Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hua, måste bara skriva av mig lite! Min sambo ringde precis, helt uppjagad. Lillen (5 månader) hade hulkat lite i morse och kräkts någon... 2
Svar
20
· Visningar
5 687
Senast: Zanza
·
Hundhälsa Kanske en liten spin off på "avliva frisk hund-tråden", men jag blev lite nyfiken. Att hunden är understimulerad kan ju ge en mängd...
Svar
12
· Visningar
3 503
Hundhälsa Som rubriken lyder hur lång är inkubationstiden om hunden blir smittad av kennelhosta? Har försökt goggla men hittar inget. Vovve...
Svar
10
· Visningar
2 855
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Har precis bestämt mej för att det är Eurasier som kommer att bli min nästa hundras. Har läst på massor och tyckt att temperamentet...
Svar
17
· Visningar
7 038
Senast: Natilia
·
Övr. Hund Nu ska jag försöka byta till färskfoder. Har velat länge nu men har inte kunnat då min frys är väldigt liten. Men jag får nu låna lite... 2
Svar
33
· Visningar
9 689
Senast: Poisonous
·
Hundavel & Ras Har en vän som funderar på hundras. Hon har kommit fram till att den perfekta hunden för henne (lynne, aktiveringskrav, storlek och... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 148
Senast: Molvi
·
Hundhälsa Jag har en staffordshire bullterrier som är 14 månader, friröntgad på höfter och armbågar. Hon har nu vid några tillfällen visat hälta... 2
Svar
33
· Visningar
14 422
Hundhälsa Om ca. 2 veckor anländer vår nya valp. Och jag längtar ihjäl mig, såklart.;) Men jag funderar fram och tillbaka på fodret. Hos... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 577
Senast: dramatik
·
Övr. Hund Sitter och kollar runt på foder och ser detta, vilket är ett nytt foder för mig. Jag är mest nyfiken om vad ni tycker och tror om den...
Svar
13
· Visningar
1 444
Senast: svea
·
Hundhälsa Finns det? Min hund är allergiker och vi har kunnat konstatera hittills att hon inte tål kyckling. Misstänker även nöt men har inte...
Svar
18
· Visningar
6 263
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag ger min hund färskfoder i huvudsak, men skulle mer och mer vilja gå över till ren BARF. Behöver läsa på en del innan jag bestämmer...
Svar
15
· Visningar
6 112
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Jag skulle vilja förnya min utställningsgarderob med nånting snyggt, men det ska ju matcha och jag har nog inte varken tid eller lust... 2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: AraSlei
·
  • Låst
Övr. Hund Ila och jag har tankar på att veckorpendla till Västervik då jag ev är aktuell för en tjänst där efter examen. Jag vet typ ingenting om...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Ett nytt hundprogram som trots sitt extremt amerikaniserade upplägg verkar riktigt bra. En kille som tar hem en Shelterhund och...
Svar
4
· Visningar
1 396
Hundhälsa I ett tredje ben dessutom... Just nu går vi på rehab för att stärka musklerna runt det knä som luxerar och sista veckorna har det...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Vad gör ni med bajset när hunden bajsar på tomten? Jag plockar upp i hundbajspåsar och slänger i soptunnan men det känns fel, det borde...
Svar
14
· Visningar
2 906
Senast: HannaZ
·
Övr. Hund I maj ska jag på vår första utställning med Ture. Det är en inof och rasen är Petit Brabancon. Hur går det till? När ska jag vara...
Svar
8
· Visningar
1 153
Senast: Bison
·
Hundhälsa Har en liten DSG-kille på drygt 7 månader, en sprallig, glad och trevlig krabat som gillar att mysa och hitta på bus. Allt frid och... 2
Svar
22
· Visningar
3 417
Senast: GardenAngel
·
Hundhälsa Vi har en Parson Russel terrier på två år som ofta ligger och skakar här hemma. Han skakar liksom till då och då, även när han ligger...
Svar
5
· Visningar
4 447
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Jag håller på att sätta mig in lite i fodervärlden och lära mig mer om hundarnas näringsbehov - det är en djungel! Just denna frågan är... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 166
Senast: DeadSerious
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka