Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad har ni för halsband till era långhåriga hundar? Tycker att det är svårt att hitta något som inte ser helt knäppt ut. Huvudet blir...
Svar
15
· Visningar
4 026
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa Hej alla glada djurägare. Nu ställer jag säkert den dummaste frågan :o Men det blir så när man är nybörjare med stor hund..... Jag...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: d_canario
·
Övr. Hund En kollega talade om för mig igår att enligt svensk lag så är det förbjudet att ta med hund på uteservering. Om jag gör de kan jag...
Svar
11
· Visningar
4 086
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Från ingenstans så har Leon börjat bli rädd när det åskar, eller ingenstans, det har pågått i drygt ett år o verkar eskalera. Jag har ff...
Svar
17
· Visningar
7 498
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Har precis fått reda på att Castro har spondylos. Någon som har någon erfarenhet av det? Det lät på vetten som att det inte var så illa...
Svar
12
· Visningar
1 550
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hjälp! Vi har sen tidigare en tik, och fick för några veckor även hem hennes lillebror. Så har ingen erfarenhet av hanhundar sen...
Svar
6
· Visningar
10 616
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur gammal bör hunden vara för att bära klövjeväska med lite vikt i? Jag har en 16-månader gammal och 23 kg tung bearded collie, ej...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Lånade en av min svärmors hundar idag och tog en promenad längs ett populärt gångstråk här i staden. Inte nog med att jag redan var rätt...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 321
Övr. Hund Idag 1/7 fyller min fantastiska Lyxa 4 år :love: ! Min suveräna första brukshund som överträffat allt jag hoppades på när jag ställde...
Svar
11
· Visningar
1 727
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hur lång tid tar det innan man märker ev. skillnad på glukosamin?? Och vad skiljer de olika märkena sig åt?? Finns ju hur mycket som...
Svar
9
· Visningar
1 911
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på någon bok som framförallt belyser positiv vardagslydnad på ett vettigt sätt, finns det? Jag är fostrad i...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag och en vän tänkte vandra i ca 3 dagar med våra hundar. Vi skulle behöva lite tips på bra vandringsleder i uppland gärna lite bredare...
Svar
3
· Visningar
1 324
Övr. Hund I höstas så träffades vi ett gäng från buke och spårade, då pratade vi om att träffas till våren för en sökträning ihop. Nu är det väl...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 231
Senast: Mearas
·
Hundhälsa Hunden (snart 6 år) slutade löpa för ca 2-3 veckor sedan, tyckte löpet avslutades lite väl tidigt och märkte inte av något höglöp. Idag...
2
Svar
32
· Visningar
17 167
Övr. Hund Idag för någon timme sedan högg vår hund mig, ungefär tre gånger i båda händerna när jag skulle klappa honom och jag bara gråter. Allt...
2
Svar
20
· Visningar
7 733
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Nu ska jag göra slag i saken och sy ett vattentätt överdrag till hundens tävlingsbur. Jag har tänkt mig att sy 5 sidor, så att det är...
Svar
8
· Visningar
1 972
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Är det en metod ni hört talas om eller kanske till och med använt er av? Är i FB medlem i en hundgrupp där just denna metod kom upp i...
2
Svar
39
· Visningar
5 590
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Skulle vara roligt att se era hundar från valp fram till hur de är idag, du kanske fortfarande har en valp men som förändrats i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 013
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Funderar lite över våra hundars beteende. Har 2 st underbara hovawarts. En 1-årig tik och en 4-årig hane. Tiken har vi haft sen hon var...
Svar
2
· Visningar
906
Övr. Hund Är det några här som har hund/hundar på dagis alt. använder dog walkers? Har hittills i min hunds tvååriga liv kunnat lösa det...
2
Svar
21
· Visningar
6 835

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp