Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min älskade lilla valp/unghund på 8 månder blev riktigt konstig igår kväll. Om jag ska vara ärlig trodde jag hon skulle dö på fläcken...
Svar
5
· Visningar
1 868
Hundavel & Ras Hittade ingen utställningstråd för i år så här är den ;) Vi tänkte värma upp med ett par inofficiella innan vi ger oss ut och jagar... 25 26 27
Svar
524
· Visningar
34 838
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Jag känner att jag gärna vill höra andras åsikter lite om denna inte allt för ovanliga fråga tror jag? Det är nämligen så att jag har...
Svar
16
· Visningar
7 123
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Nästa helg är det dags, Älvsjömässan i Stockholm blir fullproppad med hundar i två dagar! Jag kan därför inte låta bli att vara... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 551
Senast: fetange
·
Övr. Hund Har tillbringat dagen på Stockholms Hundmässa och väntar nu på flyget hem. I stort sett varit en bra dag, men en sak funderar jag över...
Svar
19
· Visningar
1 135
Senast: skrabbe
·
Hundavel & Ras Jag blev lite småkär i den jag såg i finalringen i Stockholm igår. Läste på om rasen och insåg att jag aldrig har träffat på någon IRL...
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu ska vi vara kreativa här :D Jag har länge velat hjälpa Ivan med att ha en signal som betyder "släpp ut mig!" eftersom han är...
Svar
14
· Visningar
3 090
Senast: Laa
·
Övr. Hund Idag fick jag mina aningar besannade, att min cocker driver klövvilt med skall på ett alldeles utmärkt sätt. Jag vill ju i första hand...
Svar
6
· Visningar
1 123
Hundhälsa Kanske lite ett sidospår på "En pissig tråd" men tänkte att det kanske är fler som har samma dilemma så jag skapar en egen tråd. Vi har... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 268
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund Är det någon här som ska skaffa valp under 2015? Vilken ras? Vi funderar på att skaffa oss en welsh corgi cardigan till sommaren :)
Svar
3
· Visningar
564
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Hur hundaggresiva är vildsvin? Här har antalet vildsvin fullkomligt exploderat på sistone och de är ute både på fälten, i dungar och i...
Svar
17
· Visningar
1 364
Senast: almitra
·
Hundhälsa I onsdags i förra veckan fick jag åka in med min hund till veterinären då han hade slickat sig till en inflammation i tassen. En sk... 2
Svar
24
· Visningar
10 924
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Jag har hållit på och pysslat med ett hemmabygge till eländes carpetmill åt Monster, men nu har jag kört fast. :banghead: Kan någon... 2
Svar
30
· Visningar
4 606
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Finns ju endel med jakthund här och andra hundar med stor jaktinstinkt. Hur har ni gjort för att få ovillkorlig inkallning på hunden...
Svar
16
· Visningar
3 978
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Planerar skaffa valp till sommaren och sitter och räknar på ledighet. Jag kommer troligen att kunna ta 6-8 veckors ledigt på heltid och...
Svar
12
· Visningar
3 865
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar för tillfället och behöver lite tips och råd om ras (och annat)! Detta blir alltså min första hund! Jag vill... 2
Svar
24
· Visningar
4 570
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Ja, nu börjar ju tankarna snurra. Hur har ni fler-hunds-ägare gjort med nuvarande hunden när ni hämtat hem hund nummer 2? Introducerat...
Svar
14
· Visningar
1 344
Senast: Springer
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar angående rasval på nästa hund. Även fast det är säkert ett par år bort tänkte jag börja kolla upp uppfödare...
Svar
4
· Visningar
890
Senast: Dino
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/sport/fotboll/aggers-hund-dodades-i-ett-torkskap---av-frisor/ HUR tänker man när man stoppar in en hund i ett...
Svar
17
· Visningar
2 630
Senast: Askur
·
Hundhälsa Min flathane Devil går under behandling för tonsillit, fick åka in akut med honom i torsdags då han blev helt nästan apatisk och hade...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka