Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ibland går det inte som man har planerat, ibland kör livet över en och ens planer förvandlas till kaos. Idag har Caoimhe fått somna in... 2
Svar
38
· Visningar
3 084
Senast: Bri
·
Övr. Hund Idag hittade jag en slow motion-funktion på mobilen. Var tvungen att leka lite... Här en stilstudiejämförelse mellan Boss och Fridolf i...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Migo
·
Hundhälsa fast bara sommarlöpet av nån anledning. Hur ska jag bemöta det? Jag har börjat ge en dl mitt på dagen för att det inte ska bli så långt...
Svar
3
· Visningar
3 495
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Har en liten tik på 6 år som senaste månaden har haft lite problem med att ögonen rinner, bara lite och hon är inte röd/svullen...
Svar
2
· Visningar
966
·
Hundhälsa Jag kan ju börja den här tråden med att jag känner mig förföljd av problem med mina djur. :arghh: Valp, nu 22 veckor. Det börjar med... 2
Svar
34
· Visningar
3 764
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag funderar på nästa hund men känner mig lite rådvill. Jag vill ha en hund att träna mycket med, framför allt lydnad, sök, spår men jag... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 967
Senast: Och_Aye
·
Hundavel & Ras Hade anmält Doris till utställning och blev då medlem i SKK för första gången i mitt liv (Har tidigare bara ställt jakthundar eller...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Is
·
Hundavel & Ras För några år sedan skaffade jag kennel namn, men av olika anledningar har det aldrig blivit att jag avlat och planerna på det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 271
Senast: Lona
·
Övr. Hund hej! Har nyligen köpt min första egna hund, en liten Golden! Han är snart 5 månader! Han är supergo och tycker att vi förstår varandra...
Svar
4
· Visningar
1 527
·
Övr. Hund Jag har börjat titta efter kurser att gå/instruktörer att träna för inför hösten och blir lite förvirrad av allt! Jag har sedan ganska...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: farin
·
Övr. Hund Var och hämtade hem min häst den 6 Juni,var en bra bit att åka och vi hade hundarna med oss,stannade naturligtvis flera ggr under vägen...
Svar
11
· Visningar
2 183
Hundträning Försöker hitta ett bra kontrakt för att ta emot/lämna hund på träning. Eller för all del, långvarig hundvakt. Tips på vart färdiga...
Svar
4
· Visningar
986
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i tankarna att skaffa hund nästa sommar men vet inte riktigt vilken hundras som skulle passa.. Mina krav: - Medelstor... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 164
Senast: Emor
·
Övr. Hund Vår familj består av två människor och tre hundar. Det är jag som har ett stort hundintresse, även om min sambo också gillar hundarna... 2
Svar
27
· Visningar
2 719
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Så småningom ska det bli en ny valp i vårt hushåll. Eftersom jag vill kunna hålla på med apportering så planerar vi en fågelhund av...
Svar
16
· Visningar
1 662
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag kommer till hösten ha ett par lediga dagar och har svarat på några hundvaktsannonser! Och nu undrar jag hur ni tänker kring detta ...
Svar
6
· Visningar
1 068
Senast: terrific
·
Hundhälsa ....i tre veckor pga "benhinneinflammation" (kommer ju aldrig ihåg vad de heter men ni vet va jag menar) som inte vill ge med sig utan...
Svar
14
· Visningar
3 430
Övr. Hund Jag såg en intressant tråd i en kaningrupp på fb, det blev en lång diskussion angående detta. Men tänkte att det skulle vara intressant... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 659
Senast: Amha
·
Övr. Hund Jag funderar på att ta med min hund på en fjälltur där en tur upp på toppen av Kebnekaise är planerad, är det möjligt att en hund orkar...
Svar
15
· Visningar
3 840
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Jag behöver lite idéer när det gäller att aktivera vår hund. Vi har flyttat till Spanien för några månader sedan och för en vecka sedan...
Svar
15
· Visningar
1 400
Senast: IdaV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna