Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund http://www.expressen.se/sport/fotboll/aggers-hund-dodades-i-ett-torkskap---av-frisor/ HUR tänker man när man stoppar in en hund i ett...
Svar
17
· Visningar
2 630
Senast: Askur
·
Hundhälsa Min flathane Devil går under behandling för tonsillit, fick åka in akut med honom i torsdags då han blev helt nästan apatisk och hade...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är det någon som känner till några hundbäddar som motstår vassa hundtänder och tuggande? När jag flyttar till Sverige nästa vecka ska...
Svar
6
· Visningar
4 169
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Matte bankar snart huvudet blodigt på grund av denna never ending story. Min shih-tzu har sen i somras skaffat sig klippkort hos... 2
Svar
22
· Visningar
8 733
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Efter att idag ha mist min kära Boxer helt plötsligt tänkte jag att vi kunde ha en gemensam minneslund här på Hund. Man kan posta... 2
Svar
29
· Visningar
3 595
Hundhälsa Jag såg nyligen att man kan ge horn till hundar att tugga på. Det lät rätt intressant och skulle kunna funka till min allergihund. Min...
Svar
10
· Visningar
11 148
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Att hundarna förgyller våra dagar är nog de flesta av oss på denna delen av forumet överens om, men jag blev lite nyfiken på vad era...
Svar
17
· Visningar
933
Senast: purity_666
·
Hundhälsa December är här vilket innebär starten på marathon-programmet för oss som ska springa i maj! :love: Jag har precis lagt upp ett... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 908
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Hur löser ni som ger färskfoder rent praktiskt hanteringen av fodret? Hade ju varit lätt om hundarna skulle ha en hel korv men de ska...
Svar
19
· Visningar
3 805
Senast: kol
·
Övr. Hund Hej allihopa! Hur många är vi med retriever här inne? Hur många startar sina på jaktprov? Jag får inom ca 1 månad hem en flatvalp som...
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: EmblanOjag
·
Övr. Hund Hej! Jag har en lite mindre hund (chinesisk naken hund med hår) som jag har tagit med till min arabkorsning flera gånger när vi varit...
Svar
7
· Visningar
1 010
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Kan fortfarande inte släppa kvällens händelse. Jag och min lillebror (som sover över hos mig och sambon för tillfället) skulle ut med...
Svar
15
· Visningar
2 011
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Din hund ÄLSKAR dig, så det är klart att den kommer när du ropar på den! Naturligtvis ska man vara lite försiktig när djuren ynglar av... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 070
Senast: ylvali2
·
Hundhälsa Hejsan, Jag undrar när jag kan börja klippa och fixa med min lilla malteser/ shah-tzu valp som är nu fem och en halv månad gammal. Hon...
Svar
9
· Visningar
10 619
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Hur hade du/ni resonerat kring valpfoder där enda skillnaden mellan vuxen och valp-versionen är att valpfodret har 27 procent protein...
Svar
6
· Visningar
913
Övr. Hund Ibland ( ganska ofta) möter man hundar tillsammans med matte eller husse på promenad, där hunden reagerar med att kasta sig i kopplet... 2
Svar
20
· Visningar
1 853
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Vi har en jagande strävhårig tax som har problem med skavsår- inte så konstigt med tanke på benlängden! Han skrapar i bröst och mage och...
Svar
4
· Visningar
5 934
Senast: aemaria
·
Hundhälsa Får väl erkänna att jag är smått novis just i att tänka extra på sånt här eftersom att jag ska byta lite inriktning och ska för en... 2 3
Svar
58
· Visningar
3 216
Senast: ch791022
·
Hundavel & Ras Visst finns det en del heelerägare här :) ? Jag kikar efter en eventuell ny hund, i så fall tidigast till hösten 2015. Har innan tittat...
Svar
11
· Visningar
1 729
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Inget stort fan av honom eller hans metoder, men visst lyckades han med många hundar ska andra skulle gett upp för länge sen... 2
Svar
31
· Visningar
3 804
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka