Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var och köpte en grej i ett jobbärende idag, parkerade några 100 meter från affären och på vägen dit sitter en hund bunden i en stolpe... 2
Svar
22
· Visningar
3 060
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag har pratat en del med en Svensk kompis om Mallar och jag har nu en generell fraga hur ni ser en Malle. For att generalesera, hur ser... 2
Svar
20
· Visningar
2 655
Senast: Lona
·
Hundhälsa Sen jag fick ta bort min hund för ett par månader sen (pga hudproblem) har jag varit på jakt efter en lite äldre omplacering, en tik som... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Dino
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av att titthålsoperera bort detta? Ålder på hunden vid diagnos/operation? Ras? Hur blev resultatet? Någon som...
Svar
1
· Visningar
963
Senast: Lazy Lady
·
Hundhälsa Min stackare har stora problem av det här vädret då han får svamp mellan trampdynor och klor :( Han är så nerklippt det bara går, jag... 2 3
Svar
42
· Visningar
13 466
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Visst fanns det en trad om nagot stalle i Sverige dar man tranade att soka efter vaggloss? Eller finns det nagon som vet ett stalle...
Svar
3
· Visningar
676
Hundhälsa Tänker inte länka men ni kan söka själv: hundproblem (Gävleborgs län) Men sammanfattningsvis är det en man som erbjuder sig att hjälpa...
Svar
13
· Visningar
1 928
Senast: angelwings
·
Övr. Hund Har flyttat till lägenhet nu inne i stan och överförväntan så är hundarna väldigt lugna och trygga här redan. Trodde min pinscher skulle...
Svar
6
· Visningar
2 723
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Jag behöver tips på hur jag ska träna upp kontakten mellan mig och min treåriga jack russel hane. Vi tränar mycket inomhus utan...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Mitt försäkringsbolag ringde idag och ville att jag skulle polisanmäla händelsen när A blev påkörd och dödad. Ur deras synvinkel var det... 2
Svar
34
· Visningar
5 726
Senast: syrran
·
Övr. Hund ...att gå i koppel!! :banghead: Har en 2-årig hovawarttik som är väldigt pigg och glad. Hon är mycket lättlärd o kan allt möjligt - hon... 2
Svar
38
· Visningar
3 238
Hundavel & Ras Någon här som har en Löwchen? Hur är dom att leva med? Försöker kolla lite raser inför nästa hund. Jag vill ha en ärtig hund som...
Svar
4
· Visningar
4 048
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Anonymt nick då jag inte vill hänga ut någon. Men känner att jag behöver ventilera lite. Fick nyligen hem en ettårig fodervärdstik... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 512
Senast: Golddigger
·
Hundhälsa Jag känner mig ganska vilsen just nu. Jag har en hund som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Jag ska försöka förklara Hade...
Svar
5
· Visningar
2 263
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Just nu känner jag mig en aning uppgiven och frustrerad. Har en hanhund som är 1 år och 2 månader, en parson russell – som nu har...
Svar
15
· Visningar
2 791
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Trådkap från hästmänniska och jag blev nyfiken. Ni som sålt hund, av olika anledning (omplacerat, uppfödning osv) hur nöjda är ni med...
Svar
3
· Visningar
1 056
Övr. Hund Verkar som många upplever samma sak med revirhävdande hundar i koppel i sitt område men coollugna utanför sitt revir/närområde. Men vad...
Svar
9
· Visningar
1 255
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har börjat cykla med min hund. Vi cyklar oftast en runda som är ca 1,5 mil och består av asfalt och grusväg. På asfalten springer... 2
Svar
28
· Visningar
3 901
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Är det vanligt att hanhunden visar noll intresse för tiken? Vi har en tik som vart väldigt klurig i tidigare löp och även blödit...
Svar
12
· Visningar
1 780
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Jag har tänkt ta med min hund på ridturer så småningom, efter att ha provat en gång inser jag att vi måste träna på en del saker innan... 2
Svar
22
· Visningar
4 938
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka