Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har tagit en omplacering, hur har ni resonerat i början? Har mest troligt hittat en omplacering som kommer få flytta hem till...
Svar
10
· Visningar
1 414
Hundhälsa Hej.! Jag har en kinesisk nakenhund/chihuahua på ett år som jag inte vet hur ja ska träna/få han att bli bättre.. Jag måste alltid...
Svar
0
· Visningar
813
Senast: balahablha
·
Övr. Hund Hur får man sin hund att sluta rymma. Har en Leonbergertik på 2år som rymde första gången när hon blev könsmogen, har haft en period... 2
Svar
39
· Visningar
17 470
Senast: Alva789
·
Hundhälsa (Mammas hund,inte min,men jag är "dagmatte") Hon luktar inte hela tiden,utan kommer som en hemsk stank nån gång då och då under en...
Svar
12
· Visningar
21 239
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Hoppas jag kan få lite kloka råd här! Är sedan ett par månader tillbaka ensamstående mamma. Har också två små hundar. På dagarna är...
Svar
8
· Visningar
1 926
Senast: svea
·
Övr. Hund Varför viker hundar in/bak öronen när dom hälsar på nån dom tycker om? Vad betyder det? 2
Svar
20
· Visningar
7 397
Hundavel & Ras Någon här som har erfarenhet av rasen? Jag funderar på att skaffa en så småningom. Har idag chihuahua och älskar rasen, men har alltid...
Svar
13
· Visningar
5 039
Senast: fijja
·
Övr. Hund Har för mig att mh bör göras innan 18 månadees ålder för att räknas med i rasens statistik ? Och tidigast 12 månadee såklart. Inser...
Svar
9
· Visningar
1 129
Övr. Hund Kan en valpköpare (som är SKK-medlem) använda sig av SKK:s avtal för att lämna ut den köpta valpen på foder? Är det förenligt med SKK:s... 2
Svar
26
· Visningar
4 237
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra... 2
Svar
34
· Visningar
5 341
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Såhär är det: min bästa kompis ska skaffa hund vilket jag tycker är jätteroligt. Hon har varit och besökt en kennel och bland annat fått...
Svar
12
· Visningar
2 179
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej! Det så här att jag har två hundar. En som är en blandning mellan pudel och tax och en som är en blandning i mellan tax, pudel och...
Svar
11
· Visningar
1 349
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa huden har fått ringorm, har katt o häst, kan dessa smittas? detta måste uppkommit senaste dagarna, såg idag att hon kliade/bet men...
Svar
6
· Visningar
1 838
Hundavel & Ras Är fodervärd till en tik. I vårt avtal och på SKK står det såhär; "Det betyder att du inte kommer att äga din hund förrän den fått två...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Little_Mee
·
Hundavel & Ras Hej! Jag och min mamma funderar lite smått på att köpa en hund. Jag själv är 15 år, har inte haft hund innan, men har dock alltid varit... 2
Svar
29
· Visningar
5 094
Senast: mandeln
·
Hundhälsa Har fått hem en 6 årig pinscher-tik. Hon har ätit Pedigree, och ja, jag vill byta foder av förståeliga orsaker. Hon är lite lätt rund...
Svar
7
· Visningar
2 548
Hundhälsa Vi är hundvakt åt min mammas hund den här helgen. En liten härlig shetland sheepdog tant på snart 14 år :) . Det märks att hon är gammal...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: Solvind
·
Hundavel & Ras Har skrivit lite trådar förut om raser men kan inte bestämma mig. Fundera innan på amstaff men det går bort nu då jag tror det blir för...
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hej, vi har ju fått lov att byta hundfoder till sams field tror jag den heter... vi hade advance innan, men pga att de ska sluta sälja i...
Svar
16
· Visningar
12 952
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Nu behöver jag er hjälp. Jag vet inte hur jag ska agera/bemöta en viss typ av människor. Jag misstänker att de flesta hundägare stött på...
Svar
18
· Visningar
2 514
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka