Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag känner att jag har ett något ovanligt problem med min 13 månaders tik. Hon vill inte leka! Hon är ganska "tråkig". Det känns inte...
Svar
11
· Visningar
3 532
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har lite noja med dessa leder. Har försökt se på nätet huruvida man kan börja redan nu att ge detta tillskott. I lite förebyggande...
Svar
4
· Visningar
1 149
Övr. Hund Jag har varit i kontakt med en kennel som har Miniatyr Bullterrier då jag är ute efter ny hund. Igår var vi till henne och kollade på en...
Svar
16
· Visningar
2 762
Senast: SandraM
·
Övr. Hund I morse när jag klev på bussen frågade chauffören mig om jag kände någon som hade (hans ord) en vargliknade hund. Nä, vadå undrade jag... 2
Svar
23
· Visningar
4 381
Övr. Hund Jag har vänner som har problem med sin hund och som bett mig om hjälp. Då jag så hemskt gärna vill hjälpa dem och är väldigt intresserad... 2
Svar
28
· Visningar
4 302
Övr. Hund ...har jag kommit till skott och separerat från X och hans skumma hundhållning! Han har valt att avliva de två svåraste av de fyra...
Svar
5
· Visningar
2 021
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Nu är det ganska exakt två månader sen min lilla tjockis flyttade hem till mig och jäklar vad mycket som hunnit hända under den här...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: memma
·
Övr. Hund Nu har vi varit på mentalbeskrivning jag och Bentley. :) Det MH vi var anmälda till blev inställt eftersom testledaren lämnade återbud...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Så, jag vill höra bra och dåliga erfarenheter från valpkurser, shoot :D
Svar
10
· Visningar
1 444
Senast: supersara
·
Hundavel & Ras Med risk för jättekonstig tråd... Jag är extremt intresserad av avel. Har tidigare hållt på med kaninuppfödning men pga minskat...
Svar
18
· Visningar
2 564
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag ska börja jogga, eller iallafall försöka mig på det. Tänkte ta med mig lillfisen på de turerna, för sällskap och lite träning för...
Svar
15
· Visningar
1 440
Senast: Julienne
·
Övr. Hund Jag har ett litet företag där jag sysslar med problemutredning på hund. Häromdagen ringde en dam till mig och ville ha hjälp, hennes... 2
Svar
29
· Visningar
5 270
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är den eviga nybörjaren i olika hundsporter. Tycker det är kul att lära nytt men astråkigt att hålla på och nöta. Mest intresserad...
Svar
3
· Visningar
825
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För 2 år sen köpte jag en söt liten valp. Enligt uppgift skulle denna söta valp vara en pudel/papillon korsning. Pudel finns det helt... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
28 105
Hundhälsa Vi har två hanhundar. En är 9 och en är 1 år. Den äldre är inte kastrerad och den yngre blev kastrerad för två veckor sedan. 10 dagar... 2
Svar
24
· Visningar
10 635
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Önskar lite hjälp av er som är kunniga i det här med papper osv vid köp av valp. Jag är lite osäker om min vän håller på att bli lurad...
Svar
18
· Visningar
3 959
Senast: Grana
·
Hundhälsa Långt ord och själv har jag aldrig hört talas om det. I ett par veckor har min hund haft lite "gegga" i ögonen. Inget hon verkar...
Svar
9
· Visningar
12 236
Senast: Grana
·
Hundhälsa En jag känner, hennes hundar har fått noskvalster. Hon säger att man INTE behöver behandla det eftersom så många hundar runt om i...
Svar
5
· Visningar
947
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Under en lek för ett par dagar sedan råkade min 2 åriga foxterrier hane svälja en liten latex musleksak :( Han är som vanligt, äter och...
Svar
7
· Visningar
10 383
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vill bara säga att om det inte har blivit bättre på måndag blir det vet. Tar det från börja, har en MYCKET matglad hund som äter...
Svar
9
· Visningar
965
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka