Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Äntligen(!) har jag två underbara salukis igen :love: Vissa känner kanske igen henne, min nykomling. Hon bodde nämligen hos mig förra... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 566
Hundhälsa Det är ju en labyrint det här med foder till hund. Det finns ju färskfoder, och så finns det torrfoder. Hur platskrävande är... 2
Svar
26
· Visningar
6 137
Senast: bellis
·
Övr. Hund Våran rottistik har börjat testa sina gränser, mot mig. Häromdagen var jag ute och gick med båda hundarna. Tiken fick gå längst in... 12 13 14
Svar
279
· Visningar
24 156
Senast: anna_anna
·
Övr. Hund Som ni kanske sett i annan tråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1196566 är det inte så muntert hemma just nu. Den jobbiga...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: Milosari
·
Hundhälsa En bekant till mig sa att Vom och hundemat (lax?) inte var nått passande foder för de hundar som behöver gå upp i vikt. Stämmer det?
Svar
12
· Visningar
1 413
Hundhälsa http://www.jordbruksverket.se/formedier/nyheter/nyheter2013/brucellacanispasvenskkennel.5.2c4b2c401409a3349311037.html Någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 364
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/wendela/kronikorer/asaerlandson/article17340462.ab Jag blir... sa... trott. Vad uppnas med en san har...
Svar
17
· Visningar
1 912
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Imorgon kl 11 - 15 är det vallhundsuppvisning på kungens får, Stora skuggan. Passa på att kolla på härliga arbetshundar i sin rätta miljö!
Svar
2
· Visningar
1 686
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag funderar på att börja tävla i agility och ev rallylydnad. Jag är inte med i någon brukshundsklubb men är medlem i mina hundars...
Svar
15
· Visningar
2 111
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Till att börja med vill jag säga att veterinär har kikat på vår vovve 4gånger nu och vi blir inte klokare. Så därför vill jag se om...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Vår gamling, kastrerad snart 12-årig hanhund, har just avslutat medicinkuren för förstorad prostata utan att det blivit särskilt mycket... 2
Svar
21
· Visningar
14 925
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Har en tax som är otroligt frusen på vintern. Nu har han även skadat ryggen så i vinter vill jag verkligen hålla honom varm och torr...
Svar
3
· Visningar
6 470
Övr. Hund Vi ska snart hämta hem en sheltievalp och jag vill ha tips på roliga annorlunda namn! Gärna kort! Kan tillägga att han kommer bli...
Svar
7
· Visningar
1 439
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Inom kort blir vi fem i familjen! (Sex om man räknar med hamstern) Men den femte (sjätte) medlemmen är avsevärt mindre och hårigare än...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Kommer dem närmaste dagarna flytta och självklart följer hunden med. Tänkte höra om ni har några allmänna tips och saker att tänka på...
Svar
7
· Visningar
1 450
Senast: Nethril
·
Övr. Hund Har märkt att vom ger extra snärt åt inkallningen, klipper torkad vom i små bitar. Det blir ändå tämligen dyrt. Undrar då, du kan ju...
Svar
7
· Visningar
2 568
Hundhälsa Ska boka tid för Camaro hos veterinären. Jag har ju skrivit om hennes mentala problem i några trådar så en del av er kanske har koll... 2
Svar
32
· Visningar
7 684
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Hej alla! Bichon Havanais, dvärgpudel, lagotto? Fler? Nu är det planerat valpköp i vår/sommar 2014!!!:D Jag längtar!!! Jag har... 2 3
Svar
56
· Visningar
21 938
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag har utan större svårighet lyckats få min jaktgolden att fatta att det är något speciellt med kantareller men jag har nog börjat i...
Svar
6
· Visningar
1 328
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort. Jag fick för ett par veckor sedan ett samtal från en vän, där hon undrade om vi kunde ta hennes... 2
Svar
20
· Visningar
9 069
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka