Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Saker blir inte alltid som man tänkt sig och jag känner bara att jag behöver lite tips, råd och tyckande i min situation. Jag har precis...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Hej, jag är ny här så jag vet inte riktigt hur detta funkar. Jag får prova mig fram!:) Jag heter Jennifer och hundar har alltid varit...
2
Svar
28
· Visningar
3 098
Hundavel & Ras I och med att vi planerar tillökning i våran familj så snöade jag in mig på barndomsdrömmen, nämligen en border collie. Men frågan är om...
2
Svar
39
· Visningar
5 088
Senast: enhorning
·
Övr. Hund Jag byter snart jobb, dit jag kan ta med mina voffs. Jag funderar på att ta bussen till jobbet och låta bilen stå, men tvekar eftersom...
2
Svar
20
· Visningar
1 651
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Hej allihop! Är ny här på buke. Ja, som rubriken lyder, tänkte kolla om det är någon mer här som har welsh? Själv har jag en tik på...
2
Svar
27
· Visningar
11 125
Senast: holymary
·
Hundavel & Ras Jag går första året på gymnasiet och läser unghäst. Jag bor på internatet 78mil ifrån mitt hem norr om Stockholm, så jag kommer inte hem...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Jag har nu fixat så jag skulle kunna ge min hund 50% torrfoder och 50% färskfoder. Men jag vill helst att det ska bli billigare också...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 371
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Jag har följt med dottern på kurs med hennes hund och där finns alla möjliga raser med. Bl a en ursöt Lhasa apso. Vilken pälsboll :love...
Svar
4
· Visningar
1 279
Senast: chiara
·
Hundhälsa Skroffan har ett medfött fel på njurarna men har hängt med än så länge - hon är drygt 6,5 år - vilket jag till stor del beror på fodret...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Inspirerad av bc-tråden men väljer att starta en egen: Har varken får eller vallhund men har alltid varit fascinerad av vallning och har...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Snart gått ett år och fortfarande inte hittat hundrasen jag vill ha.. japp detta är en "vad ska jag ha för hundras" tråd :angel: äger 2...
Svar
5
· Visningar
912
Senast: Kibani
·
Hundhälsa Löwchentiken börjar få riktigt lång päls och kommer behöva schamponeras oftare. Speciellt i detta vädret. Tidigare har jag använt mitt...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Ska raka min hund i helgen och vet då att hon lär behöva ett tjockt täcke till den värsta vintern. Har i nuläget en fleeceoverall (lite...
2
Svar
39
· Visningar
2 627
Övr. Hund Ja, sambons mammas tax har blivit dräktig... och det var INTE planerat!:D Grannens japanska spets springer alltid hem till gårn och...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 370
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Nej, nu överdrev jag. Men Bruce byter faktiskt sovplats störande mycket ibland. Han sover i sängen med oss och somnar alltid på sin egen...
Svar
11
· Visningar
8 765
Senast: Emuliiaa
·
Hundavel & Ras Eftersom jag är ny inom rasen vill jag ha lite information om vilka linjer som är gångbara inom jaktlinjerna och från vilka linjerna...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Gumman
·
Övr. Hund En fullständig novis behöver fråga.... Jag har bara haft flattar och nån spets. Flattarna klippte och effilerade jag när deras päls...
Svar
8
· Visningar
2 985
Senast: Ava22
·
Övr. Hund Jag har en liten blandrashund som har svansen på ryggen. Han är korsning Lhasa Apso/Chihuahua så han är ju lååååååååång med...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa Hej. Jag har en miniatyr bullterrier tik på 7 år här hemma med tassproblem som inte går över. Jag tänkte höra om någon har haft...
Svar
11
· Visningar
2 846
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Någon som vet om det är dåligt för en frisk hund att äta ett veterinärfoder. Frågar eftersom jag har kvar rc hyperallergenic efter...
Svar
5
· Visningar
588
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp