Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har hittat en kennel i Ungern med mops. Som har fina hundar, flera importerade från usa och har sålt hundar till danmark, norge... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 782
Hundhälsa Den 11:e ska jag gå spårprov med min yngling, men har tyvärr märkt att hon gått från att vara världens säkraste spårhund till att ha...
Svar
7
· Visningar
1 483
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Så, nu var det dags för en ny träff tycker jag! :) Vilka är på? Spår, sök eller bara lydnad, det kvittar för mej! Förslag på plats... 2
Svar
26
· Visningar
4 909
Senast: ch791022
·
W
Hundhälsa Har märk att vissa röntgar sina hundar strax efter året och andra när det är över två år... när anser ni att man bör röntga hunden...
Svar
9
· Visningar
2 677
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hej allesammans! Nu är det såhär att jag och min sambo hämtade en Siberian Husky valp i helgen. 4 månader gammal. Det är första... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 917
Övr. Hund Ja nu behöver jag er hjälp igen:)..Första är,jag har nyss flyttat från Skåne till Rättvik ju.Nu den 18-20 måste jag åka ner och hämta...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: peace
·
Hundavel & Ras Jag börjar mer och mer fundera på en valp. Det blir min tredje hund men första valp. Så det är spännande :D jag tror jag har hyfsad koll...
Svar
4
· Visningar
1 210
Senast: Tjôta
·
Hundavel & Ras Försöker komma på ett kennelnamn, men det står verkligen helt still... Har varit inne på ett engelsk kennelnamn eftersom hundarna...
Svar
6
· Visningar
15 303
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns någon utbildning inriktad på hund på eftergymnasial nivå MED studiestöd???
Svar
3
· Visningar
984
Senast: Jenka
·
S
Hundhälsa Hej. När min rottweiler tik var ca 6månader började hon halta på höger benet. Men nu haltar hon på båda. Vi har åkt in och ut till...
Svar
5
· Visningar
4 035
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Det vore kul att lära känna andra hundägare i Växjö med omnejd. Kanske kan vi ordna hundträffar, gemensamma träningar eller bara träffas...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: hermulen
·
Övr. Hund Lägg in bilder på era söta små hundar!!:) 2
Svar
29
· Visningar
6 244
Senast: Chistelle
·
Övr. Hund Har två små underbara chihuahua han valpar på 7,5 månader och dom är väldigt olika i sitt temperament :bump:. Den ena som även är den...
Svar
4
· Visningar
1 289
Senast: zimba
·
Övr. Hund Jag har precis för en vecka sedan flyttade med min 1-åriga hundtjej till en större stad, från hus tilll lägenhet, från lugnt område till...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: LillaL
·
Övr. Hund Var har ni era hundsaker? Lägg gärna in bilder om det finns :laugh: Ska ha en garderob i hallen till hundsakerna men söker nu... 2
Svar
29
· Visningar
10 315
Senast: pulkaskurk
·
Hundavel & Ras Vi har här hemma börjat prata mer och mer om att skaffa hund och vill gärna få fler tips om vilka raser som skulle kunna passa. Först...
Svar
12
· Visningar
12 446
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Jag och sambon ska snart fara och hämta hem vår alldeles egna valp. :D Nu återstår bara det här med foderfrågan: vilken sort och varför...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Mest hur jag ska agera när mötande hund är aggressiv (och hundägaren visar ointresse av att korrigera sin hund mer än dra lite extra i...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: cewe
·
Hundhälsa Min hund har grävt som en tok när vi var ute och har fått massa jord i näsan och nu ligger han och typ frusta massa och verkar besvärad...
Svar
2
· Visningar
4 322
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vart man kan söka om parnings villiga honor? Vi har en Jackrussel hanne, lågställd, halvt strävhårig. mörka och ljusa färger, som vi...
Svar
10
· Visningar
3 996
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka