Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är kanske bara jakthundsägare som drabbas, men jag känner ändå att informationen bör spridas. Idag är det så att Agria erbjuder...
Svar
15
· Visningar
2 361
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Nikka (jaktlabbe på 3 år) äter sedan en tid tillbaka Bravo färskfoder - och har blivit väldigt orolig i magen. Tidigare åt hon främst...
Svar
6
· Visningar
924
Övr. Hund Ersätter Agria ett besök på en helgdag för ögonbesvär? Är det "akut" nog i deras bedömning??:(
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Picky
·
Hundhälsa Upptäckte att den ena hunden har små bubblor i ögat, vad kan det bero på? Han har ganska djupt liggande ögon och lite "hängögon" men jag...
Svar
3
· Visningar
4 397
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Idag pratas det på nyheterna om att man hittat salmonella och andra otäckheter i tex grisöron. Mer om det här...
Svar
6
· Visningar
1 491
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund är allergisk mot oidentifierbar substans i vanligt hundfoder (gissar på vete men inga utredningar har gjorts). I samband med...
Svar
3
· Visningar
1 662
Hundavel & Ras Ingen hund på ingång utan bara funderingar och planering för flera år framåt ;) Jag vill ha förslag på hundar som är i ca...
Svar
8
· Visningar
997
Hundavel & Ras Jag har västgötaspetsar och älskar deras behändiga storlek och robusta kroppar, och att de är riktiga gårdshundar som dessutom gärna... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 688
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hypotetisk fråga. Kan sbk straffa en om man avsäger sig som tävlingsarrangör? Vi säger att hundungdom samarbetar med...
Svar
4
· Visningar
562
Hundhälsa Har blivit rekommenderad av vet att ge tillskott på fettsyror tex Viacutan eller Dr Baddakys. Men jag vet inte vilken jag ska välja. När...
Svar
5
· Visningar
1 344
Senast: Buddha
·
Övr. Hund Har börjat smått att spåra med dalmatinen och hennes nos är helt otrolig. Vi tänkte satsa lite mer på det här men har inte ekonomin... 2
Svar
32
· Visningar
2 529
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Det var lite kul igår! För drygt ett år sedan tappade jag bort shiban under en sen kvällspromenad, under en storm, bredvid en...
Svar
3
· Visningar
975
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har börjat på valpkurs med min hund och är nu sugen på att börja öva in fyrklövern. Introducerade bollarna och kampen för henne...
Svar
10
· Visningar
2 114
Senast: _Maria_
·
Övr. Hund Finns det några här som har koll på stadgarna i SBK och vad reglerna säger gällande att avsätta en styrelsemedlem? Jag har mailat SBK...
Svar
18
· Visningar
3 529
Övr. Hund En undran om hundars mentalitet och bedömning av denna. På L-test bedömmer man ju skärpan dvs hundens förmåga att bli arg som man...
Svar
4
· Visningar
1 448
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Lilleman (chihuahua/lhasa apso) här hemma är dålig på att äta. Och är en riktig smalis. Nu är han för smal. Han fixar inte färskfoder...
Svar
9
· Visningar
1 561
Senast: Rouise
·
Hundhälsa (Förvarnar för lite generande/pinsam text) Sitter här i soffan med ena hunden sovandes bredvid mig, när han plötsligt vaknar o ser...
Svar
4
· Visningar
10 912
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Efter att vår hund hoppat över staketet (typiskt grönt "hundstaket") och blivit påkörd så har vi fått påskynda projektet byte av staket...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: dpmatte
·
R
Hundhälsa Den här tråden har mina grannar bett mig starta för att få råd. Det gäller deras kinapuff som är lite över året och behöver gå upp i...
Svar
16
· Visningar
6 401
Hundhälsa Jag har en liten hund som strax efter vi fick henne fick operera sitt knä då hon hade en åkomma som är relativt vanlig hos små hundar...
Svar
7
· Visningar
5 321
Senast: Shy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka