Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Efter att min älskade häst dött över en natt pga akut kolik (ingen obduktion gjord, men omständigheterna tyder på det) har jag blivit...
Svar
6
· Visningar
1 523
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Min labradortik på 4 år, kan inte gå (och knappt stå). Helt plötsligt idag slutade hon gå. Om man försöker hjälpa henne att stå... 2
Svar
20
· Visningar
2 550
Senast: Nethril
·
Hundhälsa Men på fullt allvar, jag får ju ont imagen! Tänker folk uppfostra hundar så här? Genom att prova 0a dem alltså ignorera hunden totalt i...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min älskade hund, han som älskade mig och höll mig sällskap, han som slickade bort mina tårar och lärde mig så mycket är död. Ord kan...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: SoffiProppi
·
Övr. Hund det är så tyst och tomt i huset, min lilla hund finns inte mer blir det bättre, lättare om jag köper en ny valp? vad gör man när det...
Svar
14
· Visningar
1 013
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta... 2
Svar
35
· Visningar
2 897
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hunden har haft noskvalster ett bra tag nu(ca året) på grund av att jag inte har kunnat få tag på Interceptor, har nämligen även...
Svar
13
· Visningar
6 584
Senast: Narlee
·
Hundhälsa Min lille bichon havanaisvalp på 15 veckor har sen typ två veckor tillbaka plötsligt börjat klia sig massor. Först tänkte jag inte...
Svar
15
· Visningar
6 414
Senast: Freyja_bus
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så har jag en whippettik (4 år i mars) med reaktiv histiocytos. Knölarna (som måste opereras bort)...
Svar
10
· Visningar
1 688
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Hej alla bukefalister! Eftersom jag inte kan hitta någon information på nätet när jag googlar så tänkte jag att om det är någon som vet...
Svar
10
· Visningar
19 043
Senast: inka
·
Övr. Hund Vet att det är några här som har importerade hundar. Ni som importerat hund, hur har det gått? Är främst intresserad av dem som... 2
Svar
33
· Visningar
4 518
Övr. Hund Finns det flera sådana ekipage här? Har i helgen som var blivit godkänt tjänstehundsekipage. Vi certifierade oss, känns fortfarande lite...
Svar
7
· Visningar
1 044
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Hej! Om några månader flyttar vi från lägenhet till hus! Äntligen ska vi få en tomt där vi kan odla och hunden får mer plats. Någon...
Svar
16
· Visningar
2 723
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Tårarna rinner, vovven har fått en knöl på bakhasen. Det känns som att den sitter fast i skelettet/att skelettet har vuxit ut. Med tanke...
Svar
13
· Visningar
5 339
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ja vad finns det för bra övningar för att göra hunden mer medveten om att den har två bakben? Kör lite klossträning för att få bättre...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Behöver råd. Vi har tre hundar, två tikar och den ena tikens son. Hundarna är inga ungdomar, tikarna är 11 och 9 och hanen 7. Hanen har...
Svar
9
· Visningar
1 267
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Jag funderar nu på nästa hund. I dagsläget har jag en mops som är 8 månader. Nästa hund vet jag inte riktigt när den kommer. När ras... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 045
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min syster har en liten blandrastik på åtta år som tiden inte helt räcker till för längre, och därför har jag tagit över träningen...
Svar
15
· Visningar
6 602
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Senast igår fick jag "tipset" att jag borde sätta en Haltigrimma på min hund. Jag förklarade att jag ansåg det vara farligt och att jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 525
Övr. Hund Min labbetik som är drygt 1 år gammal verkar inte riktigt förstå hur stor hon är. Hon verkar liksom tro att hon är en liten knähund som...
Svar
4
· Visningar
770
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka