Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund fick sina analsäckar tömda hos veterinären för mindre än en vecka sedan och sedan dess och sen dess har de börjat rinna till...
Svar
1
· Visningar
2 029
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag drömmer mig bort om att i framtiden kunna skaffa mig en st bernard.. :love: Läser runt en hel del, men nåt som jag har mycket svårt...
Svar
16
· Visningar
2 238
Senast: Modig_Korn
·
Hundhälsa Min mamma och hennes jagande man har en finsk stövare hemma (en riktigt barnslig sådan..). Här om dagen var jag och hälsade på då jag...
Svar
9
· Visningar
5 913
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Förra året hade vi en intressant tråd där vi ojade och tog oss för pannan åt en rad bilder på BIR-vinnande hundar från Westminster. Jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 168
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Funderar över lösningar för vardagen nu när min unghund blivit ensamhund :cry: . Nånstans tror jag att det bästa för min hund vore att...
Svar
7
· Visningar
3 366
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Jag har inom några års framtid planer på en till hund frågan är bara vilken ras. Jag är lätt pälsdjursallergiker men är uppvuxen med... 2 3
Svar
41
· Visningar
8 994
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Hej hopp! Det är möjligtvis ingen bukare som tänkt åka och ställa ut i Bulgarien på Balkan winner utställningarna 10-16 mars?
Svar
1
· Visningar
577
Senast: Julienne
·
Hundavel & Ras Om man är intresserad av valp/vuxen hund på foder alt köpa? Jag har skrivit till en uppfödare om att eventuellt ta en valp/vuxen på...
Svar
12
· Visningar
5 125
Senast: et_flickan
·
Hundhälsa Igår var vi in till veterinären i ett annat ärende och då upptäcktes ett blåsljud på hjärtat. Det gjordes röngten och det såg ett litet...
Svar
4
· Visningar
2 872
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Vi förlorade Aiko ikväll, han blev påkörd av en bil. Sitter här och försöker fatta det. Vi var ute och gick i skymningen, han sprang i... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 440
Senast: AraSlei
·
Hundträning Kan inte tänka mig att jag är ensam på forumet om att hålla på med personspår på en nästan absurt nördig nivå? Vore det inte trevligt... 2
Svar
34
· Visningar
5 532
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av den? Velar mellan ess (ej jaktvariant) och jaktlabbe. Vill ha en aktiv lättfostrad familjehund för lydnad... 2
Svar
33
· Visningar
5 813
Senast: Roxer
·
Hundhälsa Vår tik blir 8 år. Vi har bytt foder från torrfoder till färskfoder och nu har hon börjat tugga på plast! Hon tuggar aldrig på sånt hon...
Svar
18
· Visningar
2 642
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag kan börja med att berätta att han har börjat bajsa lite ute sedan min senaste tråd. Det är lite mildare väder nu och enklare att... 2
Svar
27
· Visningar
9 280
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Måste en hund få umgås med andra hundar för att må bra? Eller kan hunden må bra av att enbart umgås med människor? Jag går runt med...
Svar
5
· Visningar
3 555
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ibland blir jag så oerhört trött på att vandra omkring här där jag bor. Ja, hunden ska ju ut runt en 4 gånger per dag och så himla många... 2
Svar
27
· Visningar
2 775
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Finns det något man kan ge en tik för att hon (mentalt) ska stanna i någon slags "löp-mode"? Min tioåriga tik har nämligen alltid...
Svar
5
· Visningar
3 438
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag planerar inte att ta valpar på någon av våra tikar, vill bara klargöra det direkt. Men, några av våra bästa kompisar har parat sin...
Svar
9
· Visningar
3 732
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hejsan. Jag har länge planerat att skaffa hund och har bestämt mig för att det ska bli nu till hösten då jag ska studera på distans...
Svar
0
· Visningar
774
Senast: pickapela
·
Övr. Hund Som många här vet vart det en tung vinter och två av våra stjärnor lämnade oss med bara en veckas mellanrum pga av sjukdom och skada...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka