Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har för första gången stött på påståendet i rubriken - att vuxna okastrerade hanhundar ej mår bra av att bo tillsammans. Enligt den som... 2
Svar
23
· Visningar
2 401
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej min hund slog sig för ca 7 veckor sedan och efter det hade hänt så märkte jag en svullnad framme på bröstet mellan bröstbenet och...
Svar
16
· Visningar
5 750
Senast: Friiiiiida
·
Övr. Hund Ska ha grundkurs och avsluta kursen med en tipspromenad. Har haft det tidigare och fick du känslan att frågorna var för svåra. Så, tips...
Svar
14
· Visningar
5 210
Hundträning Min dotter är 5 år och har blivit intresserad av att träna hund. På mornarna när jag vaknar kan jag höra henne på övervåningen att hon...
Svar
11
· Visningar
1 454
Senast: Emor
·
Övr. Hund Någon som har provat någon av rallyapparna som finns till android? Vad tyckte du i så fall?
Svar
1
· Visningar
456
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Jag har tränat kossträning med minhund dels för att få bra bakbenskontroll och sen för att få till en bra ingång ill fotposition. Nu har...
Svar
6
· Visningar
871
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund När man ställer ut sin hund och springer på den raka linjen och ska vända tillbaka, vilket håll ska man vända åt? På mitt livs första...
Svar
6
· Visningar
722
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Ska hämta en dvärgschnauzervalp om några veckor och här grubblar vi på namn :) Det är en tik, blivande storasyster heter Qarusell så... 2
Svar
21
· Visningar
3 856
Senast: Ketrawzc
·
Hundhälsa Är det något särskilt jag ska tänka på om jag vill börja ta med hundarna när jag är ute och springer? Tänker på om de behöver någon...
Svar
1
· Visningar
751
·
Hundhälsa Idag, när veterinären ringde, så fick jag mina misstankar bekräftade. Min vovva lider av hypotyreos, underfunktion av sköldkörteln. :(...
Svar
2
· Visningar
825
Övr. Hund Skriver mest av mig. Barnen gnuggade sina huvuden mot soffan så de kunde turas om att ge valpen stötar... Skitungar rent sagt ut... Dem...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund ( Nu postar jag en ny tråd igen Ni får säga till om ni tröttnar på alla mina trådar) :) Denna gången gäller det stängsel runt tomten... 2
Svar
36
· Visningar
3 679
·
Hundhälsa Läste en artikel för någon dag sedan om en dam vars gamla småhundar blivit blinda och börjat knalla in i saker skapade denna...
Svar
13
· Visningar
2 350
·
Hundhälsa Någon som gjort den operationen på sin hund? Vart det bra efteråt? Några nackdelar?
Svar
6
· Visningar
3 910
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Jag har en liten dröm om att starta ett hundcafé eller hundcafé med träningsmöjligheter. Det finns ett hundcafé i "min" stad men det är...
Svar
6
· Visningar
1 484
·
Övr. Hund Jag ska ta bort ena hunden ikväll och min syster frågade om jag kunde ta en änglabild på henne. Alltså efter att hon somnat in.. Vilket... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 604
Senast: Mirasmatte
·
Hundhälsa Kan någon förklara lite snabbt för mig vad det betyder? Mejlade en som sålde Schäfervalpar (renrasiga enligt henne) och frågade varför... 2
Svar
25
· Visningar
5 375
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Jag och min sambo har nu bestämt oss för att köpa en till hund, idag har vi 3 barn, två flickor som är enäggstvillingar på 3 år och en... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 265
Senast: holymary
·
Övr. Hund Till våren ska vi köpa en till bil. Den kommer att vara liten, vilket är en bilegenskap jag inte är så himla bekant med :o För mig är... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Rakt fullcheek bett
  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
Tillbaka