Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En fullständig novis behöver fråga.... Jag har bara haft flattar och nån spets. Flattarna klippte och effilerade jag när deras päls...
Svar
8
· Visningar
2 985
Senast: Ava22
·
Övr. Hund Jag har en liten blandrashund som har svansen på ryggen. Han är korsning Lhasa Apso/Chihuahua så han är ju lååååååååång med...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa Hej. Jag har en miniatyr bullterrier tik på 7 år här hemma med tassproblem som inte går över. Jag tänkte höra om någon har haft...
Svar
11
· Visningar
2 847
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Någon som vet om det är dåligt för en frisk hund att äta ett veterinärfoder. Frågar eftersom jag har kvar rc hyperallergenic efter...
Svar
5
· Visningar
588
Senast: Jeps
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/kvallsposten/har-ar-hundarna-som-ingen-vill-kannas-vid/ Går det verkligen till så? Att man tar bort hundar som...
2
Svar
36
· Visningar
2 962
Senast: Gumman
·
Hundhälsa Någon som har tips på ett bra foder för detta? Helst med så lite socker/fett/spannmål som möjligt! Spelar ingen roll vad alla idéer...
Svar
1
· Visningar
415
Senast: Kiva
·
Hundhälsa Jag vet att ämnet har tagits upp hur många gånger som helst och nu är det jag som inte vet vad jag skall hitta på. Den aktuella hunden...
Svar
7
· Visningar
843
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Min minsta hund anser uppenbarligen att det vatten som kommer ur kranen är skitäckligt och vatten i vattenpölar är godare. Blir hon...
2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag skall byta torrfoder då jag tycker att han inte riktigt funkar hundra på detta. Tycker att han bajsar, fiser och dricker mycket. Han...
2
Svar
25
· Visningar
3 135
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag älskar Sherrys kontakt när hon jobbar men ibland blir det så som på filmen att hon är inte med i start och kommer på vad hon...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: rahl
·
Övr. Hund Vad jobbar ni med? Visste ni när ni tog jobbet att det var okej att ha med hund eller frågade ni chefen i efterhand? :)
Svar
18
· Visningar
2 047
Senast: Singoalla
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: annkatrineb
·
Svar
0
· Visningar
145
Senast: annkatrineb
·
Svar
0
· Visningar
142
Senast: annkatrineb
·
Svar
0
· Visningar
217
Senast: annkatrineb
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: annkatrineb
·
Hundhälsa Min lilla dvärgpinscher ÄLSKAR andra hundar. Han blir så glad att han nästan kryper ur sitt eget skinn när han ser andra hundar på...
2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag känner mig som världens tråkigaste matte egentligen, hund får förmordligen mer än vad dom flesta får. Minst två till tre promenader...
2
Svar
22
· Visningar
4 998
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Tänkte att vi kunde samla alla tips och råd vi kan komma på till våra fyrbenta vänner här :) Ex. * Torka av tassarna med handduk...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: firren
·
Övr. Hund Hej! Jag letar bilbur! Har förstått att Mim-burarna är mkt bra, men vet inte om jag kan lägga så mkt pengar på en bur. Jag har i...
Svar
2
· Visningar
624
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp