Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har gått på valpkurs med vår lilla 5 månaders :love: (fyller han på fredag) och bland annat pratat en del om ensamhetsträning. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Okej att jag förstår det är dyrt för försäkringsbolagen med veterinärvårdsförsäkringar. Men seriöst - vad är det som händer med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
15 019
Senast: Picky
·
Övr. Hund Detta är ju ingen jätteseriös tråd att det är ett problem, men ändå vore det ganska skönt om vi kunde synka ihop oss lite bättre:p... 2
Svar
20
· Visningar
7 986
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag har inga planer just nu på att skaffa en hund till,men någon gång i framtiden kommer det att bli en valp:) För att göra en lång... 2
Svar
29
· Visningar
13 633
Övr. Hund Hej! Finns det någon här som vet om det finns någon/några djurkyrkogårdar i västra götaland?? Tacksam för så snabbt svar som...
Svar
17
· Visningar
4 329
Övr. Hund Ska försöka göra en lång historia kort. Av en slump kom jag i kontakt med en tjej som behöver hundvakt. Jag tänkte vid tillfället att... 2
Svar
23
· Visningar
4 507
Hundhälsa Vår tik har haft diarré sedan i måndags. Hon är dessutom skendräktig så det är lite svårt att veta vad som beror på vad. I onsdags...
Svar
10
· Visningar
4 746
Hundavel & Ras På vår valpkurs har vi tre lagotto (och kursledaren har en) så totalt fyra. Nu på sista tillfället hade vi päls- och... 2
Svar
37
· Visningar
13 732
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Min hund skar sig på något igår vid stallet. Ett fint snitt rakt över stora trampdynan på vänster bakben. Snittet var så ytligt att det...
Svar
10
· Visningar
4 917
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Förra veckan plockade jag första fästingarna så nu har jag satt på fästingmedel, ok fine. Så i dag mötte slyngeln ormar för första...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: kayoba
·
Hundhälsa Min hund opererades i somras för "akut fistulerande analsäcksinflammation", båda analsäckarna togs bort. Jag reagerade på att det var...
Svar
3
· Visningar
2 829
Övr. Hund Hur gör ni som har dagmatte? Menar nu när dem kommer hem till er och rastar. Känns de säkert att lämna ut sin nyckel till en främling...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: kolblakkur
·
Hundavel & Ras Ursäkta bukare här kommer ytligare en rastråd. :cool: Velar en hel del nu när jag ska skaffa ytligare en hund. Frågan är bara vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
6 355
Senast: Luff
·
Övr. Hund Hur gör man? Valpen är ju inte gammal nog för långpromenader, men den vuxna hunden behöver ju motion. Köpa en skrinda som valpen får...
Svar
11
· Visningar
3 933
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag har vid flera tillfällen fått mail med inbjudan till utställning på brukshundsklubbar och jag vet inte riktigt om det är på riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 360
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ni kanske minns: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1200890 ? O den gången han kom hem med trevliga poliser? Nåja, efter... 2
Svar
23
· Visningar
3 221
Hundhälsa Jag gör en egen tråd då man inte får svar i allergitråden, så kanske folk ser det här snabbare. Det är några på forumet som varit i...
Svar
17
· Visningar
6 871
Senast: Picky
·
Hundhälsa För två år sedan fick vi ta över en vuxen hanhund. Han hade bott i hundgård i hela sitt liv men hos oss bor han inomhus. Till vår... 2 3
Svar
45
· Visningar
8 490
Senast: Grana
·
Övr. Hund Som ni sett i annan tråd miste vi vår vuxna hund i veckan. Kvar finns 6 mån valpen och en massa förvirring, sorg och krossade planer...
Svar
13
· Visningar
2 103
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ska snart flytta hemifrån då jag fått jobb och jag har min dvärgpinscher och mops med mig. Dem är vana att vara ensamma några timmar men...
Svar
1
· Visningar
1 460
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka