Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ena daghunden har HD (antagligen C/D) med små pålagringar, han röntgades nu som 4-åring. Ganska rejäl jaktlabbe på 30 kg, absolut inte...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: martha
·
Hundavel & Ras Ponera att ni har en renrasig hund från en skk-reggad kennel. Hunden har ställts ut som valp (8 månaders), inofficiellt och på en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 306
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hej! Vi har ett bekymmer med vår 4 månaders Yorkshire valp och hans rumsrenhet träning. Det går inget bra alls.. Att det tar tid och ha...
Svar
16
· Visningar
1 038
Senast: Singoalla
·
Hundavel & Ras Jag måste tyvärr sälja min 16 månaders gamla Grand danois. Hur mycket är lämpligt att ta? Vi köpte honom för 12000. Givetvis är hemmet...
2
Svar
36
· Visningar
3 644
Senast: Laa
·
Övr. Hund Har nu ställt min hund på hans 2:dra officiella utställning. Han fick Very good båda gångerna. Kritiken är bra, men har fått något över...
Svar
6
· Visningar
1 176
Senast: katja
·
Hundhälsa Jag har länge funderat och planerat lite smått på att skaffa hund. Men jag behöver lite av era åsikter för att bestämma mig hur jag ska...
Svar
12
· Visningar
2 206
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har velat och velat om jag ska posta en ras tråd länge nu. Skrivit raderat, skrivit raderat osv men nu måste jag posta och hoppas...
2
Svar
21
· Visningar
3 503
Senast: bigwig
·
Hundhälsa Hej! Jag undrar hur man kan se att ens hund är överviktig? Jag har en chihuahua och jag tror hon är för tjock. Vill inte att hon ska...
Svar
3
· Visningar
2 897
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Ja, kan man det? Min hund fick ledsamt nog somna in igår. Hon var gammal och blev även sjuk. Jag tänker verkligen inte "kasta mig ut"...
Svar
18
· Visningar
1 905
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras För en kompis räkning söker jag den perfekta rasen till en dagledig person med ganska stora barn. Hunden ska vara sällskapshund och...
Svar
17
· Visningar
3 291
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras Jag måste ha något att aktivera tankarna på nu när Skroffan är så dålig så jag bollar lite med planeringen av nästa hund. Det är inte...
Svar
10
· Visningar
6 573
Senast: glittra
·
Hundhälsa Igår tog vi beslutet att kastrera vår hanhund. Vi har vetat länge att han är kryptokid (har diskuterat det med er här på Buke också) och...
2
Svar
36
· Visningar
4 315
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Jag är gravid och orkar inte riktigt träna hundarna som de är vana, så jag kikar på nya alternativ. Hundsim är ett av dem. Mina hundar...
2
Svar
24
· Visningar
2 844
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Saker blir inte alltid som man tänkt sig och jag känner bara att jag behöver lite tips, råd och tyckande i min situation. Jag har precis...
Svar
7
· Visningar
1 113
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Hej, jag är ny här så jag vet inte riktigt hur detta funkar. Jag får prova mig fram!:) Jag heter Jennifer och hundar har alltid varit...
2
Svar
28
· Visningar
3 084
Hundavel & Ras I och med att vi planerar tillökning i våran familj så snöade jag in mig på barndomsdrömmen, nämligen en border collie. Men frågan är om...
2
Svar
39
· Visningar
5 045
Senast: enhorning
·
Övr. Hund Jag byter snart jobb, dit jag kan ta med mina voffs. Jag funderar på att ta bussen till jobbet och låta bilen stå, men tvekar eftersom...
2
Svar
20
· Visningar
1 642
Senast: Smulu
·
Övr. Hund Hej allihop! Är ny här på buke. Ja, som rubriken lyder, tänkte kolla om det är någon mer här som har welsh? Själv har jag en tik på...
2
Svar
27
· Visningar
11 083
Senast: holymary
·
Hundavel & Ras Jag går första året på gymnasiet och läser unghäst. Jag bor på internatet 78mil ifrån mitt hem norr om Stockholm, så jag kommer inte hem...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Jag har nu fixat så jag skulle kunna ge min hund 50% torrfoder och 50% färskfoder. Men jag vill helst att det ska bli billigare också...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 355
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp