Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon som har erfarenheter av hund med urinsten? Opererades hunden? Hur gick operationen? Hur lever den idag? Osv osv Min extremt...
Svar
9
· Visningar
4 306
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej, jag funderar på om någon av er har erfarenhet av Thundershirt på hund? Vilka problem hade hunden innan? Blev det bättre? Funkade...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: Idur
·
Hundavel & Ras Hur skiljer sig en Golden mot en Flat mer än till utseendet? Är ju så sugna på en hund och har varit länge. Vi bollar raser här hemma. 2
Svar
21
· Visningar
7 588
·
Övr. Hund Tänkte lära in ordet nej och skulle behöva veta om ni tycker att den här övningen är bra eller om ni rekommenderar någon annan. steg 1...
Svar
9
· Visningar
1 419
·
Hundhälsa Jag fick ju i somras reda på att schäfern har spondylos och har inte märkt något direkt i träningen (någon enstaka gång efter hård...
Svar
14
· Visningar
1 488
·
Hundhälsa Har en liten hund här hemma på 8kg och 9 år gammal. Dom senaste ca 2 åren så har han haft återkommande problem med diarrè och...
Svar
5
· Visningar
3 923
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Behöver tips på slitstarka skor/sockar som står emot vass sprängsten, vilket dom envisas med att laga grusvägarna här omkring och det är...
Svar
6
· Visningar
1 289
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hej igen! :) Jag startade en tråd här för ett tag sedan där jag bad om hjälp med val av ras. Efter mer research och fundering har...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: mandeln
·
Övr. Hund Ska på ploj-tävling på halloween, med pris till bästa utklädda ekipage. Det är en vallningstävling, och jag kommer köra lille Fridolf...
Svar
11
· Visningar
1 520
Senast: glittra
·
Hundhälsa Var ute och gick en koppelpromenad med djuren under kvällen. Säger till sambon efter kanske 500 meter att Fisken ser halt ut. Han såg...
Svar
19
· Visningar
7 272
·
Hundavel & Ras Efter en diskussion blev jag lite nyfiken. Ska jakthundar dra efter allt hela tiden? På skogspromenaden, hunden sticker och...
Svar
16
· Visningar
2 947
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras håller på att hjälpa min familj att hitta en hundras som passar och tänkte fråga här om ni har nåt tips. Det är deras första egna hund...
Svar
13
· Visningar
2 335
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Ja, snart ett år efter förlusten av vår förra hund, ser det ut som om vi kommer få hem en hund i veckan. Är än så länge lite hemlig med...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag är i slag att köpa min första egna hund (sidenote, jag dör av lycka!). Det är en omplacering av en 1 årig tik som är sheltie/mini...
Svar
17
· Visningar
1 812
Senast: vallhund
·
R
Övr. Hund Ni som ställer ut trimraser, trimmar ni själv? Vem gör det annars? Vill börja ställa ut min borderterrier men vågar inte trimma själv... 2
Svar
26
· Visningar
6 314
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Utom inkallning da. Har man inte det kan man ju inte alls ha hunden los. Nagonstans. Vad tycker ni ar nasta viktigaste egenskapen for... 2
Svar
20
· Visningar
2 720
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Hej! Nu har Bissi varit hos frisören och blivit riktigt kort i pälsen, liknar märkligt nog min förra hund Arne som var en...
Svar
7
· Visningar
1 574
·
Övr. Hund Min hund är en papillon på ca 25 cm i "mankhöjd". Senast idag hoppade hon ett hinder på 70 cm, jag vill jätte gärna veta vad...
Svar
7
· Visningar
2 114
·
Hundhälsa Idag ska min fina fina underbara kamrat få lämna jordelivet Född 1999-05-01 och döpt av Håkan Loob Pepsi...14 år, 5 månader och 2...
Svar
17
· Visningar
1 493
·
Hundhälsa På ungefär en kvart svullnade valpens ena kind upp rejält. Det var bars kinden, för stack jag in fingrarna i munnen på honom kunde jag...
Svar
8
· Visningar
4 202
Senast: squarepants
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka