Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vår 2 åriga tik har börjat jucka en hel del på sambon. Hon har inte provat på mig. Dels om hon kliver upp på hans ben när han...
Svar
6
· Visningar
29 263
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej, min hund är tränad på klickar sättet i slalomet(de när man lär in 2 pinnar itaget). Det går jättebra men vi kommer inte upp i fart...
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: Jenka
·
E
Övr. Hund Min lilla tik på ungefär 4 månader vägrar att gå på promenader. Så fort hon lämnar tomten så sätter hon sig ner och tvärvägrar.Hon går...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
41 692
S
Övr. Hund Min kompis har en hund som hostat en längre tid (då pratar vi månader), den hostar inte jätte mycket men kan hosta till nån/några gånger...
Svar
8
· Visningar
17 753
Senast: Milene
·
Övr. Hund Som student har jag ett ganska fritt schema även om jag alltid har väldigt mycket att göra. Jag brukar inte ha några större problem att...
2
Svar
21
· Visningar
4 463
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Har en fyra-årig Tibbehanne som sedan i våras lider av klåda framförallt på ryggen/kroppen. Han är kollad av veterinär (i samband...
Svar
6
· Visningar
1 237
Senast: norrland65
·
Övr. Hund och positiv.:) This dog is super awesome
Svar
15
· Visningar
1 688
Senast: NotlikeI
·
Övr. Hund Vilka här ger sina hundar hela byten att äta ibland? Barfar ni för övrigt också? Vad får dom för hela djur att äta på? Får dom äta hur...
2
Svar
32
· Visningar
5 853
Övr. Hund Funderar starkt på att montera rullskridskor under min ljuva ett-och-ett-halvt-åriga hanhund efter att i en halv veckas tid ha släpat...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har en tik på ca 2½år. 50% Schäfer, 25% Jämthund och 25% Kungspudel. Jag har tänkt köpa ett par viktmanchetter att ha till henne...
Svar
9
· Visningar
1 502
Hundavel & Ras Så alla människor med vackra belgare. Berätta lite! Jag är mitt uppe i mängder av funderingar & skallebank. Länge letat efter...
Svar
19
· Visningar
4 961
Senast: Tuss83
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har så sakteligen börjat fundera på att utöka familjen. Trodde det skulle dröja många år till men suget har växt sig...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 809
Senast: cherie
·
Hundhälsa Hej! Är det någon här som har erfarenhet av symtom och skador efter en felaktigt använd halti/nosgrimma? Misstänker att det har...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 190
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Är det viktigt att unghunden får leka okopplat med hundar i sin egen ålder och storlek? Vart kan man hitta hundkompisar till hunden...
Svar
4
· Visningar
1 277
Hundhälsa Hej :crazy: Nu behöver jag hjälp igen. Jag o maken har 3 små hundar + 2 valpar av en större ras. Det är min 2 åriga hanhund Baloo...
Svar
7
· Visningar
1 399
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej gott folk! Min 3-månaders valp kliar sig massor och har torr hud som mjällar något. Veterinär har uteslutit ohyra och rekommenderat...
Svar
12
· Visningar
9 966
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras hejsan! jag sitter och går lite i köpa hund tankar och har läst och jämfört lite olika hundraser men fastnat för 3 raser labrador...
Svar
2
· Visningar
673
Hundhälsa Vi har en tik på 3½ år och jag undrar om det finns alternativ till kastrering? Finns det p-piller för hund? Ev biverkningar i så fall?
Svar
2
· Visningar
1 037
Hundhälsa Hej! Min hund kliar sig jätte mkt och hon har börjat få sår eftersom hon kliar sönder huden. Vad ska jag göra och vad kan hjälpa...
2
Svar
31
· Visningar
6 332
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Idag var vi åter hos veterinären då han den senaste veckan har börjat ställa sig på baktassarna (som en knytnäve). Så ringde vet. idag...
2
Svar
38
· Visningar
45 257
Senast: SandraM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp