsligt har Prinsessan (schäfer, 11 år plus) börjat blöda nosblod. Det är mycket blod och skvätter och droppar...
Svar
8
· Visningar
4 389
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka