Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har återupptagit spårandet med min hund och jag är inte så kunnig, vi har använt leksaker och godis i slutet av spåret. Nu satt jag och...
Svar
9
· Visningar
2 864
Övr. Hund Vad ska man ha för typ av halsband för att minimera att pälsen blir skavd och ful? Djuret i fråga behöver ha någon form av halvstryp...
Svar
8
· Visningar
1 182
Hundavel & Ras Hej är det några fler som har dessa raser.
Svar
2
· Visningar
1 210
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag känner mig som en överväldigad förstagångsförälder (inte för att jag har barn..) och att jag är i behov av lite stöd i hundägandet...
Svar
1
· Visningar
992
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Är det någon som vet hur länge metacam sitter i kroppen, min hund får det mot lite diffusa smärtor där vet inte riktigt kunde hitta vad...
Svar
6
· Visningar
2 279
Senast: igbest
·
Hundträning Hejsan! Nu när vi har fått bukt med allergi problemen :love: tänkte vi börja med ett nytt projekt, nämligen att få henne att dra...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund ni som har tikar och hanar ihop hur tycker ni att hanarna reagerar när tiken löper? reagerar dem likadant varje gång eller är de mer på...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: CurlySue
·
Övr. Hund "På min tid" (dvs på stenåldern) brukade man säga att valpar måste ha fasta regler och t ex lära sig att man inte får bitas. Att man får... 2
Svar
22
· Visningar
5 540
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har världens i-landsproblem. För ett halvår sedan så köpte jag en Stabyhoun, men tanken att jag ville ha en spaniel med lite ös i...
Svar
19
· Visningar
2 522
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa ...finns det? Jag har varit i lägen då jag inte tycker det behövs besök hos veterinären utan jag mest undrar om det kan vara symtom...
Svar
11
· Visningar
2 333
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Är det någon här som sportar på det sättet? Jag har en mountainbike. Och en hund som älskar fart. Det skulle nog kunna vara något...
Svar
6
· Visningar
1 390
Övr. Hund Kort fråga med följdfråga. Om en lösspringande (den "smiter") hund springer in i min hästhage och blir sparkad, är det då hundägarens...
Svar
9
· Visningar
2 183
Övr. Hund Stolt matte!!!! Idag blev Fridolf godkänd vallhund med 95 poäng av 100 möjliga! 49 av 50 poäng på hämtet och dommarkommentar om att... 2
Svar
30
· Visningar
4 046
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej alla hundvänner, hittade lite gamla bilder på hur det gick till när min hund testades och så småningom efter ett års utbildning... 2
Svar
21
· Visningar
5 312
Senast: Marna
·
Övr. Hund Har en dansk-svensk gårdshund som är väldigt frusen så jag undrar om ni har några bra tips på vilka täcken som är varmast. Passform är... 2
Svar
39
· Visningar
7 137
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Har ni tips på bra tuggisar för små vassa valptänder?
Svar
7
· Visningar
1 120
Övr. Hund Tips på hur man bygger en hundgård/och/eller på typ färdiga varianter?Även på någon bra hundkoja som är isolerad.? 2
Svar
20
· Visningar
7 550
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
3 116
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Har hittat en kennel i Ungern med mops. Som har fina hundar, flera importerade från usa och har sålt hundar till danmark, norge... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 782
Hundhälsa Den 11:e ska jag gå spårprov med min yngling, men har tyvärr märkt att hon gått från att vara världens säkraste spårhund till att ha...
Svar
7
· Visningar
1 483
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?