Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Denna gången ska vi bo 2 veckor i en stuga utanför Varberg. Vad rekommenderar ni där för hundägare och hundar? Både promenad, skojiga...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Orkanen i Oklahoma förde med sig en ljus stund. Denna kvinna fick sitt hus demolerat och hon har letat efter sin livskamrat flera...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund :arghh:Min älskade Polly blev 10 år. Hon var en röd dvärgpudel som hade skinn på näsan och en personlighet jag aldrig sett maken till...
Svar
7
· Visningar
1 699
Övr. Hund Hund och högskole/universitetsstudier = sant? Jag har blivit extremt sugen på att skaffa en egen hund :p eventuellt inom en snar...
Svar
12
· Visningar
1 526
Senast: Ballerina
·
Hundhälsa Har en bordercollie som idag är 4 månader och gillar honom väldigt mycket. Han har gener att få lite smalare ansikte och längre nos...
Svar
3
· Visningar
1 028
Hundavel & Ras Hej! Vilken ras tänker ni på om ni läser följande kriterier: Lugn, behaglig och stabil Mjuk och hyfsat lättfostrad Mycket liten...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
21 010
Senast: elis
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har skrattat åt den här i nästan ett dygn: Alla som har vinthund känner igen minen, men förhoppningsvis är den lika...
Svar
11
· Visningar
1 588
Senast: Misiaczek
·
Övr. Hund Efter några månader har jag insett att jag inte kommer få sambon att lära sina hundar uppföra sig som folk(;)), utan det blir upp till...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 835
Senast: Migo
·
Övr. Hund Har ni några historier att dela med er av gällande tik som inte tyckt om den valp som kommit in i hushållet? Ge mig lite hopp!
2
Svar
29
· Visningar
16 189
Senast: Ravishing
·
Hundavel & Ras Har hört folk från båda sidor, det vill säga de som menar att DP är bra hobbyhundar som har det bästa från både utställningslabbar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 610
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Ibland hör man folk som säger att MH-test inte mäter brukbarhet/bruksegenskaper, och delvis är det ju sant, man ser ju inte om en hund...
Svar
9
· Visningar
1 754
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Min valp är nu 17 veckor och verkar ha fått uppfattningen att det är meningen att kissa och bajsa inne. Han är rumsren såpass att han...
Svar
19
· Visningar
1 729
Senast: bengeten
·
Övr. Hund Hej alla hundmänniskor Långt inlägg men hoppas ni har lite input:) Har på senaste tiden otaliga gånger råkat ut för grannens lösa...
2
Svar
32
· Visningar
4 748
Senast: Hellas
·
Hundavel & Ras Ni som lever med någon av raserna eller känner till dom väl, vad upplever ni är skillnaden mentalt? Ser den typiska ägaren likadan ut...
Svar
9
· Visningar
2 526
Senast: mooi
·
Hundträning Hur har ni lärt in "fot"? Och tänker även på hur ni lär in skillnad mot vanligt koppelgående och fot. Använder ni ett ord som...
Svar
10
· Visningar
1 865
Hundhälsa Funderar och velar. Hur ska jag hjälpa min ack så tjockpälsade vovve i sommar? Han har ju rejält med underhull och det märks redan att...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Pia
·
Hundhälsa Idag har det varit en underbar dag, sol och varmt. Tyvärr njuter inte mina bullmastiffer av värmen på samma sätt. De dricker för dåligt...
Svar
17
· Visningar
1 700
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa 14 år och 17 dgr idag
Svar
12
· Visningar
1 473
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Z ligger på sjukhus, han har blivit ormbiten. När jag kom hem från jobbet var hans huvud som en fotboll så det måste ha hänt någon gång...
Svar
5
· Visningar
1 665
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp