Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa ahh blir så less... Dagens roman .... Var till veterinären i tisdags och fick bekräftat att Doris nu har kraftig benhinneinflammation...
Svar
17
· Visningar
2 215
Övr. Hund Någon som har ett bra tips? Gärna lätt att ta till sig med inte allt för svårt språk.
Svar
4
· Visningar
518
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag vet att ämnet foder har stötts och blötts åtskilliga gånger här genom åren, men även om jag söker så hittar jag inte riktigt det jag...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa På Nyhetsmorgon tar de upp att priset på djurförsäkringar ökat sedan 2010 och är otydliga i sina villkor...
2
Svar
30
· Visningar
3 033
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vad gör egentligen polisen/tullen med dem? Jag trodde de avlivades direkt men dessa verkar endast behöva gå igenom kontroller...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa fransbulldog skall dom HD röntgas Eller bara patella?? O hjärta
2
Svar
23
· Visningar
1 889
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Häromdagen kom en person hem till oss som inte träffat Monster på ett tag, och hälsade på honom med orden "Tjenare Monster, har du gått...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 964
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Jag ville bara få lite tips och råd angående min tollartik på 9 år. Jag dra mig lite för att ringa vet just nu, eftersom min...
Svar
3
· Visningar
4 969
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en Parson Russel som är 12 år, den senaste tiden har han väckt mig cirka 2 gånger var varannan natt i cirka 1 månad nu vilket...
2
Svar
20
· Visningar
10 303
Övr. Hund Ja, jag har ju varit aktiv på detta forum ett tag nu men lyckas ändå varenda eviga dag se nya användare och nya hundar. Ett fåtal har...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 453
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hur kan man ens tänka tanken?! :rage: Vilken tur att dom inte blev påkörda och är i säkerhet nu...
2
Svar
31
· Visningar
2 033
Övr. Hund Min dalmatiner är typ GUL! :wtf: Har försökt tvätta honom med ett vanligt schampo utan bra resultat. Inför vår första utställning ska...
Svar
4
· Visningar
1 770
Senast: isafore
·
Övr. Hund Ni som har fler än en hund, hur mycket tid får varje hund själv med husse eller matte? Jag har tänkt på det senaste veckan och kommit...
Svar
16
· Visningar
1 505
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Hur gör ni för att hunden ska förstå om den ska hitta människor eller om det handlar om ett uppletande? I dag insåg jag att min hund...
Svar
16
· Visningar
1 704
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag ger nu Vom till mina två små hundar (under 10kg), men jag har inte råd att fortsätta ge dem det då särbo-livet tär på plånboken.. ;)...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 413
Senast: isafore
·
Övr. Hund Finn fem fel............... http://www.expressen.se/allt-om-resor/fodde-valpar-precis-innan-flyget-skulle-lyfta/ :eek:
2
Svar
23
· Visningar
2 327
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 502
Övr. Hund Vår 12 veckors valp kissar både i sovplatsen bredvid sängen och inhägnaden med kompostgaller på dagarna. Alltså inga problem att göra...
Svar
10
· Visningar
2 964
Senast: malllle
·
Övr. Hund Jag har letat ett tag på youtube efter en film som visar ett riktigt bra framåtsändande. Helst ett som visar hela ekipaget under hela...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Dorro
·
Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen...
2
Svar
37
· Visningar
6 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hundbeteende
  • Äter hundar småfåglar?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp