Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har bestämt oss för ras; Sheltie. Vi har kontakt med två kennlar som verkar bra, och båda planerar valpar inom närmaste halvåret. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 929
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Så, nu vill jag reda ut det här en gång för alla! Jag lärde mig när jag var liten att det hette sterilisera på tikar och kastrera på...
Svar
13
· Visningar
3 128
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Någon härinne som har Norsk Buhund? Jag skulle gärna vilje veta lite mer om rasen från de som har dessa hundar! Vad har ni era till? Hur...
Svar
1
· Visningar
919
Senast: Emmahpemma
·
Hundavel & Ras Bästa vännens mamma ska skaffa hund nu i år eftersom hon går i pension och eftersom jag blev tillfrågad om vilken ras som kunde passa...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag har fallit pladdask för de storpudlar jag träffat på lydnadsträningar och tävlingar. Nu är det nog inte på tal alls om en till hund...
Svar
19
· Visningar
6 008
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Ni som har en tik och hane ihop hemma Hur tycker ni det funkar, är det jobbigt att hålla hundarna isär vid löp? Är det bättre att ha två... 9 10 11
Svar
216
· Visningar
12 636
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Idag på promenad fick Monster vad som såg ut som köldkramp... Fast han är fyra år, har aldrig så vitt jag minns fått det förut...
Svar
12
· Visningar
1 796
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Till en vuxen hund som väger 8 kg och ska ha 2 % mat av sin vikt, vilket då blir 160 g per dag, hur gör jag? Torrfoder på morgon...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: AliceZeta
·
Hundhälsa Hej, Kan börja med att säga att vi har varit hos veterinär idag. I fredags så låg jag och vovven i soffan och tittade på tv (hunden...
Svar
9
· Visningar
2 991
Senast: rotterod
·
Hundhälsa Beror urinvägsinfektion på att hunden blir kall i snöm på promenaden
Svar
2
· Visningar
560
Senast: rotterod
·
Övr. Hund En gång [rasen], alltid [rasen]! Är det så? Jag undrar om jag kommer att bli en sådan som tänker så kring mina hundraser, att nu är jag... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 581
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund hur sjutton ska jag lösa detta? Vi har två hundar, en schäfertik på 11 år och en liten blandras som blir 4 år i år. Den lilla har en... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 623
Senast: Emmahpemma
·
Övr. Hund Jag har bytt bil, och är nu tvungen att ha buren i baksätet. Den var till en betydligt större hund från början, och tar mer eller mindre...
Svar
1
· Visningar
1 689
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hur får man på bästa sätt bort kisslukt på en tygsoffa? Soffan luktar allt annat än gott just nu...
Svar
3
· Visningar
1 204
Senast: russinbulle
·
R
Övr. Hund Som flera här kanske vet så är jag inget fan av blandisar. jag har fått lära mig en del om hur det kan gå den sura vägen. Men jag har... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
11 136
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Kan man ta in hund från Norge till Sverige utan pass? Jag har problem med att tolka tullverkets hemsida. Vad händer om hunden inte har...
Svar
12
· Visningar
2 011
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Har en 8,5år gammal border collie blandning som alltid älskat att åka bil. Men som senaste månaden blir hyper stressad och helt...
Svar
12
· Visningar
6 423
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer.. Går inga promenader alls, hunden skiter inne...
Svar
2
· Visningar
875
Hundavel & Ras Satt och "plågade" mig själv och kollade på hundar till salu. Ska absolut inte ha någon mer hund men jag brukar roa mig med att kolla på... 2
Svar
21
· Visningar
22 657
Senast: fred
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fodervärd
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10